Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Τον Ιούνιο ξεκινά το έργο υπογειοποίησης των γραμμών του τρένου στα Σεπόλια
Τον Ιούνιο ξεκινά το έργο υπογειοποίησης των γραμμών του τρένου στα Σεπόλια
Το έργο αυτό, όπως τόνισε ο δημοτικός σύμβουλος του δήμου Αθηναίων, Χρήστος Τεντόμας, είναι το πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο υποδομής που δημοπρατήθηκε εδώ και περίπου 3 χρόνια
Στα τέλη Ιουνίου θα ξεκινήσει το μεγάλο έργο της υπογειοποίησης των γραμμών του τρένου στα Σεπόλια.
Πρόκειται για το έργο «Κατασκευής τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» με προϋπολογισμό μελέτης 122.000.000 ευρώ.
Το έργο αυτό είναι το πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο υποδομής που δημοπρατήθηκε εδώ και περίπου 3 χρόνια.
Στόχος του η μείωση του χρόνου μετακίνησης των πολιτών με παράλλληλη εξασφάλιση της ασφαλούς διέλευσης των διερχομένων. Παράλληλα αναμένεται να υπάρξει και ανάπλαση χώρων πρασίνου, χαράσσοντας χώρων περιπάτου, παιδικών χαρών, αθλητικών χώρων, περιορίζοντας την ηχητική ρύπανση από τα διερχόμενα τρένα, συμβάλλοντας στην απομάκρυνση των τοπικών όμβριων υδάτων, αναβαθμίζοντας έτσι, την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης.
Ο δημοτικός σύμβουλος του δήμου Αθηναίων Χρήστος Τεντόμας που είναι και κάτοικος της περιοχής ανέφερε σε δήλωσή του ότι «με το νέο έργο οι προσπάθειες που κάναμε όλα αυτά τα χρόνια για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και της μετακίνησης των πολιτών της πόλης μας, βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Θα συνεχίσουμε να έχουμε στο επίκεντρο των στόχων μας την επίλυση όλων των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της πόλης μας για να αναβαθμίσουμε την καθημερινότητά τους».
Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ, εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. θα είναι υπογειοποιημένα. Ο παραπάνω σιδηροδρομικός διάδρομος θα ξεκινά από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών προς Θεσσαλονίκη και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων, όπου συναντά τον πρόσφατα κατασκευασμένο και σε λειτουργία νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.
Πρόκειται για το έργο «Κατασκευής τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» με προϋπολογισμό μελέτης 122.000.000 ευρώ.
Το έργο αυτό είναι το πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο υποδομής που δημοπρατήθηκε εδώ και περίπου 3 χρόνια.
Στόχος του η μείωση του χρόνου μετακίνησης των πολιτών με παράλλληλη εξασφάλιση της ασφαλούς διέλευσης των διερχομένων. Παράλληλα αναμένεται να υπάρξει και ανάπλαση χώρων πρασίνου, χαράσσοντας χώρων περιπάτου, παιδικών χαρών, αθλητικών χώρων, περιορίζοντας την ηχητική ρύπανση από τα διερχόμενα τρένα, συμβάλλοντας στην απομάκρυνση των τοπικών όμβριων υδάτων, αναβαθμίζοντας έτσι, την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης.
Ο δημοτικός σύμβουλος του δήμου Αθηναίων Χρήστος Τεντόμας που είναι και κάτοικος της περιοχής ανέφερε σε δήλωσή του ότι «με το νέο έργο οι προσπάθειες που κάναμε όλα αυτά τα χρόνια για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και της μετακίνησης των πολιτών της πόλης μας, βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Θα συνεχίσουμε να έχουμε στο επίκεντρο των στόχων μας την επίλυση όλων των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της πόλης μας για να αναβαθμίσουμε την καθημερινότητά τους».
Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ, εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. θα είναι υπογειοποιημένα. Ο παραπάνω σιδηροδρομικός διάδρομος θα ξεκινά από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών προς Θεσσαλονίκη και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων, όπου συναντά τον πρόσφατα κατασκευασμένο και σε λειτουργία νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.
Το έργο περιλαμβάνει:
- Yπογειοποίηση του τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου περιοχής Αγ. Αναργύρων, με τη μέθοδο Cover & Cut.
- Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις (αερισμός, φωτισμός, πυρόσβεση τηλεπικοινωνίες) &τα κτίρια για την εξυπηρέτησή τους.
- Δύο νέες άνω διαβάσεις πεζών στην οδό ΞΑΝΘΙΠΠΗΣ και στην οδό ΞΕΝΟΥ.
- Σιδηροδρομική επιδομή και ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής.
- Υδραυλικά έργα αποκατάστασης των τοπικών δικτύων όμβριων και ακαθάρτων.
- Αποκατάσταση του παράπλευρου και κάθετου επηρεαζόμενου οδικού δικτύου.
- Έργα πρασίνου για την περιβαλλοντική αποκατάσταση του τοπίου, καθώς και έργα διαμόρφωσης ελεύθερων χώρων.
Το παραπάνω έργο χρηματοδοτείται από το Μηχανισμό «Συνδέοντας την
Ευρώπη» CEF (Connecting Europe Facility) 2014-2020.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα