LIVE

Κορωνοϊός

Σοκ: Δασκάλα έβαλε 9χρονους μαθητές να χαστουκίζουν συμμαθητή τους

Σοκ: Δασκάλα έβαλε  9χρονους μαθητές να χαστουκίζουν συμμαθητή τους

Ο άτυχος μαθητής της 4ης Δημοτικού έτρωγε ξύλο καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθήματος έως ότου η δασκάλα έδωσε εντολή να σταματήσουν - «Μαμά σώθηκα όταν χτύπησε το κουδούνι» είπε κλαίγοντας ο μαθητής - Επιβεβαιώνει το συμβάν ο διευθυντής του σχολείου

Δεν το χωρά ανθρώπινος νους το περιστατικό που συνέβη στο 6ο Δημοτικό σχολείο Αλίμου με πρωταγωνιστές την δασκάλα της μουσικής και τους μαθητές της. Ένα περιστατικό που προκάλεσε την οργή των γονέων των μαθητών, οι οποίοι βρίσκονται στην διαδικασία συλλογής υπογραφών (μέχρι και χθες είχαν μαζέψει 121 υπογραφές) προκειμένου να ζητήσουν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας την άμεση απομάκρυνση της δασκάλας.

Φαντάζει αδιανόητο και προκαλεί ανατριχίλα, όμως είναι πέρα για πέρα αληθινό, το γεγονός ότι μια δασκάλα επέλεξε ως μορφή τιμωρίας απέναντι στον 9χρονο μαθητή της μια μέθοδο που παραπέμπει σε στρατιωτικό καψόνι, σαν κι’ αυτά που έχουμε δει να συμβαίνουν κατά την διάρκεια της περιβόητης «διαβολοβδομάδας» στα κέντρα εκπαίδευσης των ομάδων Υποβρυχίων Καταστροφών.
 
Τι συνέβη: Ο 9χρονος μαθητής …τόλμησε κατά την διάρκεια του μαθήματος της μουσικής να προσποιηθεί ότι οδηγεί ένα αυτοκίνητο, πράγμα απολύτως φυσιολογικό για την ηλικία του. Η δασκάλα εξοργίστηκε και αντέδρασε με τον εξής απαράδεκτο τρόπο. Ζήτησε από τους συμμαθητές του να διακόψουν το μάθημα τους και να αρχίσουν να χτυπούν τον συμμαθητή τους.
 
«Σηκωθείτε να του δώσετε μερικές φάπες για να σταματήσει» φέρεται να τους προέτρεψε.
Κάποια από τα παιδιά «πάγωσαν» και έμειναν ακίνητα στις θέσεις τους, όμως τα περισσότερα υπάκουσαν στην εντολή της δασκάλας και άρχισαν να τον χτυπάνε στο κεφάλι κι όπου αλλού τον έβρισκαν!

Το παιδί προσπάθησε να βγει από την πόρτα για να γλιτώσει, όμως δεν τα κατάφερε καθώς τα άλλα παιδιά τον στρίμωξαν σε μια γωνία και συνέχισαν να τον βαρούν στο κεφάλι.
 «Μπράβο παιδάκια τώρα καθίστε κάτω» φέρεται να είπε η δασκάλα στους μαθητές που συμμετείχαν στον ξυλοδαρμό.

« Μαμά σώθηκα όταν χτύπησε το κουδούνι» είπε ο άτυχος 9χρονος μαθητής στην μητέρα του, η οποία αναζήτησε ευθύνες από τον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες την προέτρεψε να πάει να βρεί την δασκάλα και να λύσουν μεταξύ τους το θέμα.
 Σύμφωνα με πληροφορίες η δασκάλα είπε εκ των υστέρων στον διευθυντή του σχολείου ότι το περιστατικό συνέβη « πάνω στον θυμό της» επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά τα όσα φριχτά είχαν συμβεί μέσα στην τάξη της.

Οι γονείς του μαθητή έχουν καταθέσει μήνυση κατά της δασκάλας καθώς και έγγραφη αναφορά στην διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
 
Επιβεβαιώνει το συμβάν ο διευθυντής του σχολείου
 
 Ο διευθυντής του σχολείου, κ. Νίκος Τόγιας με τον οποίο επικοινωνήσαμε μας ανέφερε ότι η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι ενήμερη για το περιστατικό και πως έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα.

« Ότι ενέργεια έπρεπε να κάνω την έχω κάνει» ανέφερε ο διευθυντής του σχολείου, προσθέτοντας ότι, « Οι γονείς του μαθητή που αντιμετώπισαν  το πρόβλημα έκαναν ότι έπρεπε να κάνουν με την σειρά τους και η υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της διερεύνησης».
 Ο διευθυντής παραδέχεται ότι μίλησε με την δασκάλα για το απίστευτο αυτό περιστατικό, όμως δεν θέλησε να αποκαλύψει το περιεχόμενο της συνομιλίας τους. 
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (215)

ΜΗΤΈΡΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΊΑ.

Το θέμα δεν είναι η δασκάλα ... Είναι οι προϊστάμενες υπηρεσίες που όλο και βουλιάζουν στη μούχλα της καρέκλας και του Μεσαίωνα . Σωστά ο δήμαρχος Αλίμου τους ζητά να πάρουν θέση και να ξεκαθαρίσουν γρήγορα αν είναι κατάλληλη η δασκάλα η όχι για να μπαίνει στη τάξη. Πως όμως να γίνει ξεκαθάρισμα όταν οι ακατάλληλοι είναι συνήθως (όπως και η εν λόγω ) με άριστα αξιολογημένοι απ' την... "μούχλα" . Η βία και η τρομοκρατία από εδώ προέρχεται. Άφθονα τα παραδείγματα . Π. χ μια που μιλάμε για Άλιμο να ένας ακόμα "εξωτικός του καρπός'' : Πρόκειται για άτομο με πολύ άσχημο στόμα, αν και θηλυκό. Και μάλιστα στη διευθυντική καρέκλα . Βρισιές γηπέδου εν ψυχρώ και ... μπυραρία το σχολικό της γραφείο και "στολίδια" οικογενειών όλο στίγμα ( γνωρίζει η υπηρεσία όπου καιρό τώρα απευθύνθηκε εγγράφως με αριθμό πρωτοκόλλου γονέας του οποίου στιγμάτισε όλη την οικογένεια πλην όμως απάντηση ακόμα δεν πήρε ). Κι αφού η κυρία έδειξε σε όλους ποιος είναι ο "τσαμπουκάς και το αφεντικό" στο χώρο του εν λόγω σχολείου , ήλθε μια μέρα και με το... σκύλο της στο γραφείο της κι έβαλε στην είσοδο και... φράχτη! ειδικό για σκύλους για να μην δραπετεύει το καμένο το ζώο καταδικασμένο επτά σχολικές ώρες να παριστάνει στο εν λόγω σχολείο τον ... διευθυντή! Και ήλθε και την επόμενη ημέρα με το σκύλο της και την μεθεπόμενη και καθιερώθηκε (κυρίως τις ζεστές εποχές του χρόνου) ένα σκυλί ... διευθυντής σχολείου! Το διευθυντικό γραφείο βέβαια δεν είναι για τέτοιες δουλειές (όπως επισημαίνει ο εν λόγω γονέας στην αναπάντητη αναφορά) αλλά ποιος θα το ξεκαθαρίσει αυτό αν όχι οι υπηρεσίες απ' τις οποίες ο δήμαρχος Αλίμου ζητά να παίρνουν γρήγορα θέση ως προς την καταλληλότητα η όχι όσων μισθώνονται απ' τον ιδρώτα του ελληνικού λαού. Κι αφού από καιρό τώρα απέδειξε η κυρία τη "φιλονομία" της κατάφερε κάποια στιγμή ν' αποβάλει και... όλο το δεκαπενταμελές του σχολείου της (με μαγειρεμένες κατηγορίες ) κι έχει κι αυτό αναφερθεί και καταγγελθεί μάλιστα δημοσίως από συνδικαλιστές ως πρωτοφανή και παράνομη ενέργεια . Δεν είναι μικρό πράγμα να εξοντώνει έτσι εν ψυχρώ τον πιο ζεστό θεσμό δημοκρατίας και παιδείας η όποια κυρία έχει δει ως μοναδική παιδεία στη χώρα τον ... σκύλο της. Τι "δασκάλα" κι αυτή. Αλλά είπαμε το θέμα δεν είναι η δασκάλα. Είναι οι προϊστάμενες υπηρεσίες που όλο και βουλιάζουν στη μούχλα της καρέκλας και του Μεσαίωνα...

Κατερίνα

Αδιανόητο...δεν το χωρα ανθρώπου νους... Και οι σάλτσες των δημοσιογράφων. Ένα παιδί που φυσιολογικά έκανε το αυτοκινητάκι την ώρα του μαθήματος....? Και δεν άφηνε ούτε την καθηγήτρια να κάνει μάθημα, ούτε τα άλλα παιδιά να παρακολουθήσουν κ επειδή το κάθε κακομαθημένο μπορεί να κάνει ό,τι θέλει μέσα στην τάξη...μόνο αυτό έχει δικαιώματα... τα άλλα παιδιά δεν έχουν δικαίωμα να γίνει το μάθημα τους. Η δασκάλα μόνο να το κανακεψει μπορεί... Γιατί η ίδια πλέον δεν έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλλει την τάξη... Είναι αντιπαιδαγωγικο οτιδήποτε δεν αρέσει στο παιδί.... Άστοχα είπε αστειευομενη ριχτε του καμία να σταματήσει.... Και είναι ο βασανιστής???? Πάτε καλά???? Έφαγε μερικές που σίγουρα θα τους είχε κάνει αρκετά το αθώο παιδάκι για να του τις ρίξουν. Σίγουρα η γυναίκα δεν θα περίμενε να το χτυπήσουν... Έτσι θα το πε. Κ επί 45 λεπτά το εδερναν... Πάτε καλά που τα πιστεύετε αυτά...? Κ αφού σας νοιάζει αυτό το παιδί.... σκεφτείτε το μέλλον του με την συμπεριφορά της μάνας του. Μαθαίνει να δέχεται κανόνες? Όταν το κακομαθημένο μεγαλώσει κ πιάσει δουλειά τι θα γίνει? Ναρκωτικά και ποτό για να αντέξει... τους κανόνες κ τον εαυτό του...

Καλαμακιώτης

Ξεπερνάει κατά πολύ τα όρια της γελοιότητας και ο θόρυβος γύρω από ένα ασήμαντο περιστατικό, από αυτά που συμβαίνουν κάθε μέρα κατά χιλιάδες στα διαλείμματα των σχολείων απανταχού της Ελλάδας (το περίφημο φατούρο), και η μελοδραματική περιγραφή του συνεργάτη του ΠΘ με τα "σοκ" και τα "φριχτά". Είμαι σίγουρος ότι οι αγανακτισμένοι κατά της δασκάλας γονείς είναι ακριβώς αυτοί που όταν σκοτώσει ένας ναρκομανής ή περιθωριακός κάποιον άνθρωπο που δεν τού έφταιξε σε τίποτα εκφράζουν την συμπάθειά τους για τον καημένο τον θύτη και ψάχνουν αγωνιωδώς ελαφρυντικά.

Bullied by teacher

Συγγενής της δασκάλας κύριες Καλαμακιώτη; ή μήπως είστε δάσκαλος που δέρνει τα παιδιά στην τάξη; Σκέφτεστε τι ψυχολογικά θα έχει αυτό το παιδί αν η μέγαιρα παραμείνει στο σχολείο και αναγκάζεται να την βλέπει άρα θα αισθάνεται αβοήθητο αν της καπνίσει να το ξανακάνει; Και πώς θα κοινωνικοποιηθεί με άλλα παιδιά από την στιγμή που οι συμμαθητές του το έδειραν; Αυτή η ... αχαρακτήριστη έβγαλε πολύ έξυπνα την μαυρίλα της ψυχής της. Δεν ακούμπησε το παιδί, αλλά έβαλε άλλα παιδιά να το κάνουν νομίζοντας πως μπορεί να ξεφύγει έτσι. Κανονικά η μαντάμ θέλει δημόσιο ξεβράκωμα, αλλά μια που δεν προβλέπεται από τον νόμο, ας την δει ψυχίατρος να τελειώνουμε. Αν ήμουν η μητέρα του παιδιού, θα την έσερνα στα δικαστήρια μέχρι να αρχίσει να παίρνει ηρεμηστικά για πάντα. Θα άδειαζα λογαριασμούς και πούλαγα ακόμα και το αυτοκίνητο για να βρω λεφτά να την πηγαίνω από αναβολή σε αναβολή και από έφεση σε έφεση και αυτή ας μαχόταν με τον μισθούλη της. Και θα σταματούσα μόνον αν την έβλεπα με σπασμένα νεύρα και ανίκανη για οποιαδήποτε εργασία. Ό,τι και να έκανε το παιδί υπάρχουν προβλεπόμενες τιμωρίες, αποβολή κλπ και σίγουρα έχουν αντίκτυπο σε ένα 9χρονο. (Για την ιστορία, είχα και εγώ δάσκαλο που για κάποιο, άγνωστο λόγο δεν με χώνευε. Μια φορά μέ έσυρε στο πάτωμα για να με βγάλει από την τάξη. Όταν η κόρη του, μοναχοπαίδι, διαγνώστηκε με σχιζοφρένεια, τον κορόιδεψα μπροστά σε όλους μέσα στην τάξη, 12 χροών και είπα πολύ άσχημα πράγματα. Και αμέσως πήδηξα από το παράθυρο και έφυγα πριν έρθει προς το μέρος μου. Φυσικά δεν θα το έκανα τώρα, ήταν πολύ σκληρό, απλώς να δείτε πόσο επιθετικά μπορείτε να κάνετε τα παιδιά με την συμπεριφορά σας.)

ARXIGOS TOY KARATE

TIPOTA PARAPANW TIPOTA PARAKATW APLA NA PATHEI TO IDIO H SYGKEKRIMENH NA THN BARANE GIA 45 LEPTA XASTOYKIA KAI OPOY BROYNE O IDIOS ARITHMOS ATOMWN KAI THS IDIAS HLIKIAS O PITSIRIKAS ANTEKSE AYTH NA DOYME .

Αρχηγός του Βαράτε

Σιγά ρε σκληρή... Κόψε κάτι!

Jerry

Δύσκολο να πάρεις θέσει σε ενα ζήτημα όταν δεν έχεις όλα τα στοιχεία. Μεγαλο το λάθος της δασκάλας να βάλει τους μαθητές να χαστουκίζουν τον μαθητή, και θα χρειαστεί η ανάλογη εξέταση και κυρώσεις για το παράπτωμα της. Εδώ φαίνεται ομως ενα γενικό προβλημα πειθαρχίας μαθητών σε ενα εκπαιδευτικό σύστημα υπό διάλυση. Δεν ειναι εύκολο να κρατάς την προσοχή 20-25 μαθητών, ειδικά όταν ο κάθε μαθητής έχει την δικιά του ιδιοσυγκρασία και προσωπικότητα. Τα πανεπιστήμια δεν ειναι σε θέση να σε κάνουν 'καλό δάσκαλο' διότι εκτός απο της ειδικές γνώσεις, ειναι μια τέχνη που χρειάζεται πρακτική εξάσκηση και συνεχή μάθηση. Σε πολλές αναπτυγμένες χώρες δεν παίρνεις την πλήρη ειδίκευση δασκάλου όταν τελειώσεις το πανεπιστήμιο, αλλα πρέπει να διοριστεις και έπειτα απο 2 χρονια υποβάλλεσαι σε σκληρή αξιολόγηση. Εν τω μεταξύ ειναι υποχρεωτικό να συνεχίζεις 'professional development', συν την τακτική 'φιλική' επιτήρηση μαθημάτων απο άλλους δασκάλους και υπεύθυνους, με τον σκοπό να υπάρχει η συνεχή μάθηση και άσκηση της τέχνης της διδασκαλίας. Ο κανόνας σε χώρες όπως η Αγγλία, Καναδάς, Αυστραλία κλπ, ειναι ότι η μάθηση δεν σταματά ποτέ. Ειναι υποχρεωτικό να κανεις 20 ώρες μάθηση 'εκτός σχολείου' με ανάλογες ώρες στο σχολείο σου με άλλους δασκάλους ίδιας ειδηκευσης. Η δασκάλα σε αυτή την περίπτωση φαίνεται ότι δεν είχε την ανάλογη βοήθεια απο ενα εκπαιδευτικό σύστημα που ειναι κολλημένο στο προηγούμενο αιώνα.

σσσ

Δημοσιοι Υπαλληλοι ολοι τους ιδιοι....κτηνοι

Σφάλματα λογικής

Όχι, αν και υπάρχουν κι άλλοι βέβαια, δεν είναι όλοι. Προς το παρόν εννοείτε προφανώς τη συγκεκριμένη κυρία. Τα σφάλματα λογικής τα δίδαξαν κι οι αρχαίοι μας πρόγονοι και το σφάλμα γενίκευσης είναι ένα από αυτά. Γι αυτό, για κάθε έγκλημα, υπάρχει αναζήτηση του συγκεκριμένου ένοχου. Δεν κατηγορούνται όλοι με κάποιο παράμοιο χαρακτηριστικό, π.χ. ίδιος εργοδότης, χρώμα μαλλιών ή επιδερμίδας, κλπ.

@

*κτήνη

ΔΛ

Το ίδιο περιστατικό έτυχε και σε μένα όταν ήμουν 8- 9 χρονων πριν 30 χρονια. Ο δάσκαλος είπε στην τάξη να με χτυπήσουν για μια ασήμαντη αφορμή και για πλακα. Από τους 35 περίπου συμμαθητές μου μόνο 3 σηκώθηκαν και αυτούς τους έκανα μαύρους στο ξύλο έως ότου ο δασκαλος μπήκε στη μέση ο οποίος άρπαξε και αυτός κάνα δυο φάπες αλλά δεν είπε τίποτα φοβούμενος μην γίνει θέμα.

$$$

Τώρα να φανταστώ είσαι πυρηνικός φυσικός της Nasa, ε?

ARHS-3

ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ Η ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΑΜΕΣΑ

Αχ

σκαλα σκαλα να σε ειχα στα χερακια μου...

...

Έρευνες έχουν δείξει πως τα παιδιά που υπόκεινται σε σωματική βία με σκοπό την πειθαρχία κατά μεγάλο ποσοστό μετατρέπονται σε αντιδραστικά, φοβικά ή/και βίαια. Το ξύλο ποτέ δεν είναι λύση. Το παιδί δεν πρέπει να συνδυάσει την λανθασμένη συμπεριφορά με την βία διότι θα είναι ο φόβος της βίας που θα το αποτρέπει από παρόμοιες συμπεριφορές και όχι η πραγματική κατανόηση της κατάστασης. Για παράδειγμα το παιδάκι αυτό την επόμενη φορά δεν θα είναι σιωπηλο επειδή σέβεται την τάξη και τον δάσκαλο αλλά επειδή φοβάται μη το δείρουν. Η κατανόηση έρχεται με προσπάθεια, υπομονή και συζήτηση και ξεκινάει πάντα από την οικογένεια. Αυτοί που υποστηρίζουν ότι η δασκάλα καλά έπραξε και χρησιμοποίησε βία είναι αυτοί που ένιωσαν βία μικροί και, προφανώς, ποτέ δεν κατάλαβαν το γιατί, παρά μόνο ήξεραν ότι δεν έπρεπε να το κάνουν γιατί θα φάνε ξύλο.

Μάνος

Εγώ πάντως που έφαγα ξύλο ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ έγινα άνθρωπος. Ενώ σήμερα τα κακομαθημένα παλιόπαιδα μην τολμήσει κάποιος και τ' αγγίξει, γιατί αμέσως αποκτούν ψυχολογικά.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης