Ενημερωτική εκδήλωση για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών από τον «Συνήγορο του Καταναλωτή»

Συν_κατ11

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” στις 15 Ιουνίου 2018, με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας 

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» διοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” στις 15 Ιουνίου 2018, με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα. Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται στο χώρο των Αναχωρήσεων (Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου – Χώρος Ελεύθερης πρόσβασης) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Οι επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να χρησιμοποιήσουν τις Ψηφιακές Εφαρμογές (Apps) που δημιούργησε το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή προς διευκόλυνση των επιβατών οι οποίες είναι οι εξής:

α. Το 'ECC-Net: Travel' app το οποίο παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες και ενημέρωση, σε 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής 'Ενωσης καθώς επίσης και στα Νορβηγικά και Ισλανδικά, για τα δικαιώματά τους σχετικά με τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή υπάρχουν στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr . Οι καταναλωτές μπορούν να βρούν την εφαρμογή και να την 'κατεβάσουν' στο Google play store.

β. Η ειδική εφαρμογή σε μορφή ιστοσελίδας με τίτλο 'Έλεγξε τα αεροπορικά δικαιώματά σου', η οποία παρέχει στους επιβάτες αεροπορικών μεταφορών άμεσες απαντήσεις για τα δικαιώματά τους σχετικά με το δικό τους ταξίδι και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Νορβηγίας και πλεόν διατίθεται και στα ελληνικά στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr ή απευθείας στην διεύθυνση https://app.forbrukerradet.no/flyrett/el/.

Επίσης, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα), οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, με απλές διαδικασίες και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Σχετικό πληροφοριακό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή μπορεί να βρει κανείς στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr .

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

lyko12

Δεν τηρήθηκαν οι εγγυητικοί δικονομικοί όροι έκδοσης των ενταλμάτων, αναφέρει χαρακτηριστικά ο δικηγόρος Μιχάλης Δημητρακόπουλος - «Επικοινωνιακή σύλληψη που παραβιάζει κάθε κανόνα δικαίου», λέει η Ένωση Ποινικολόγων Μαχόμενων Δικηγόρων

ereynes1

Το πτώμα βρέθηκε στο εγκαταλελειμμένο μεταλλείο - Ανήκει κατά πάσα πιθανότητα σε αλλοδαπή, ασιατικής καταγωγής - Το θύμα ήταν γυμνό και σε κατάσταση σαπωνοποίησης - Ακόμα δεν έχει βρεθεί η σορός της 6χρονης - Συνεχίζονται οι έρευνες

1
spiti_ilikeiwmenis_art2

Οι δύο δράστες, σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε η άτυχη ηλικιωμένη, η οποία είναι συνταξιούχος δικαστικός, χωρίς να γίνουν αντιληπτοί ανέβηκαν ως την ταράτσα και από εκεί πήδηξαν στο μπαλκόνι της - Την γρονθοκόπησαν στο πρόσωπο, τα χέρια και στα πλευρά προκαλώντας της μώλωπες και εκδορές

38