ΑΔΜΗΕ: «Εξαιρετικά σπάνια» η αστοχία που προκάλεσε το μπλακ-άουτ στην Αθήνα στις 22 Αυγούστου

ΑΔΜΗΕ: «Εξαιρετικά σπάνια» η αστοχία που προκάλεσε το μπλακ-άουτ στην Αθήνα στις 22 Αυγούστου

«Το ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε στο εσωτερικό του διακόπτη καθιστούσε ουσιαστικά αδύνατη την ανίχνευση του σφάλματος εκ των προτέρων» αναφέρει η ανακοίνωση του Διαχειριστή

diakoptis
Σε έκρηξη στο εσωτερικό του διακόπτη στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) Παλλήνης, ενώ αυτός βρισκόταν σε κλειστή θέση και όχι κατά τη διάρκεια κάποιου χειρισμού, οφείλεται η διακοπή ρεύματος στις 22 Αυγούστου, σύμφωνα με την εργαστηριακή ανάλυση που έγινε στο εργαστήριο του ΑΔΜΗΕ, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Διαχειριστής.

"Το ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε στο εσωτερικό του διακόπτη καθιστούσε ουσιαστικά αδύνατη την ανίχνευση του σφάλματος εκ των προτέρων, ενώ επιβεβαιώνει ότι η αστοχία αποτελεί εξαιρετικά σπάνιο γεγονός, με βάση και τα στατιστικά στοιχεία του Διεθνούς Συμβουλίου Μεγάλων Ηλεκτρικών Συστημάτων (CIGRE) που διατηρεί βάση δεδομένων για τις βλάβες που εκδηλώνονται στα δίκτυα ηλεκτρισμού", αναφέρει ο ΑΔΜΗΕ. Κατόπιν τούτου, ο ΑΔΜΗΕ θα προσφύγει σε εξωτερικό εμπειρογνώμονα για να διερευνήσει εάν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες σε σχέση με τον κατασκευαστή του διακόπτη.

Ο ΑΔΜΗΕ υπογραμμίζει ακόμη ότι:

-Οι τακτικοί προληπτικοί έλεγχοι για τη συντήρηση του Συστήματος Μεταφοράς είχαν ολοκληρωθεί στις αρχές του καλοκαιριού, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα.

-Έγιναν έκτακτοι έλεγχοι την περίοδο 24-30 Αυγούστου, από το προσωπικό της Διεύθυνσης Συντήρησης Συστήματος Μεταφοράς στον εξοπλισμό των ΚΥΤ Αγίου Στεφάνου, Αχαρνών, Κουμουνδούρου, Παλλήνης, Θεσσαλονίκης, Λαγκαδά, Λάρισας, Καρδιάς, Αγίου Δημητρίου, Αμυνταίου, Μελίτης, Τρικάλων και Νέας Σάντας. Η επιθεώρηση επεκτάθηκε και στους Υποσταθμούς Δόξας, Λαμίας και Κορίνθου.

Σε καμία περίπτωση δεν εντοπίστηκαν προβλήματα που να απαιτούν άμεσες διορθωτικές κινήσεις. -Αναφορικά με τη συντήρηση του Συστήματος Μεταφοράς, επισημαίνεται ότι τα ποσά που δαπανά ο ΑΔΜΗΕ δεν μειώθηκαν, αλλά αυξήθηκαν την τελευταία διετία. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες συντήρησης του Συστήματος Μεταφοράς (περιλαμβανομένων και των βλαβών) διαμορφώθηκαν στα 37,4 εκατ. ευρώ το 2015, στα 39 εκατ. ευρώ το 2016 και στα 39,5 εκατ. ευρώ το 2017.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης