Νέες επιθέσεις σε ακυρωτικά μηχανήματα στα μέσα μεταφοράς

Νέες επιθέσεις σε ακυρωτικά μηχανήματα στα μέσα μεταφοράς

Σε σταθμούς του ΗΣΑΠ και λεωφορεία

Νέο μπαράζ επιθέσεων καταγράφηκε τις τελευταίες ημέρες σε ακυρωτικά μηχανήματα στα μέσα μεταφοράς, με πιο πρόσφατες τις καταστροφές έντεκα ακυρωτικών μηχανημάτων και δύο επιθέσεις σε συρμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά και λεωφορείο στο Καματερό.

Πέντε μηχανήματα υπέστησαν φθορές το βράδυ της περασμένης Τετάρτης στον σταθμό ΗΣΑΠ Ειρήνη στο Μαρούσι, ένα ακόμη στον σταθμό των Άνω Πατησίων και τουλάχιστον πέντε ακόμη στην Πλ. Αττικής. Μερικές ώρες νωρίτερα ο οδηγός λεωφορείου του ΟΣΥ, της γραμμής 304, που εκτελούσε το δρομολόγιο Νομισματοκοπείο-Αρτέμιδα διαπίστωσε το σπάσιμο οθόνης ενός ακυρωτικού μηχανήματος νέου τύπου, ενώ το ίδιο συνέβη σε λεωφορείο της γραμμής 206 και στο δρομολόγιο Δάφνη-Αγ. Μαρίνα. Επίθεση με πέτρες δέχθηκε την περασμένη εβδομάδα λεωφορείο του ΟΣΥ, της γραμμής 150 με δρομολόγιο Καματερό-Αγ. Ανάργυροι, με τους δράστες να σπάζουν τα πλαϊνά τζάμια του οχήματος χωρίς να καταγραφούν τραυματισμοί. Κάτι αντίστοιχο συνέβη σε συρμό του ΗΣΑΠ, που εκτελούσε το δρομολόγιο Κηφισιά-Πειραιάς, με τους δράστες να σπάζουν τα τζάμια σε δύο βαγόνια. Και αυτοί οι βανδαλισμοί εντάσσονται σε μια σειρά δράσεων από οργανωμένες ομάδες ή και μεμονωμένες περιπτώσεις που προκαλούν καταστροφές στα ΜΜΜ και τα ακυρωτικά μηχανήματα σταθμών και οχημάτων στο πλαίσιο του «δόγματος» των ελεύθερων μετακινήσεων, όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος.

Μετά από ένα μπαράζ βανδαλισμών τους προηγούμενους μήνες η Ελληνική Αστυνομία προέβη σε ανασχεδιασμό των μέτρων αντιμετώπισης του φαινομένου, στα οποία συμμετείχαν περίπου 400 ονομαστικοποιημένοι μυστικοί-αστυνομικοί που μπήκαν ως «επιβάτες» σε 34 δρομολόγια λεωφορείων και τρόλεϊ, που είχαν καταγραφεί επιθέσεις, ενώ κάποιοι από αυτούς με μοτοσυκλέτες ακολουθούσαν οχήματα μέσων μαζικής μεταφοράς, που υπήρχαν πληροφορίες για «ύποπτους» επιβάτες. Περιοχές δράσεις ήταν αυτές του Ζωγράφου, Εξαρχείων, Αμπελόκηποι, Πετρούπολη, Ίλιον, Πετράλωνα, Κερατσίνι, Πατήσια, Αγ. Βαρβάρα, Ψυχικό, Καισαριανή, Παγκράτι. Σημειώνεται ότι από την πρώτη μέρα τοποθέτησης ακυρωτικών μηχανημάτων νέου τύπου, περίπου 180 από αυτά έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί, με το κόστος να ξεπερνά τα 200.000 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ (5)

Το πρόβλημα είναι βαθύτερο

Πιστεύω πως τα νεαρής ηλικίας άτομα που προκαλούν τις φθορές δεν έχουν συγκεκριμένο στόχο τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Απλώς σε αυτά τα μέσα είναι ευκολότερο να εκτονωθεί η ένταση που νιώθουν για την ευρύτερη κοινωνική αδικία, ενδεχομένως και για κάποια αδικία εις βάρος δικών τους προσώπων. Δεν δικαιολογώ καθόλου τις πράξεις φθοράς, αλλά αντιλαμβάνομαι τον λόγο. Όταν δεν έχεις χρήματα για φαγητό, φάρμακα, ρεύμα και βλέπεις την μητέρα άνεργη, τον μισθό του πατέρα και την σύνταξη παπού και γιαγιάς να πετσοκόβονται, το κράτος δε να ληστεύει απροκάλυπτα πλέον τον φτωχό κόσμο, τότε η απόφαση για αντίδραση μπορεί να οδηγήσει και σε μορφές τυφλής βίας. Ναι, το λεωφορείο εξυπηρετεί κόσμο που πηγαίνει στην δουλειά του αλλά στα μάτια αυτού που έχει όλη την οικογένεια άνεργη και δεν έχει να φάει, αποτελεί περιουσία του κράτους που τον ληστεύει (γιατί - κακά τα ψέμματα - αυτό κάνει) και στο όχημα ξεσπάει την οργή του. Επαναλαμβάνω πως δεν δικαιολογώ καθόλου την πράξη αλλά κατανοώ τους λόγους που οδηγούν σε αυτή. Ακούω και τον αντίλογο : ναι, όλοι αντιμετωπίζουμε προβλήματα αλλά δεν σπάζουμε ότι βρούμε. Συμφωνώ, αλλά δεν έχουμε όλοι ούτε τα ίδια προβλήματα, ούτε τις ίδιες αντοχές, ούτε βέβαια και τον ίδιο τρόπο σκέψης. Τώρα, όσοι μυστικοί ή φανεροί αστυνομικοί να χρησιμοποιηθούν εντός ή εκτός οχημάτων, είναι τόσοι πολλοί οι "στόχοι" και τόσες πολλές οι ευκαιρίες για φθορές που θα χρειαζόταν όλη η δύναμη της ΕΛΑΣ για να φρουρεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς, πράγμα εξορισμού αδύνατο. Δυστυχώς, όσο η κοινωνική αδικία όχι απλώς αυξάνει αλλά γιγαντώνεται, τόσο τα φαινόμενα αυτά θα γίνονται περισσότερα και βιαιότερα. Μακάρι να διαψευσθώ, αλλά στον πόλεμο αυτό - που σημειωτέον εντείνεται παρά την τόση αστυνόμευση - δεν θα αργήσουμε να θρηνήσουμε θύματα.

ΣΥΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙ

ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ,ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ !

...

Αυτοί τα σπάνε και ο λαουτζίκος πληρώνει...Αυτοί δεν πληρώνουνε εισιτήρια πουλώντας "μαγκιά"...πάλι πληρώνει ο λαουτζίκος.

Νίκος

Να το συζητήσουμε με τα ''παιδιά'' και τις συλλογικότητες. Έτσι δεν είπε ο κύριος υπουργός του ΠΡΟΠΟ;

Και τι έγινε?

Θα υπάρξει τιμωρία που διαλύουν περιουσία του ελληνικού λαού? Ή δεν ξέρουν ποιος είναι ο γνωστός άγνωστος δολιοφθορέας? Έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι ζούμε σε οργανωμένο και πολιτισμένο κράτος? Δυστυχώς ακόμα και οι οίκοι ανοχής έχουν οργάνωση, εμείς είμαστε ένα σκαλοπάτι παρακάτω.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

foto-keimeno12

Ήταν της ΕΛΑΣ υποστηρίζει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - Δεν διαψεύδεται η εικόνα ότι χρειάστηκαν τα μηχανήματα για να διασφαλιστεί η ασφάλεια για την ομιλία του πρωθυπουργού στην Καλαμάτα

2