Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Θα πληρώνουμε διόδια σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη
Θα πληρώνουμε διόδια σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη
Με οκτώ σταθμούς διοδίων θα «προικιστεί» ο νέος «Καλλικρατικός» δήμος Ωρωπίας της Βορειοανατολικής Αττικής ενώ στα σκαριά είναι και νέοι σταθμοί σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη ...
Με οκτώ σταθμούς διοδίων θα «προικιστεί» ο νέος «Καλλικρατικός» δήμος Ωρωπίας της Βορειοανατολικής Αττικής ενώ στα σκαριά είναι και νέοι σταθμοί σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνάντηση ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης με τον Νομάρχη Ανατολικής Αττικής κ. Λεωνίδα Κουρή και κατοίκους της περιοχής.
Από πέρσι έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν από δύο πλευρικοί σταθμοί σε Αυλώνα, Μαλακάσα και Καπανδρίτι και δύο μετωπικοί στις Αφίδνες, εκ των οποίων ο ένας (στο ρεύμα προς Αθήνα) εγκαινιάστηκε προεκλογικά. Όλοι αυτοί οι σταθμοί θα περιλαμβάνονται πλέον στο νέο ενιαίο δήμο.
«Πρόκειται για μια παγκόσμια αποκλειστικότητα», δήλωσαν χθες τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων ΒΑ Αττικής που στρέφονται κατά της επιβολής διοδίων, τη στιγμή που οι παράδρομοι έχουν απαράδεκτη χάραξη, είναι καρμανιόλες που προκαλούν συχνά ατυχήματα και η κίνηση από τα βαρέα οχήματα δημιουργεί κυκλοφοριακό χάος και πολύωρο μποτιλιάρισμα.
Σύμφωνα με τον κ. Χρίστο Παναγή, πολιτικό μηχανικό και μέλος της Επιτροπής Κατοίκων, από τον παράδρομο των Αφιδνών περνούν καθημερινά 16.000 οχήματα από τα οποία το 40% είναι φορτηγά. Το πλήθος των οχημάτων δυσχεραίνει την κυκλοφορία και οι ρύποι παραπέμπουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση της Ομόνοιας.
2.500 ευρώ το χρόνο για διόδια
«Για μια οικογένεια με δύο ΙΧ υπολογίζεται ότι το ετήσιο κόστος των διοδίων είναι 2.500 ευρώ» επισήμανε και τόνισε ότι πρόκειται για μετακινήσεις εντός του οικιστικού ιστού 14 δήμων και κοινοτήτων που χρησιμοποιούν την εθνική οδό και επιβαρύνουν όλους τους κατοίκους της ΒΑ Αττικής.
Από πέρσι έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν από δύο πλευρικοί σταθμοί σε Αυλώνα, Μαλακάσα και Καπανδρίτι και δύο μετωπικοί στις Αφίδνες, εκ των οποίων ο ένας (στο ρεύμα προς Αθήνα) εγκαινιάστηκε προεκλογικά. Όλοι αυτοί οι σταθμοί θα περιλαμβάνονται πλέον στο νέο ενιαίο δήμο.
«Πρόκειται για μια παγκόσμια αποκλειστικότητα», δήλωσαν χθες τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων ΒΑ Αττικής που στρέφονται κατά της επιβολής διοδίων, τη στιγμή που οι παράδρομοι έχουν απαράδεκτη χάραξη, είναι καρμανιόλες που προκαλούν συχνά ατυχήματα και η κίνηση από τα βαρέα οχήματα δημιουργεί κυκλοφοριακό χάος και πολύωρο μποτιλιάρισμα.
Σύμφωνα με τον κ. Χρίστο Παναγή, πολιτικό μηχανικό και μέλος της Επιτροπής Κατοίκων, από τον παράδρομο των Αφιδνών περνούν καθημερινά 16.000 οχήματα από τα οποία το 40% είναι φορτηγά. Το πλήθος των οχημάτων δυσχεραίνει την κυκλοφορία και οι ρύποι παραπέμπουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση της Ομόνοιας.
2.500 ευρώ το χρόνο για διόδια
«Για μια οικογένεια με δύο ΙΧ υπολογίζεται ότι το ετήσιο κόστος των διοδίων είναι 2.500 ευρώ» επισήμανε και τόνισε ότι πρόκειται για μετακινήσεις εντός του οικιστικού ιστού 14 δήμων και κοινοτήτων που χρησιμοποιούν την εθνική οδό και επιβαρύνουν όλους τους κατοίκους της ΒΑ Αττικής.
Όμως το υπουργείο δεν φαίνεται να συμμερίζεται τις ανησυχίες των κατοίκων, και διαμήνυσε πρόσφατα στην Συντονιστική Επιτροπή ότι τα νέα διόδια επιβάλλονται από την σύμβαση παραχώρησης και πως ότι δεν εισπράττει η κοινοπραξία, ζητά να το πληρωθεί από το δημόσιο. Από το υπουργείο επισημαίνουν πάντως ότι οι νέοι σταθμοί (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη) δεν θα λειτουργήσουν εφόσον δεν ολοκληρωθούν τα έργα στους παράδρομους.
Το κίνημα των κατοίκων ενάντια στα διόδια της Αττικής ενισχύθηκε πριν από ένα χρόνο όταν η κοινοπραξία «Νέα Οδός» προσπάθησε να εγκαταστήσει τα διόδια στον Άγιο Στέφανο.
Μετά από παρέμβαση του πρώην υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ ο σταθμός δεν λειτούργησε, δεν αποφεύχθηκαν όμως και οι αυξήσεις. Οι κάτοικοι της ΒΑ Αττικής αναφέρουν ότι η σύμβαση προβλέπει και νέες ανατιμήσεις εντός Αυγούστου με την προϋπόθεση όμως της ολοκλήρωσης συμβατικών υποχρεώσεων της κοινοπραξίας που δεν έχουν ικανοποιηθεί ακόμη καθώς και νέες αυξήσεις από τον ερχόμενο Φεβρουάριο!
Απαντούν με εξώδικα
Στην συνέντευξη τύπου που πραγματοποίησε χθες η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων της ΒΑ Αττικής σχολιάστηκε και η πρόθεση του υπουργείου να προστατεύσει τα έσοδα της Νέα Οδού με την συνδρομή της Αστυνομίας, φακελώνοντας τα στοιχεία των χρηστών.
Στόχος ήταν να πληγεί το κίνημα των «τζαμπατζήδων», το οποίο υπολογίζεται από την τροχαία σε 1.800 έως 2.500 οχήματα καθημερινά.
Οι κάτοικοι απάντησαν με τρία εξώδικα κατά του υπουργείου, του Αρχηγού της Αστυνομίας και των κατά τόπους αστυνομικών τμημάτων, κατηγορώντας τους για κατάλυση των νόμων και των δημοκρατικών δικαιωμάτων των πολιτών.
Σύμφωνα με το κ. Κώστα Παπαδάκη νομικό σύμβουλο της Επιτροπής, οι επιστολές που έφυγαν από το υπουργείο Υποδομών και το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ και είχε αποκαλύψει πρόσφατα το www. protothema.gr αποτελούν σοβαρή παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Οι κάτοικοι χαρακτηρίζουν αποικιοκρατικού χαρακτήρα τις συμβάσεις παραχώρησης με μοναδικό στόχο το κέρδος των εργολάβων και ζητούν την καταγγελία της σύμβασης για την Ιόνια Οδό.
Τι απαντά το υπουργείο Υποδομών
Την τοποθέτηση νέων διοδίων στην Αττική επιβεβαιώνει σε επιστολή που μας έστειλε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης σχολιάζοντας την συνάντηση που είχε την περασμένη Τετάρτη με τον Νομάρχη Ανατολικής Αττικής κ. Λεωνίδα Κουρή και την Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων ΒΑ Αττικής.
«Δεν αποκάλυψα εγώ ότι θα τοποθετηθούν πλευρικά διόδια στη Νέα Οδό, γιατί όλοι γνωρίζουν ότι αυτά προβλέπονται στις συμβάσεις παραχώρησης του 2007. Όλοι γνωρίζουν ότι οι απώλειες εσόδων που έχει μέχρι σήμερα ο παραχωρησιούχος από τη μη τοποθέτηση διοδίων, τις διεκδικεί από το δημόσιο» απαντά ο υφυπουργός Υποδομών και μας αναφέρει ότι ήδη στο υπουργείο έχουν φτάσει αιτήματα του παραχωρησιούχου να αποζημιωθεί για όσο διάστημα (περίπου 1 χρόνο) δεν λειτουργούν οι σταθμοί.
Ο κ. Μαγκριώτης προσθέτει ότι το υπουργείο δίνει προτεραιότητα στην κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου για την εξυπηρέτηση των τοπικών μετακινήσεων, το οποίο θα δώσει διέξοδο σε όσους θέλουν να αποφύγουν τα διόδια. Επίσης αναφέρει ότι πρόσφατα στην Επιτροπή Δημόσιων Έργων αποφασίστηκε η μετατροπή των διοδίων σε ηλεκτρονικά, χαρακτηρίζοντας το νέο σύστημα «απολύτως δίκαιο, ειδικά για τις τοπικές μετακινήσεις» που θα καταργήσει τα μετωπικά διόδια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα