
Κανένα αυτοκίνητο, όσο και αν το διαφημίζουν ως το ασφαλέστερο, δεν μπορεί να αντέξει σε ορισμένου τύπου συγκρούσεις και πάνω από ένα όριο ταχύτητας. Εδώ βλέπουμε πλευρική σύγκρουση με μη παραμορφώσιμο εμπόδιο και μάλιστα σφηνοειδούς μορφής (η γωνία του μαντρότοιχου). Από τις χειρότερες συγκρούσεις. Αν πούμε και ότι η σύγκρουση έγινε στην πλευρά του οδηγού ενώ κατά την πορεία κίνησης ο τοίχος είναι στην πλευρά του συνοδηγού, μιλάμε για σύγκρουση με αυτοκίνητο εκτός ελέγχου και μάλλον με μεγάλη ταχύτητα ( το όχημα περιστρεφόμενο συνάντησε τον τοίχο από την πλευρά του οδηγού). Δείτε τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα τι παθαίνουν σε συγκρούσεις euroncap με στύλο (side pole test) με 32km/h και μετά να πετάξει ο καθένας την εξυπνάδα του. Γιατί σίγουρα το volvo δεν είχε 32km/h επάνω του και είναι από τις πιο δύσκολες δοκιμασίες, εξ'ου και η χαμηλή ταχύτητα στην οποία την υλοποιούν. Κρίνοντας από την εμφάνιση του αυτοκινήτου, και λίγα έπαθε. Οδηγός και επιβάτης πίσω του δεν γλίτωναν με τίποτα, οι άλλοι δύο όμως είχαν ελπίδες αν φορούσαν ζώνη (που δεν φορούσαν σύμφωνα με την πυροσβεστική). Είναι επίσης πολύ συνηθισμένο σε τέτοιου τύπου συγκρούσεις η οροφή να παραμορφώνεται προς τα κάτω και να συμπιέζει τα πάντα μέσα στην καμπίνα, ενώ εδώ έγινε το αντίθετο. Δεδομένων όλων αυτών, μια χαρά είναι το αυτοκίνητο και πολύ καλά τα πήγε με τέτοια ταχύτητα, σε τέτοιο εμπόδιο. Και μιλάει ένας μη φανατικός των volvo και της πολυδιαφημισμένης ασφάλειάς τους.
τα φάγατε, ρε, τα παληκαράκια μας, γιατί έχετε κόμπλεξ που εμείς κουτουπώνουμε τις γυναίκες σας με μιά τυρόπιττα ή ένα σουβλάκι, όταν εσείς πρέπει να παραγγείλετε το μισό μαγαζί για να τους πιάσετε μόνο το χεράκι! Τι ασφάλεια, ρε, προσέφερε η σακαράκα που μάς πουλήσατε; Θα είχαν πάθει τίποτα τα παιδιά άν ήσαν μέσα σε Hummer ή σε τάνκ αμερικάνικο;
Ορίστε χάλια. Θρούλισε το ψευτοασφαλές VOLVO. Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε παραχθεί την εποχή που η VOLVO ήταν κομμάτι της Αμερικάνικης FORD. Οι Αμερικάνοι όμως πήραν γρήγορα χαμπάρι ότι ήταν φιάσκο αυτοκίνητο και έτσι πούλησαν την εταιρεία το 2010 στην κινέζικη Geely Automobile (Zhejiang Geely Holding Group). Το μοντέλο αυτό δεν έχει μεγάλες διαφορές με τα σημερινά που είναι κινέζικα. Οι Σουηδοί έβλεπαν ότι η Volvo (τα Ι.Χ) θα είχε την τύχη της χρεοκοπημένης SAAB και γιαυτό την ξεφορτώθηκαν το 1999 πουλώντας την στην FORD. Σήμερα τα περισσότερα VOLVO κατασκευάζονται στην Γάνδη του Βελγίου και την Κίνα. Στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας έχει μειωθεί αρκετά η παραγωγή μετά την κατασκευή των τριών μεγαλύτερων εργοστασίων παραγωγής στην Κίνα. Τα Volvo είναι φτηνά στην κατασκευή αυτοκίνητα και ακριβά στην τιμή. Μακριααααααααά από αυτές τις σακαράκες
Δεν είχα ποτέ Volvo και ούτε και εχω σκεφτεί να αγοράσω δλδ... Αλλά τι σχέση έχει αυτό που γράφετε και ξαναγράφετε για την ασφάλεια των Volvo με ενα ατυχημα που έγινε κάτω απο απροσδιόριστες συνθήκες και με ενα μοντελο δεκαετίας; Απο που κι ως που, απο ενα συμβάν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για την ασφάλεια ολων των μοντέλων ενός κατασκευαστή; Και σε τελική ανάλυση, η παθητική ασφάλεια ισχύει (κι έχει νόημα) εντός συγκεκριμένων ορίων. Στην Ελλάδα, με τον τρόπο που συμπεριφερόμαστε οδηγικά ξεφτιλίζουμε κάθε έννοια ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οπότε ποια Volvo μας φταίει;
ξανακοιτα τις φωτο παρε οτι αυτοκινητο θες και πεσε στο τοιχο με το πλαι χωρις να φορας ζωνη .....τι λες θα γινει;;;
Ρε βλαμμένε τι το συνεχίζεις, χαζός είσαι; Σου απαντάνε τόσοι άνθρωποι ότι δεν έχει να κάνει με τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου αλλά με τον οδηγό κι εσύ επιμένεις να μιλάς για τη Volvo. Είσαι μήπως ένας από τους κάφρους που κυκλοφορούν ελεύθεροι στο δρόμο κι όποιον πάρει ο χάρος, ή είσαι πραγματικά βλαμμένος;;; Βγάλε επιτέλους ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ και σεβάσου τη μνήμη των θυμάτων.
Ειτε ειναι βολβο ειτε μερσεντες αμα τρεχεις πολυ χανεις τον ελεγχο και δεν σε σωζει τιποτα για αυτο πρεπει να μην ξεφευγουμε εκτος ελεγχου οταν οδηγουμε