Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο για τη δημιουργία διοικούσας επιτροπής Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα

Gavroglou

Σύμφωνα με το Σχέδιο “απαγορεύεται να γίνονται διακρίσεις σε βάρος μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική και ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα στο Τέμενος ή επισκεπτών του Τεμένους ή τρίτων σε σχέση με τους υπόλοιπους της ίδιας κατηγορίας με αυτούς, λόγω ηλικίας, φύλου, φυλής, θρησκεύματος κλπ”

Σε δημόσια διαβούλευση τίθεται η δημιουργία ΝΠΙΔ για τη δημιουργία Διοικούσας Επιτροπής Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα. Σκοπός του νέου Νομικού Προσώπου που θα μπορεί να αποκαλείται και ΔΕΙΤΑ είναι η διοίκηση, διαχείριση και συντήρηση του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών που έχει ανεγερθεί στα όρια του Δήμου Αθηναίων για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική. Προσωρινά με βάση τις μεταβατικές διατάξεις θα στεγάζεται σε χώρο του υπουργείου Παιδείας Το Ν.Π.Ι.Δ. διαθέτει ιστότοπο, ο οποίος φέρει την προβλεπόμενη από το νόμο κατάληξη των δημόσιων υπηρεσιών του Κράτους (gov.gr). Η γλώσσα περιεχομένου του ιστότοπου είναι η επίσημη γλώσσα του Κράτους. Το Διοικητικό Συμβούλιο με απόφασή του μπορεί να καθορίσει παράλληλα και άλλες γλώσσες περιεχομένου.

Σύμφωνα με το Σχέδιο “απαγορεύεται να γίνονται διακρίσεις σε βάρος μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική και ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα στο Τέμενος ή επισκεπτών του Τεμένους ή τρίτων σε σχέση με τους υπόλοιπους της ίδιας κατηγορίας με αυτούς, λόγω ηλικίας, φύλου, φυλής, θρησκεύματος κλπ”.

Σε διαβούλευση έως τις 31 Μαΐου μπήκε του σχεδίου Π.Δ. «Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών» .Το υπουργείο Παιδείας, όπως υπογραμμίζει “μετά από πολύμηνη επεξεργασία από την Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων, θέτει σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση σχέδιο Π.Δ. . «Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»».

Ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, στο μήνυμά του αναφέρει:Τίθεται από σήμερα Τετάρτη σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, το σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος με τίτλο «Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»»,

Σύμφωνα με το σχέδιο Η «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών», η οποία συστήθηκε με τις διατάξεις του Ν. 3512/2006 «Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών και άλλες διατάξεις» (Α΄ 264), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αποτελεί νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και διέπεται από τις διατάξεις του νόμου αυτού, του παρόντος οργανισμού, όπως κάθε φορά ισχύουν, καθώς και από τις κανονιστικές πράξεις που εκδόθηκαν ή θα εκδοθούν σε εκτέλεση του νόμου αυτού.

Έδρα του νομικού προσώπου είναι ο Δήμος Αθηναίων. Εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και δεν υπάγεται στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

3. Η σφραγίδα του νομικού προσώπου είναι στρογγυλή, αποτελείται από το έμβλημα της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» (εθνόσημο) περιβαλλόμενο από τρεις (3) επάλληλους και ομόκεντρους κύκλους. Στον εξωτερικό κύκλο αναγράφονται οι λέξεις «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», στον μεσαίο κύκλο αναγράφονται οι λέξεις «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» και στον εσωτερικό κύκλο οι λέξεις «ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΙΣΛΑΜΙΚΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΑΘΗΝΩΝ-Ν.Π.Ι.Δ.».

Τα πάσης φύσεως έντυπα και έγγραφά του Ν.Π.Ι.Δ. φέρουν στην επικεφαλίδα τους το «Εθνόσημο» και τις φράσεις "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ", "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών» στην επίσημη γλώσσα του Κράτους.

Για την αλληλογραφία του Ν.Π.Ι.Δ. εντός της Επικράτειας χρησιμοποιείται η επίσημη γλώσσα του Κράτους ενώ για την αλληλογραφία του Ν.Π.Ι.Δ. με χώρες της αλλοδαπής χρησιμοποιείται η αγγλική, γαλλική ή γερμανική ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα, ανάλογα με τη χώρα ή τον φορέα προς τον οποίον απευθύνεται το Ν.Π.Ι.Δ.

Διαβάστε εδώ το  σχέδιο.

ΣΧΟΛΙΑ (12)

aloha snackbar

Θα ψάχνετε βάρκα να φύγετε το βραδυ των εκλογών.

Αν ξέρει...

κάποιος ας μου πει αν στην κάτω Ελλάδα τουλάχιστον υπήρχαν τζαμιά επί τουρκοκρατίας. Επίσης όποιος ξέρει , πόσα και σε ποιες ευρωπαϊκές πόλεις. Όσο για την "απαγόρευση των διακρίσεων" εγώ θα κάνω διάκριση όπου μπορώ γιατί έτσι μου γουστάρει. Δημοκρατία δεν έχουμε ?

θανος

απο το 634 μ.Χ που για πρώτη φορά αντιμετωπίσαμε το ισλάμ ως έθνος μέχρι τώρα η σχέση μας ήταν μέσα στο αίμα και στον πόνο. Ακόμα και τα 400+ χρόνια σκλαβιάς και τα γεγονότα μετά την απελευθέρωση δεν μας έβαλαν μυαλό. Σύντομα θα ζήσουμε και άλλες περιπέτειες όπως ζουν σε Συρία, Ιράκ..Γαλλια.Αγγλια.

;;

Στην αρχαια αθηνα της δημοκρατιας,οποιος δημοκρατης τολμουσε απλως να προτεινει (οχι να κανει) οτι εχουν προτεινει και κανει σημερα καποιοι ανεκδιηγητοι, δε θα εβλεπε το επομενο φως της μερας.σημερα βλεπουμε να μας δολοφονουν ,να μας αντικαθιστουν μπροστα στα ματια μας με αλλοθρησκους και αλλοδαπους, με προσχημα μια δηθεν δημοκρατια δικης τους αριστερης εφευρεσεως.και το χειροτερο ολων...ειμαστε απλως θεατες και τ δεχομαστε στωικα,περιμενοντας απλα να εξαφανιστουμε

zz

Τουρκόφατσε .

Ο σωστός

Έλληνας πολιτικός φροντίζει να μην υπαρχει ανάγκη τεμένους. Θεραπεύει τη ρίζα της ασθένειας και όχι τα συμπτώματα. Ολα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες του κ@λου.

Άντε πάλι νέοι Δημόσιοι Ιδιωτικού...δικαίου ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!!

Μάλλον ετοιμάζουν νέες θεσίτσες(!) για τα ψηφαλάκια τους οι Τσυριζαίοι...και φυσικά και αυτούς τους νέους ισλαμολάγνους τσυριζοτεμπελχανάδες ΕΜΕΙΣ θα ...πληρώνουμε....!

Κωνσταντίνος

Αντί να ασχοληθει ο Υπουργός με το χάλι του ΣΑΕΠ και του ΔΟΑΤΑΠ καθεται και ασχολειται μονο με τα τζαμιά. Α ρε Ελλάδα που καταντησες.

888

Ν.Π.Ι.Δ .ΜΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 60-70 ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ 2-3ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ.ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝΟΦΑΓΟΙ ΜΟΥ.

Συνταξιουχος

ΑριστεροΣυριζαιοκουμμουνια Και Φιλοι του Ισλααμ. Προτεινω Φτιαξτε και κανα Τζαμι να προσευχηθειτε Συριζαιοι Αθεοι καντε πολλες Προσευχες να σας φυλαει ο Αλλαχ σας γιατι απο την οργη που εχω που ειμαι Συνταξιουχος Και την οργη ολων των Συνταξιουχων δεν γλιτωνετε. Παρτε καραβι. Και φυγετε.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

elas151

Οι δράστες, που φορούσαν κράνη από τα οποία δεν διακρίνονταν τα χαρακτηριστικά τους, κατάφεραν να εξουδετερώσουν το θύμα και να αρπάξουν το τσαντάκι που είχε μαζί του