Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Αντιδράσεις για την ιδιωτικοποίηση της μαρίνας Αλίμου
Αντιδράσεις για την ιδιωτικοποίηση της μαρίνας Αλίμου
Αντίθετοι οι ιδιοκτήτες επαγγελματικών σκαφών
Στο ζήτημα της ιδιωτικοποίησης τής Μαρίνας Αλίμου στάθηκαν τα μέλη του συνδέσμου ιδιοκτητών τουριστικών επαγγελματικών σκαφών άνευ πληρώματος σε σημερινή εκδήλωσή τους. Όπως τόνισαν, τυχόν πώλησή της από το ΤΑΙΠΕΔ θα σημάνει την καταστροφή του κλάδου των επαγγελματικών σκαφών, που κάθε χρόνο προσφέρει στα τουριστικά έσοδα ύψους 100 εκατ. ευρω κάθε χρόνο.
Οι επαγγελματίες του κλάδου τόνισαν ότι τώρα ένα τιμολόγιο ελλιμενισμού κατά μέσο όρο για ένα σκάφος κοστίζει κατά μέσο όρο από 3.500 έως 5.000 ευρώ για σκάφος 15 μέτρων, με την ιδιωτικοποίηση αυτό το κόστος θα εκτοξευτεί ( τετραπλασιασμος τιμολογίου) σύμφωνα με την πρόεδρο Έλενα Βρυώνη. Κατά συνέπεια η ως άνω εξέλιξη θα οδηγήσει σε έξωση από τη μαρίνα των επαγγελματιών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον κλάδο και την ελληνική οικονομία.
Ο σύνδεσμος σημειώνει ότι θα πρέπει η ως άνω μαρίνα να χαρακτηριστεί επαγγελματική και να διατηρηθεί το επαγγελματικό τιμολόγιο. Την ίδια στιγμή οι επαγγελματίες των επαγγελματικών σκαφών δεν είναι αντίθετοι στη χωροθέτηση νέας μαρίνας για τα επαγγελματικά σκάφη. Σε τυχόν πώληση της, τα μέλη προειδοποίησαν για κινητοποιήσεις που θα φτάσουν και μέχρι του κλείσιμου του λιμανιού του Πειραιά με τα ιστιοπλοϊκά των επαγγελματιών.
Οι επαγγελματίες του κλάδου τόνισαν ότι τώρα ένα τιμολόγιο ελλιμενισμού κατά μέσο όρο για ένα σκάφος κοστίζει κατά μέσο όρο από 3.500 έως 5.000 ευρώ για σκάφος 15 μέτρων, με την ιδιωτικοποίηση αυτό το κόστος θα εκτοξευτεί ( τετραπλασιασμος τιμολογίου) σύμφωνα με την πρόεδρο Έλενα Βρυώνη. Κατά συνέπεια η ως άνω εξέλιξη θα οδηγήσει σε έξωση από τη μαρίνα των επαγγελματιών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον κλάδο και την ελληνική οικονομία.
Ο σύνδεσμος σημειώνει ότι θα πρέπει η ως άνω μαρίνα να χαρακτηριστεί επαγγελματική και να διατηρηθεί το επαγγελματικό τιμολόγιο. Την ίδια στιγμή οι επαγγελματίες των επαγγελματικών σκαφών δεν είναι αντίθετοι στη χωροθέτηση νέας μαρίνας για τα επαγγελματικά σκάφη. Σε τυχόν πώληση της, τα μέλη προειδοποίησαν για κινητοποιήσεις που θα φτάσουν και μέχρι του κλείσιμου του λιμανιού του Πειραιά με τα ιστιοπλοϊκά των επαγγελματιών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα