Τήνος: Ερωτήματα για τα αίτια της τραγωδίας με το απορριμματοφόρο

tinos_gremos

Για παλιά και κακοσυντηρημένα οχήματα κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι - «Πόλεμος» μεταξύ των οδηγών για το ποιος θα πάρει το πιο ασφαλές

Πολλά ερωτήματα υπάρχουν όσον αφορά τα αιτία του τραγικού δυστυχήματος με την ανατροπή του απορριμματοφόρου στην Τήνο, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους δύο δημοτικοί υπάλληλοι και να τραυματιστεί ο τρίτος.

Σύμφωνα με κατοίκους του νησιού η κατάσταση στον τομέα της καθαριότητας στο δήμο της Τήνου είναι τραγική. Δεν είναι μόνο οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα που κάνουν λόγο για αυτοκίνητα παλαιά με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ουσιαστική συντήρηση, λάστιχα φθαρμένα, συνεχόμενες βλάβες, μηδενική εφαρμογή κανόνων υγιεινής και ασφαλείας.

Καθημερινά σύμφωνα με πληροφορίες δημιουργούνται έντονες διαμάχες μεταξύ των οδηγών για το ποιος θα πάρει το πιο ασφαλές απορριμματοφόρο για να βγει σε δρομολόγιο. Όπως λένε οι κάτοικοι του νησιού το οδικό δίκτυο δεν είναι σε καλή κατάσταση και γενικότερα το νησί έχει δύσβατες περιοχές.

Πολλά ερωτήματα υπάρχουν και γιατί ο συγκεκριμένος οδηγός απασχολούνταν στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου, ενώ η δίμηνη σύμβαση της πρόσληψης του που υπογράφεται από τον δήμαρχο Τήνου Ιωάννη Σιώτο (4/4/2018) αναφέρει οτι θα απασχολείται στην υπηρεσία ύδρευσης-αποχέτευσης.

Στο νησί πάντως επικρατεί ανείπωτη θλίψη για τους δύο υπαλλήλους καθαριότητας που έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα στις 30 Απριλίου.

Το μοιραίο απορριμματοφόρο του Δήμου «έφυγε» σε μία στροφή από το δύσβατο δρόμο και έπεσε σε γκρεμό 120 μέτρων, παρασύροντας στο θάνατο δύο υπάλληλους. Από θαύμα σώθηκε ένας 24χρονος που επέβαινε επίσης στο μοιραίο όχημα.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Ζαν

Σιχαματα. Ξαναψηφηστε τους.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

05s5panp-thumb-large

Ο νυν πρύτανης Θανάσης Δημόπουλος σε δήλωσή του για τις επικείμενες πρυτανικές εκλογές κάνει ένα σύντομο απολογισμό της θητείας του και επισημαίνει ότι το Πανεπιστήμιο κατάφερε να ενισχύσει τη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης και της έρευνας, αντικαθιστώντας την έλλειψη χρηματοδότησης από το κράτος