Θεσσαλονίκη: Μαθητές μεταμόρφωσαν το εγκαταλειμμένο παρκάκι της γειτονιάς τους

32116407_170788900253048_6871245351957823488_n-1

Περισσότεροι από 100 μαθητές και εκπαιδευτικοί από έξι Γυμνάσια του δήμου Θερμαϊκού συγκεντρώθηκαν χθες στο πάρκο- παιδική χαρά της Περαίας και ζωγράφισαν παγκάκια και κάδους απορριμμάτων

Το εγκαταλειμμένο παρκάκι της γειτονιάς τους μεταμόρφωσαν με τo ενδιαφέρον τους μαθητές του δήμου Θερμαϊκού, στο πλαίσιο εκδήλωσης του τοπικού περιβαλλοντικού δικτύου «Δρω για τον τόπο μου», στο οποίο ανήκουν.

Περισσότεροι από 100 μαθητές και εκπαιδευτικοί από έξι Γυμνάσια του δήμου Θερμαϊκού συγκεντρώθηκαν χθες στο πάρκο- παιδική χαρά της Περαίας (επί της οδού Ανθέων) και ζωγράφισαν παγκάκια και κάδους απορριμμάτων.

Το πάρκο, που βρίσκεται δίπλα στο 2ο Γυμνάσιο Περαίας, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα δημόσιου χώρου που έχει αφεθεί στους βανδαλισμούς και δεν χρησιμοποιείται ιδιαίτερα από τους κατοίκους. Μάλιστα, οι μαθητές έγραψαν σε ταμπλό που υπήρχε γι’ αυτόν τον σκοπό στον χώρο της εκδήλωσης, τις προτάσεις τους για τη βελτίωσή του.

32149812_10213576414182299_6884884497347641344_n
32130447_10213576387661636_688516324502011904_n




Το τοπικό δίκτυο σχολείων δήμου Θερμαϊκού με τίτλο «Δρω για τον τόπο μου», ιδρύθηκε φέτος από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Στη συντονιστική επιτροπή συμμετέχουν η υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αντωνία Δαρδιώτη, η αντιδήμαρχος Pαιδείας του δήμου Θερμαϊκού, Κατερίνα Χατζηχριστοφή, ο εκπρόσωπος του ΚΠΕ Κορδελιού, Κώστας Στυλιάδης και οι εκπαιδευτικοί των σχολείων του δικτύου Νίκος Γαλάνης από το 2ο Γυμνάσιο Περαίας και Ελένη Ξυλά από το 1ο Γυμνάσιο Περαίας.

32105533_10213576390221700_4656960531414908928_n
32095413_10213576387141623_1881984721269817344_n


Τα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του δικτύου επικεντρώθηκαν στην οργάνωση και υλοποίηση μίας ή περισσοτέρων δράσεων ανάδειξης του τόπου του σχολείου τους (Περαία, Επανομή, Ν. Μηχανιώνα, Ν. Επιβάτες). Οι δράσεις σχετίζονται με την ήπια τουριστική αξιοποίηση των περιοχών του δήμου, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, την αισθητική αναβάθμιση και υιοθεσία δημόσιων χώρων κ.λπ. Στόχος ήταν η ενεργοποίηση των μαθητών σε δράσεις για τον τόπο τους έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι η κατάσταση του δημόσιου χώρου είναι ευθύνη όλων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mati_istoria_arthro

«Μέσα στη θάλασσα ένιωσα ότι θα πεθάνω» λέει ο Δημήτρης Φιλιππής - «Το μόνο που ήθελα, ήταν να ξέρω ότι είναι καλά η γυναίκα μου και το παιδί μου» ανέφερε, ενώ αυτό που παλεύει να συνειδητοποιήσει είναι πώς χάθηκαν τόσες ζωές άδικα, τονίζοντας ότι το κράτος απουσίαζε