Συνεχίζονται τα προβλήματα με τον ΟΤΕ στις περιοχές που κάηκαν στην Αττική

Συνεχίζονται τα προβλήματα με τον ΟΤΕ στις περιοχές που κάηκαν στην Αττική

Τι αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της για τις ενέργειες και τις δράσεις που ανέλαβε στις πληγείσες περιοχές

matidei
Οκτώ ημέρες μετά το ξέσπασμα της φονικής πυρκαγιάς στην Αττική, αποτέλεσμα της οποίας ήταν να χάσουν τη ζωή τους δεκάδες άνθρωποι και να καταστραφούν περιουσίες, τα συνεργεία του ΟΤΕ δεν έχουν καταφέρει να αποκαταστήσουν πλήρως τις συνδέσεις με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να διαμαρτύρονται ότι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με τους οικείους τους, ενώ δεν υπάρχει και σύνδεση internet. 

Την περασμένη Δευτέρα, οι περιοχές της Ανατολικής Αττικής υπέστησαν τη μεγαλύτερη καταστροφή που έχει καταγραφεί στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Πολλά σπίτια και καταστήματα κάηκαν, υποδομές καταστράφηκαν, δίκτυα έγιναν στάχτη. Από την Τρίτη κιόλας, τα συνεργεία της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ έσπευσαν προκειμένου να αποκαταστήσουν τις ζημιές και να επαναφέρουν το συντομότερο δυνατό τα δίκτυα σε λειτουργία.
Οι κάτοικοι όμως περιμένουν με αγωνία και την αποκατάσταση των συνδέσεων  ΟΤΕ, ούτως ώστε να αποκατασταθεί η επικοινωνία τους και όπως λένε αυτή καθυστερεί. 

Υπεύθυνοι του ΟΤΕ επικοινώνησαν με το protothema.gr και μας εξέθεσαν την κατάσταση στην περιοχή. Σύμφωνα με την εταιρεία,  σε ότι έχει να κάνει με τις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, αυτές δεν αντιμετωίζουν κάποιο πρόβλημα πλέον, ενώ η εταιρεία έχει προσφέρει δωρεάν μονάδες στους πυρόπληκτους και δωρεάν ΜΒ για να διευκολύνει την επικοινωνία με τους οικείους τους. Παράλληλα έχει προσφέρει και τηλεφωνικές συσκευές σε όσους συνδρομητές του τις έχουν άμεση ανάγκη. 
Σε ότι αφορά στις σταθερές συνδέσεις, διαβεβαίωσαν ότι κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, αλλά οι κολώνες που έχουν καταστρεφεί από τη φωτιά ξεπερνούν τις 2.000. Παρόλα αυτά μεγάλος αριθμός συνεργείων της εταιρείας αγωνίζονται για να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό η λειτουργία του δικτύου.

Αναλυτικά οι δράσεις του ΟΤΕ στις πληγείσες περιοχές 

Άμεσα ανταποκρίθηκε ο Όμιλος ΟΤΕ στις ανάγκες που δημιουργήθηκαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική Αττική και Κινέτα, εξασφαλίζοντας από την πρώτη στιγμή το αγαθό της επικοινωνίας, αλλά και προσφέροντας υλική στήριξη. Συγκεκριμένα:

Κλείσιμο
Υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών

Δίκτυο Κινητής

Επιτεύχθηκε η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE ήδη από την περασμένη Τρίτη, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές και μετά από εντατικές προσπάθειες των ανθρώπων του Ομίλου ΟΤΕ, τόσο στις πληγείσες περιοχές της Ανατολικής Αττικής, όσο και στην Κινέτα, με τη χρήση γεννητριών ρεύματος, αλλά και με κινητό σταθμό βάσης, για την περαιτέρω ενίσχυση του σήματος και την εξασφάλιση απρόσκοπτης επικοινωνίας.

Δίκτυο Σταθερής

Από την πρώτη στιγμή οι τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών. Την Τρίτη, μόλις επετράπη από την Πυροσβεστική, συνεργεία του ΟΤΕ ξεκίνησαν την καταγραφή των ζημιών, ενώ την Τετάρτη έγιναν οι πρώτες αποκαταστάσεις. Οι ζημιές είναι εκτεταμένες – εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 90.000 μέτρα καλωδίων, ενώ και οι καμπίνες (καφάο) που δεν έχουν καεί, στη συντριπτική τους πλειονότητα δεν λειτουργούν, καθώς δεν υπάρχει ρεύμα. Η λειτουργία του σταθερού δικτύου θα αποκαθίσταται σταδιακά.

Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας

Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών της στην Ανατολική Αττική και την περιοχή της Κινέτας, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν
1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής.
1GB σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής.

Για να διευκολύνει τους ανθρώπους που έχουν πληγεί, ο Όμιλος έχει αναστείλει κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, και έχει διαθέσει όλα τα καρτοτηλέφωνα για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά.

Τέλος, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές Ραφήνα – Νέα Μάκρη – Αγ. Θεόδωροι διαθέτουν δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κάρτες SIM καρτοκινητής με ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας αξίας €10 και δωρεάν αντικατάσταση καρτών SIM. Τις τελευταίες ημέρες, συνεργάτες των καταστημάτων επισκέφθηκαν σημεία συγκέντρωσης και περισυλλογής τροφίμων και λοιπών ειδών πρώτης ανάγκης, και παρείχαν και εκεί μπαταρίες, powerbanks, φακούς και κινητά τηλέφωνα.

Άλλες δράσεις του Ομίλου

Ο Όμιλος ΟΤΕ διέθεσε στον Δήμο Ραφήνας–Πικερμίου κτίριο 400m2, στο κέντρο της Ραφήνας (Λεωφ. Αλ. Φλέμινγκ 1 & Βασ. Γεωργίου Β΄ 17) που χρησιμοποιείται από τον Δήμο ως Κέντρο Συλλογής και Διανομής τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, για τη στήριξη και ανακούφιση των πληγέντων. Η υποδομή έχει εξοπλιστεί με τηλεφωνικό κέντρο και internet. Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού: 22940 22202.

Επιπλέον, υπήρξε άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα του ΓΕΕΘΑ, του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και της Πυροσβεστικής, για παροχή τηλεπικοινωνιακών υποδομών και υπηρεσιών.

Για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών για αίμα, ο Όμιλος ΟΤΕ, μέσω του Προγράμματος Εθελοντικής Αιμοδοσίας, έχει θέσει, από την πρώτη στιγμή, στη διάθεση των Γενικών Νοσοκομείων Αττικής - ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ, ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΘΡΙΑΣΙΟ» και «Η ΕΛΠΙΣ» - φιάλες αίματος  από την Τράπεζα Αίματος των ανθρώπων του Ομίλου, μια από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρικές τράπεζες αίματος στην Ελλάδα.

Τέλος, ο Όμιλος ΟΤΕ και οι εργαζόμενοί του, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Εργαζομένων ΟΤΕ, συγκέντρωσαν είδη πρώτης ανάγκης, με έμφαση στη συλλογή φαρμακευτικών ειδών. Η διανομή θα πραγματοποιηθεί σε συνεννόηση με τους τοπικούς φορείς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης