Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ραφήνα: Το λιμάνι της ταλαιπωρίας
Ραφήνα: Το λιμάνι της ταλαιπωρίας
Απίστευτο γολγοθά βιώνουν χιλιάδες ταξιδιώτες για να φτάσουν ή να φύγουν από το λιμάνι- Αιτία ότι δέκα πλοία αναχωρούν για τον προορισμό τους μέσα σε μια ώρα - Το ίδιο γίνεται και με τις αφίξεις - Η πολιτεία αδυνατεί να ρυθμίσει καλύτερα τα δρομολόγια
Ραντεβού με την ταλαιπωρία και την αγανάκτηση έχουν δεκάδες χιλιάδες τουρίστες που επιλέγουν να ταξιδέψουν στις Κυκλάδες μέσω του λιμανιού της Ραφήνας. Σχεδόν ταυτόχρονες αναχωρήσεις δέκα πλοίων το πρωϊ γεγονός που συνεπάγεται και ταυτόχρονο κατάπλου κατά την επιστροφή, δημιουργούν μία άναρχη εικόνα την οποία «πληρώνουν» οι ταξιδιώτες οι οποίοι αντί να ευχαριστηθούν τις διακοπές τους, τους τις βγάζουν ξινές.
Οι καταγγελίες και οι διαμαρτυρίες που φθάνουν στο «protothema.gr» είναι πολλές. Η ίδια θλιβερή εικόνα, τριτοκοσμικής χώρας, καταγράφηκε και το προηγούμενο τριήμερο που υπήρξε μεγάλη έξοδο προς τα νησιά λόγω του καύσωνα.
Δεχθήκαμε καταγγελίες για το πλοίο της γραμμής το «SuperRunner», στο οποίο είτε δεν λειτουργούσε είτε… υπολειτουργούσε το κλιματιστικό σύστημα με αποτέλεσμα όσοι επέλεξαν τα σαλόνια πληρώνοντας εισιτήριο σε υψηλή τιμή που έφθασε και τα 58 ευρώ το άτομο να καταταλαιπωρηθούν.
Υπήρξαν άλλες καταγγελίες για την αναστάτωση που δημιουργήθηκε στο πλοίο «TeraJet» της εταιρείας SeaJets το οποίο απέπλευσε στις 07.40 το πρωί του Σαββάτου. Μπήκε ο κόσμος και παρά το γεγονός ότι είχε αριθμημένα εισιτήρια, επιβάτες έβρισκαν άλλους στη θέση τους, με αποτέλεσμα να προκληθούν εντάσεις μεταξύ των επιβατών.
Το δε βράδυ της Κυριακής όταν επέστρεψαν σχεδόν ταυτόχρονα όλα τα πλοία της γραμμής εκτυλίχθηκαν σκηνές «Mordillo». Εκατοντάδες αυτοκίνητα στριμώχτηκαν για να βγουν από το λιμάνι ενώ ο δήμος, στην κορύφωση της επιστροφής, είχε κλείσει ένα από τους δρόμους για εκδηλώσεις. Υπήρξαν επιβάτες που έκαναν δύο και τρεις ώρες για να φθάσουν στην Αθήνα ενώ άλλοι επέλεξαν να καθίσουν σε κάποιο μαγαζί μέχρι να αποσυμφορηθεί το λιμάνι για να μπορέσουν να φθάσουν στο σπίτι τους.
Οι Λιμενικοί ήταν παρόντες αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι για να διευκολύνουν την κατάσταση. Ούτε τους δρόμους μπορούν να ανοίξουν ούτε τα δρομολόγια να συντονίσουν καλύτερα.
Οι καταγγελίες και οι διαμαρτυρίες που φθάνουν στο «protothema.gr» είναι πολλές. Η ίδια θλιβερή εικόνα, τριτοκοσμικής χώρας, καταγράφηκε και το προηγούμενο τριήμερο που υπήρξε μεγάλη έξοδο προς τα νησιά λόγω του καύσωνα.
Δεχθήκαμε καταγγελίες για το πλοίο της γραμμής το «SuperRunner», στο οποίο είτε δεν λειτουργούσε είτε… υπολειτουργούσε το κλιματιστικό σύστημα με αποτέλεσμα όσοι επέλεξαν τα σαλόνια πληρώνοντας εισιτήριο σε υψηλή τιμή που έφθασε και τα 58 ευρώ το άτομο να καταταλαιπωρηθούν.
Υπήρξαν άλλες καταγγελίες για την αναστάτωση που δημιουργήθηκε στο πλοίο «TeraJet» της εταιρείας SeaJets το οποίο απέπλευσε στις 07.40 το πρωί του Σαββάτου. Μπήκε ο κόσμος και παρά το γεγονός ότι είχε αριθμημένα εισιτήρια, επιβάτες έβρισκαν άλλους στη θέση τους, με αποτέλεσμα να προκληθούν εντάσεις μεταξύ των επιβατών.
Το δε βράδυ της Κυριακής όταν επέστρεψαν σχεδόν ταυτόχρονα όλα τα πλοία της γραμμής εκτυλίχθηκαν σκηνές «Mordillo». Εκατοντάδες αυτοκίνητα στριμώχτηκαν για να βγουν από το λιμάνι ενώ ο δήμος, στην κορύφωση της επιστροφής, είχε κλείσει ένα από τους δρόμους για εκδηλώσεις. Υπήρξαν επιβάτες που έκαναν δύο και τρεις ώρες για να φθάσουν στην Αθήνα ενώ άλλοι επέλεξαν να καθίσουν σε κάποιο μαγαζί μέχρι να αποσυμφορηθεί το λιμάνι για να μπορέσουν να φθάσουν στο σπίτι τους.
Οι Λιμενικοί ήταν παρόντες αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι για να διευκολύνουν την κατάσταση. Ούτε τους δρόμους μπορούν να ανοίξουν ούτε τα δρομολόγια να συντονίσουν καλύτερα.
Στη Ραφήνα είναι δρομολογημένα δέκα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία.
-Δύο της εταιρείας Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου το TeraJet που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το ParosJet
-Τρία πλοία της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου. To «Super ferry 2» το οποίο αγόρασαν από τη Blue Star, το «SuperFerry 1» και το οποίο είναι νεότευκτο και το «SuperRunner» πρώην «Speedrunner IV» το οποίο αγόρασαν από την Aegean Speed Lines συμφερόντων Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη.
-Τρία πλοία της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: Το «Θεολόγος Π», το «Αικατερίνη Π» και το «Άνδρος»
Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τα δύπ πλοία που κάνουν το δρομολόγιο για Μαρμάρι, το «Πανόραμα» και το «Εύβοια Σταρ».
Όλα τα πλοία αποπλέουν από τη Ραφήνα με διαφορά μεταξύ τους ενός 10λέπτου το πρωί, ανάμεσα στις 07:00- 08:00 με αποτέλεσμα να δημιουργείται τα αδιαχώρητο. Στο ερώτημα γιατί δεν …απλώνουν οι ώρες αφιξο-αναχωρήσεων η απάντηση που μας δόθηκε από στελέχη της ελληνικής ακτοπλοίας αλλά και του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ήταν η εξής: «Όλοι θέλουν να φεύγουν μεταξύ 7 και 8 το πρωί. Ο κόσμος θέλει να ταξιδεύει το πρωϊ Αν πεις σε μία εταιρεία να βάλει πλοίο της στις 9 το πρωί δεν θα το δρομολογήσει γιατί δεν θα τη συμφέρει. Το ΣΑΣ δεν μπορεί να υποχρεώσει έναν πλοιοκτήτη για το ποια ώρα θα έχει απόπλου το πλοίο του. Είμαστε υπέρ του να γίνονται πολλά δρομολόγια αφού πρέπει να εξυπηρετούνται τα νησιά. Να κόψουμε τα δρομολόγια στα νησιά; » και προσθέτουν:
«Οι επιβάτες που ταλαιπωρούνται λόγω του λιμανιού το οποίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τόσα πλοία. Υπάρχει όμως ζήτηση από τον κόσμο για να ταξιδέψει» και καταλήγουν: « Αν δεν πάνε καλά τα δρομολόγια τότε θα τα κόψουν από μόνοι τους οι πλοιοκτήτες και θα κοιτάξουν να πάνε αλλού»!
Τα προβλήματα στο λιμάνι της Ραφήνας είναι πολλά. Από τα σημαντικά η άμεση εκβάθυνση κοντά στους λιμενοβραχίονες για να απελευθερωθούν θέσεις αγκυροβολίας. Χρόνια η ίδια εικόνα και ακόμα δεν έχουν γίνει οι μελέτες! Μόλις τον Μάρτιο του 2017 εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας το πρώτο στάδιο της μελέτης, που έχει παραδοθεί, για το έργο «Επικαιροποίηση Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης Διαχείρισης Master Plan Λιμένα Ραφήνας». Δόθηκε εντολή στον Ανάδοχο να προχωρήσει στο 2ο Στάδιο για την ολοκλήρωση του Master Plan και της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Λιμένα Ραφήνας, εντός χρονικού διαστήματος τριών μηνών.
-Δύο της εταιρείας Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου το TeraJet που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το ParosJet
-Τρία πλοία της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου. To «Super ferry 2» το οποίο αγόρασαν από τη Blue Star, το «SuperFerry 1» και το οποίο είναι νεότευκτο και το «SuperRunner» πρώην «Speedrunner IV» το οποίο αγόρασαν από την Aegean Speed Lines συμφερόντων Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη.
-Τρία πλοία της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: Το «Θεολόγος Π», το «Αικατερίνη Π» και το «Άνδρος»
Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τα δύπ πλοία που κάνουν το δρομολόγιο για Μαρμάρι, το «Πανόραμα» και το «Εύβοια Σταρ».
Όλα τα πλοία αποπλέουν από τη Ραφήνα με διαφορά μεταξύ τους ενός 10λέπτου το πρωί, ανάμεσα στις 07:00- 08:00 με αποτέλεσμα να δημιουργείται τα αδιαχώρητο. Στο ερώτημα γιατί δεν …απλώνουν οι ώρες αφιξο-αναχωρήσεων η απάντηση που μας δόθηκε από στελέχη της ελληνικής ακτοπλοίας αλλά και του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ήταν η εξής: «Όλοι θέλουν να φεύγουν μεταξύ 7 και 8 το πρωί. Ο κόσμος θέλει να ταξιδεύει το πρωϊ Αν πεις σε μία εταιρεία να βάλει πλοίο της στις 9 το πρωί δεν θα το δρομολογήσει γιατί δεν θα τη συμφέρει. Το ΣΑΣ δεν μπορεί να υποχρεώσει έναν πλοιοκτήτη για το ποια ώρα θα έχει απόπλου το πλοίο του. Είμαστε υπέρ του να γίνονται πολλά δρομολόγια αφού πρέπει να εξυπηρετούνται τα νησιά. Να κόψουμε τα δρομολόγια στα νησιά; » και προσθέτουν:
«Οι επιβάτες που ταλαιπωρούνται λόγω του λιμανιού το οποίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τόσα πλοία. Υπάρχει όμως ζήτηση από τον κόσμο για να ταξιδέψει» και καταλήγουν: « Αν δεν πάνε καλά τα δρομολόγια τότε θα τα κόψουν από μόνοι τους οι πλοιοκτήτες και θα κοιτάξουν να πάνε αλλού»!
Τα προβλήματα στο λιμάνι της Ραφήνας είναι πολλά. Από τα σημαντικά η άμεση εκβάθυνση κοντά στους λιμενοβραχίονες για να απελευθερωθούν θέσεις αγκυροβολίας. Χρόνια η ίδια εικόνα και ακόμα δεν έχουν γίνει οι μελέτες! Μόλις τον Μάρτιο του 2017 εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας το πρώτο στάδιο της μελέτης, που έχει παραδοθεί, για το έργο «Επικαιροποίηση Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης Διαχείρισης Master Plan Λιμένα Ραφήνας». Δόθηκε εντολή στον Ανάδοχο να προχωρήσει στο 2ο Στάδιο για την ολοκλήρωση του Master Plan και της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Λιμένα Ραφήνας, εντός χρονικού διαστήματος τριών μηνών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα