Τουρισμός: Ποια είναι τα δικαιώματά μας, όταν μένουμε σε ξενοδοχεία

Τουρισμός: Ποια είναι τα δικαιώματά μας, όταν μένουμε σε ξενοδοχεία

Τα δωμάτια πρέπει να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές, όπως κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet και να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο
 

Τουρισμός: Ποια είναι τα δικαιώματά μας, όταν μένουμε σε ξενοδοχεία
Οι καλοκαιρινές διακοπές έχουν ξεκινήσει για κάποιους, για άλλους θα ξεκινήσουν σε λίγο, όλοι όμως είναι καλό να ξέρουμε τι δικαιούμαστε, όταν μένουμε σε ένα ξενοδοχείο ή ένα ενοικιαζόμενο δωμάτιο. 

Η ΕΚΠΟΙΖΩ , δηλαδή η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής, μας ενημερώνει για τα βασικά μας δικαιώματα:
 
Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:
- να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ),
- να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης,
- να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο.
 
Κλείσιμο
Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα, ο ξενοδόχος οφείλει:
- να εξασφαλίσει τη διαμονή σας σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας σε αυτό το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά υπάρχει στην τιμή.
 
Προκαταβολή
Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.
 
Ακύρωση
Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας:
- Σας επιστρέφεται το 100% των χρημάτων, εάν κάνετε την ακύρωση τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας.
- Εάν δεν κάνετε την ακύρωσή σας μέχρι 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας, οφείλετε να καταβάλετε μέχρι το 50% του συνολικού κόστους της κράτησή σας, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.
 
Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.
 
Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.
 
Για πληροφορίες ή καταγγελίες οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τουριστική αστυνομία, στον ΕΟΤ και στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
   
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης