Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε υπό κατασκευή διόδια στο Ωραιόκαστρο - Στο νοσοκομείο ο οδηγός

foto-oraok-diodi

Άγνωστο πώς έχασε τον έλεγχο - Το ατύχημα συνέβη στις 5:30 τα ξημερώματα της Τετάρτης

Στα υπό κατασκευή διόδια του Ωραικοάστρου στην Εγνατία Οδό έπεσε ΙΧ τα ξημερώματα της Τετάρτης.

Σύμφωνα με το voria.gr όλα συνέβησαν λίγο μετά τις 5:30 όταν ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στο τοιχίο.

Χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής με δύο οχήματα και έξι άντρες για τον απεγκλωβισμό του οδηγού, ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπανικολάου.

ΣΧΟΛΙΑ (23)

.

Κανείς δεν ασχολείται με τον άνθρωπο που έπεσε επάνω, αλλά με το αν πρέπει να υπάρχουν ή όχι διόδια. Και όσο κι αν κι εγω δεν θέλω να υπάρχουν διόδια γενικά, μην τα δραματόποιείτε τόσο πολύ εσείς στην Θεσσαλονίκη, γιατί το διόδιο θα είναι 40 λεπτά. Αν θέλετε να κάνετε κύκλους για να γλυτώσετε 40 λεπτά, μαθετε πως στην Αθήνα όμως, η Αττική Οδός είναι 2.80, και περνάει μέσα απο πολύ πιο πυκνό αστικό ιστό απ'ότι η Εγνατία ανάμεσα σε Ιωνία και Ωραιόκαστρο, που αυτόματα κάνει την Αττική Οδό ακόμα πιο βασικής σημασίας για την λειτουργία της πόλης, οπότε μην παραπονιέστε, υπάρχουν και χειρότερα.

οκ

Η Γερμανία δεν έχει διόδια.

Ηταν δίκαιο...

Η Γερμανία φίλε μου έχει διόδια, για όλα τα φορτηγά.... Σωστά λές όμως δεν έχει για τα IX.... Αλλα δεν έχει, γιατί δεν μπορεί να βάλει διόδια στα ΙΧ... βλέπεις οι δρόμοι τις δεν έχουν φτιαχτεί με λεφτά των Γερμανών...Ψαξτο λίγο

Ηταν δίκαιο...

Γιατι είναι κακό να βάζω διοδία; Γιατί πρέπει την συντήρηση / κατασκευή του οδικού δικτύου να την πληρώνω εγώ με τους φόρους μου (που δεν έχω αμάξι) και όχι μόνο όποιος την χρησιμοποιεί και φυσικά όποτε την χρησιμοποιεί; Αλλα όλοι εσείς που ξέρετε... γιατί αύτα τα λεφτά, που δεν μας περισσεύουν σαν κράτος (και κόβουν, κόβουν, κόβούν.....), να τα δίνουμε στους δρόμους που εσείς χρησιμοποιείτε... και όχι στα νοσοκομεία μας, κτλ...; Κάποιος πρέπει να πληρώσει για να μην έχουν κακοτεχνίες οι δρόμοι...και το δίκαιο είναι να πληρώσουν αυτοί που τους χρησιμοποιούν... και φυσικά το κράτος να ελέγξει αυτούς που διαχειρίζονται τα χρήματα απο τα διόδια.... Πρέπει να μάθουμε ότι το Τσάμπα δεν υπάρχει, κάποιος πρέπει να πληρώσει και αν δεν πληρώνει κανείς... τότε πρέπει να ξέρετε ότι το πληρώνουμε όλοι μας....!!!!!! Οι ΠΑΡΟΧΕΣ των κυβερνήσεων γίνονται απο την τσέπη όλων μας....!!!! Ξυπνάτε!!!!!

Μάρθα

Και γιατί να πληρώνει για νοσοκομεία αυτός που δεν αρρωσταίνει; Γιατί να πληρώνει για σχολεία αυτός που δεν έχει παιδιά; Γιατί να πληρώνει για τη νησιωτική Ελλάδα αυτός που είναι από τη Μακεδονία; Δεν είναι λογική αυτή πατριώτη. Ζεις σε μια χώρα που λέγεται Ελλάδα. Το καλό οδικό δίκτυο, οι φθηνές μεταφορές, μπορεί ενδεχομένως να οφελούν και εσένα προσωπικά.

Κοινή λογική

Αυτό που λες δεν είναι σωστό. Όποιος έχει αυτοκίνητο πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (1 δις/χρόνο συνολικά, υπότιθεται για σύντηρηση) και στην βενζίνη το 1 ευρώ από το 1,6 είναι φόροι. Επίσης, το κομμάτι αυτό της Εγνατίας στην Θεσσαλονίκη είναι η εξωτερική περιφερειακή και συνδέει, από το ύψος του Παπαγεωργίου, την εσωτερική περιφερειακή με την ΒΙΠΕΘ Σίνδου. Βάζοντας διόδια σε εντελώς ακατάλληλο σημείο, όταν θα ξεκινήσουν να δουλεύουν, θα κάνουν την ζωή (ακόμα πιο) μαρτύριο στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης. Πολλοί θα προτιμήσουν να πάνε μέσα από την πόλη ή τον εσωτερική περιφερειακή (που δεν έχει τελειώσει) ή από παραδρόμους. Το βρίσκεις φυσιολογικό να πληρώνει 22Χ2 φορές Χ12 μήνες για να πας στην δουλειά (10χλμ απόσταση ο δρόμος);;; Δεν διαφωνώ σε διόδια (λογικά) σε ήδη υπάρχοντες εθνικές οδούς για την συντήρηση τους αλλά είναι απαράδεκτο στον αστικό ιστό μιας πόλης και να πληρώνεις 22χ2 φορές το μήνα επί 12 μήνες το χρόνο για να πας στην δουλειά σου!!!!

οταν σε κυβερνουν ανεπαγγελτοι κοπριτες

σου βαζουν διοδια στο δρομο για τη δουλεια και 90% φορο στα καυσιμα που καταναλωνεις.

προβατο

προτιμουμε ανεπαγγελτους κοπριτες παρα αποφοιτους του Χαρβαρντ γαιτι οι ανεπαγγελτοι κοπριτες ειναι αριστεροι και ως γνωστον ο αριστερος σανος ειναι πιο νοστιμος και μας αρεσει. Εσυ τι ζορι εχεις. Λεφτα εχουμε, πληρωνουμε και μας αρεσει. Κι αν δεν εχουμε λεφτα οι ανεπαγγελτοι κοπρτες μας ειπαν οτι λεφτα υπαρχουν και θα μας δωσουν. Κι αν δεν υπαρχουν, θα πουλησουμε το Αιγαιο στους τουρκους, τη Μακεδονια στους Σκοπιανους/Γερμανους/Αμερικανους, την Ηπειρο στους Αλβανους, τη Θρακη σε οποον πληρωνει καλυτερα, και τα λεφτα θα βρεθουν. Σου μενει και στο τελος και η Αθηνα για να φιλοξενησεις τους λαρθο. Που βλεπεις προβλημα????

Αριστερός οχι όμως Τσιριζαίος

Ζήτω η ψευτοαριστερά του τσίρκου Ουμπέρτο !!

μολις βρεις την κανονικη αριστερα, την καλη να μας σφυριξεις κι εμας να τη δουμε

ο σφυριζα δεν ειναι αριστερα ε?...ο μαδουρο?...ο κουτσουμπας?..ο συντροφος ινγλεσιας με το ταπεινο σαλε?....πες μας αδερφε ποιον ανεπαγγελτο θεωρεις κανονικο αριστερο να ξερουμε τι εννοειτε σεις οι αγνοι.

συντροφος

Αν επιμενεις για απαντηση ρωτα κατα ΛΟΑΤΑΚΙ μερια. Αυτοι ξερουν.

Μπαλαδοφατσα

Διαφορετικο πραγμα το κινημα "δεν πληρωνω" και διαφορετικο οι διαφοροι πολιτικαντηδες τυχαρπαστοι, τυπου Τασου Κουρακη, που οταν ανελαβαν εξουσια καταπιαν τη γλωσσα τους. Εσυ δηλαδη τι πιστευεις, πως αν διπλα στο συγκεκριμενο κινημα υπηρχαν αλλα δεκα εικοσι η εκατο διαφορετικων ιδεολογικων αποχρωσεων- εστω -θα εβλεπες τα διοδια να ξεφυτρωνουν σαν τα αγριοχορτα;

Κοινή λογική

Για όσους δεν γνωρίζουν, το κομμάτι αυτό της Εγνατίας στην Θεσσαλονίκη το λένε "εξωτερική" περιφερειακή και συνδέει, από το ύψος του Παπαγεωργίου, την εσωτερική περιφερειακή με την ΒΙΠΕΘ Σίνδου. Βάζοντας διόδια σε εντελώς ακατάλληλο σημείο, όταν θα ξεκινήσουν να δουλεύουν, θα κάνουν την ζωή (ακόμα πιο) μαρτύριο στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης. Πολλοί θα προτιμήσουν να πάνε μέσα από την πόλη ή τον εσωτερική περιφερειακή (που δεν έχει τελειώσει) ή από παραδρόμους. Ακόμα και αυτοί που θα προτιμήσουν να πληρώνουν (22Χ2 φορές Χ12 μήνες για την δουλειά;;;) θα έχουν καθυστερήσεις στα διόδια. Παντού το πρωί και το απόγευμα θα γίνεται της κακομοίρας, και όλα αυτά για πληρωμένους δρόμους και γιατί κάποιοι θέλουν να γίνονται πλούσιοι εις βάρος των κορόιδων. Και για να μην βιαστούν κάποιοι να με βαφτίσουν αριστερό και κίνημα δεν πληρώνω, δεν διαφωνώ σε διόδια (λογικά) σε ήδη υπάρχοντες εθνικές οδούς για την συντήρηση τους αλλά απαράδεκτο στον αστικό ιστό μιας πόλης και να πληρώνεις 22χ2 φορές το μήνα επί 12 μήνες το χρόνο!!!!

Η Ελληνική πολιτεία

έφτιαξε δρόμο για να διευκολύνει τους πολίτες από την κίνηση της πόλης και τώρα έρχεται και τον καταστρέφει...Ήμαρτον...

πολίτης Θεσσαλονίκης

αυτό ακριβώς συμβαίνει φίλε μου....τα είπες όλα σε μια πρόταση. Ένα δρόμος που εξυπηρετεί χρόνια την πόλη θα μείνει άδειος (δεν μπορεί κάποιος να πληρώνει συνεχώς για να πηγαίνει απο την μια μεριά της πόλης στην άλλη) ενώ παράλληλα το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα γίνει το γνωστό παλιό μαρτύριο (υπολογίστε και τα έργα που γίνονται στο κέντρο σε διάφορα σημεία).

συντροφος

Συντροφοι ψυχραιμια. Ο αρχηγος δεν καταστρεφει, ουτε εκποιει το δρομο. Απλως τον αξιοποιεί δημοκρατικα, σοσιαλιστικα για το βαθεμα και το πλατεμα της δημοκρατιας. Ολοι αυτοι που στο τελος θα πληρωνουν διοδια διοτι οι εσωτερικοι δρομοι θα φρακαρουν, θα ειναι μια ζωντανη αποδειξη οτι ο κοσμος εχει λεφτα. Ο Τσιπρας ειναι ηγετης και το αποδυκνυει. Αν τολμουσε ο Κουλης ας εκανε τα ιδια! Ο Τσιπρας σε λιγο θα πουλησει και τις μανες και τις αδερφες και τις κορες σας και παλι θα βγαινει ο κοσμος να χορευει στο συνταγμα οταν θα ξανακερδιζει τις εκλογες. Ο ανθρωπος ειναι μεγαλος και ξερει να σερβιρει τον καλυτερο σανο! Ειναι αριστερος. τελος. αυτο τα λεει ολα.

ο Τσίπρας έλεγε την αλήθεια

Όταν ο Τσίπρας έλεγε "δεν πληρώνω" δεν έλεγε ψέματα. Όντως, αυτός δεν πληρώνει διόδια.

Περαστικά

Τα διόδια αυτά είναι σε φοβερά επικίνδυνο σημείο, πλήρως ακατάλληλα, και εννοείται ότι έκοψε την πόλη στη μέση. Όλοι πλέον θα προτιμούνε να περνάνε μέσα από την πόλη πλέον για να γλυτώσουν τα διόδια, έχει να γίνει χαμός από κίνηση στην θεσσαλονίκη. Οργάνωση σύριζα πάντα προς το καλύτερο....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

french-forei-thumb-large

Οι υπουργοί Εξωτερικών της Γαλλίας Ζαν-Ιβ Λε Ντριάν, της Γερμανίας Χάικο Μάας και της Βρετανίας Τζέρεμι Χαντ είχαν ήδη ζητήσει τη διεξαγωγή "αξιόπιστης έρευνας" στις 14 Οκτωβρίου