Θέλουν και πανεπιστημιακές έδρες τώρα οι Τούρκοι - Σάλος για τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία

Θέλουν και πανεπιστημιακές έδρες τώρα οι Τούρκοι - Σάλος για τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία

Έδρες καθηγητών τουρκικής γλώσσας και λογοτεχνίας, καθώς και θρησκευτικών μουσουλμανικής θρησκείας, σε συνεργασία με τουρκικά πανεπιστήμια, δημιουργούνται στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με ΑΕΙ της Τουρκίας - Συστήνεται κλάδος καθηγητών ΠΕ 73 μειονοτικών σχολείων

Έδρες καθηγητών τουρκικής γλώσσας και λογοτεχνίας, καθώς και θρησκευτικών μουσουλμανικής θρησκείας, σε συνεργασία με τουρκικά πανεπιστήμια, δημιουργούνται στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με καταγγελίες του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης 

Ο πρύτανης του ΔΠΘ Αθ. Καραμπίνης, μιλώντας στο “Πρώτο Θέμα”, εκφράζει φόβους για υπόγειες διαδρομές, υποστηρίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει το “χατήρι”  κύκλων που θέλουν να απομακρύνουν την εκπαίδευση της μειονότητας από ανθρώπους που ξέρουν πως να την χειριστούν. 

Η πρυτανεία έστειλε και επιστολή στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα για να του γνωστοποιήσει το πρόβλημα, στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η ίδρυση του τομέα στο ΑΠΘ “εγείρει σοβαρά ερωτηματικά σχετικά με την καταλληλότητα της προετοιμασίας των εν λόγω εκπαιδευτικών για την σύνθετη από άποψη  κοινωνικο-πολιτισμική“ .

Την ίδια ώρα, σάλος έχει προκληθεί στη Θράκη μετά τις αποκαλύψεις του “Πρώτου Θέματος” για την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να βάλει στα δημόσια νηπιαγωγεία στη Θράκη   δεύτερη γλώσσα την τουρκική σε πιλοτική μορφή, προκειμένου του χρόνου να επεκτείνει το μέτρο. 

Εκπαιδευτικοί εκφράζουν φόβους για δημιουργία ενός παράλληλου εκπαιδευτικού συστήματος που δημιουργείται, εστιάζοντας στην άποψη οτι η δημιουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων ενδέχεται να οδηγήσει και στη δημιουργία  δημοτικού όπου διδάσκονται δύο γλώσσες, οδηγώντας στην ουσία ενός “απαρτχάιντ” στην εκπαίδευση στη Θράκη.  

Οι εκπαιδευτικοί της Ξάνθης και της Ροδόπης  βρίσκονται σε κινητικότητα για το τι μέλλει γενέσθαι στην περιοχή τους μετά τις αποκαλύψεις στο “Θέμα” του προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Γεράσιμου Κουζέλη για εισαγωγή της τούρκικης γλώσσας έξι νηπιαγωγεία σε Ροδόπη - Ξάνθη.

Ηδη οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διαβλέποντας μείζονα πολιτικά ζητήματα που εγείρει αυτή η κίνηση, εκτός από παιδαγωγικά, σκέφτονται να κοινοποιήσουν τις αντιδράσεις τους στο υπουργείο Παιδείας. 

Στο ίδιο παζλ συστήνεται Κλάδος ΠΕ 73 «Εκπαιδευτικοί Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης» ενώ αυξάνεται ο αριθμός εισακτέων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης αποκλειστικά με μαθητές από τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης.


Ο πρύτανης του ΔΠΘ, Αθ. Καραμπίνης

Όπως αποκαλύπτει στο “Πρώτο Θέμα” ο κ. Καραμπίνης, “στα μέσα Δεκεμβρίου ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου υπέγραψε ρύθμιση με την οποία ιδρύεται τομέας στο ΑΠΘ Μουσουλμανικών Σπουδών, ενώ όλοι, πλην του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χ. Ζειμπέκ, ήθελαν να παραμείνουν αυτές οι σπουδές στη Θράκη, καθώς ήδη λειτουργούν παρόμοια τμήματα εδώ και 15 χρόνια και υπάρχει τεχνογνωσία”. 
 
Εν τω μεταξύ, αβάσιμα αλλά και ακατανόητα χαρακτηρίζει η Πρυτανεία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου τα αίτηματα των Συλλόγων εκπαιδευτικών Δασκάλων Μειονοτικών Σχολείων Ν. Ξάνθης - Αποφοίτων της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.) και Δασκάλων Αποφοίτων της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.) Ν. Ροδόπης – Ν. Έβρου, προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, που αφορούν στην άμεση ανάπτυξη και στελέχωση του Τομέα Μειονοτικής Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ με κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, δημιουργία εδρών καθηγητών Τουρκικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας καθώς και Θρησκευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας, σε συνεργασία με ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα της Τουρκίας (Μορφωτική Συνεργασία Ελλάδος-Τουρκίας).

Επίσης, εξίσου ακατανόητη χαρακτηρίζεται η  λειτουργία στο εν λόγω τμήμα και αντίστοιχος τομέας σταθερής και συστηματικής επιμόρφωσης  των εκπαιδευτικών του Τουρκόγλωσσο προγράμματος και η  κατοχύρωση και ουσιαστική αναβάθμιση καθώς και αύξηση των κονδυλίων του ΠΤΔΕ του συγκεκριμένου Τομέα.

Η πρυτανεία του  Δημοκριτείου Πανεπιστημίο Θράκης στους συλλόγους εκπαιδευτικών   Δασκάλων Μειονοτικών Σχολείων επισημαίνει  “Η κοινότητα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) αλλά και όλοι οι πολίτες της Θράκης που ζούμε την καθημερινότητά της, εργαζόμαστε και προσδοκούμε σε ένα αύριο εξωστρεφές, με τις πλειονοτικές και μειονοτικές κοινότητες να συνομιλούν, να συνυπάρχουν αρμονικά  και να προκόβουν μέσα στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα, παρακολουθούμε με προσοχή και έντονο προβληματισμό τη συνέχεια του αφηγήματος, «η εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών του μειονοτικού προγράμματος  εκτός Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και εκτός Θράκης», το οποίο τείνει να αναχθεί σε πρωταρχικό διακύβευμα για ορισμένους κύκλους δράσης”.

Οπως αποκαλύπτεται   το συγκεκριμένα αίτημα διατυπώνεται ως εξής:”  Ζητάμε την άμεση παρέμβαση σας  και  ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ  να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την κατάργηση με Νόμο του Διδασκαλείου Εκπαιδευτικών Μειονοτικού Προγράμματος (ΔΕΜΠ)  στην Αλεξανδρούπολη και σας ευχαριστούμε θερμά  για τη  νομοθετική θωράκιση της συνέχισης του Τομέα για τη Μειονοτική Δημοτική Εκπαίδευση εντός του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ που είδη (…) φοιτούν  Μουσουλμάνοι φοιτητές από τη Μειονότητα της Θράκης.  

Θα θέλαμε όμως να σας επισημάνουμε ότι εμείς ως Διοικητικά  Συμβούλια     επιθυμούμε οι σπουδαστές που θα αποφοιτούν απ’ αυτό το τμήμα όπως θα γνωρίζουν πάρα πολύ καλά την Ελληνική Γλώσσα το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τη Τουρκική Γλώσσα και γι’ αυτό ζητάμε την:

α)   άμεση ανάπτυξη και στελέχωση του Τομέα Μειονοτικής Δημοτικής Εκπαίδευσης με κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, δημιουργία εδρών καθηγητών Τουρκικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας καθώς και Θρησκευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας, σε συνεργασία με ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα της Τουρκίας (Μορφωτική Συνεργασία Ελλάδος-Τουρκίας).

β)  λειτουργία στο εν λόγω τμήμα και αντίστοιχος τομέας σταθερής και συστηματικής επιμόρφωσης  των εκπαιδευτικών του Τουρκόγλωσσο προγράμματος.

γ) κατοχύρωση και ουσιαστική αναβάθμιση καθώς και αύξηση των κονδυλίων του ΠΤΔΕ του συγκεκριμένου Τομέα.
 
Οπως επισημαίνει ο κ. Καραμπίνης: “ Εδώ και δεκαετίες το εκπαιδευτικό και επιστημονικό προσωπικό διαφόρων Τμημάτων του ΔΠΘ έχει κατά καιρούς συνεργασθεί με τους συλλόγους και τους εκπαιδευτικούς του μειονοτικού προγράμματος σε ποικίλα πλαίσια και συγκυρίες που συνδέονται με την εκπαίδευση τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών της μειονότητας (επιμορφωτικά σεμινάρια, διδακτικές παρεμβάσεις, κ.ά.)

Και τονίζει: “ Αγνοούν ή λησμονούν σκοπίμως ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών δεν είναι μια απλή διαδικασία πληροφόρησής τους αλλά αφορά πρωτίστως την ενδελεχή μελέτη της εκπαιδευτικής πράξης, του βαθμού επίτευξης των στόχων, τον αναστοχασμό πάνω στην εκπαιδευτική πράξη με την υποστήριξη ειδικών, την διαπίστωση τυχόν ελλειμμάτων και ανακολουθιών, τον επανασχεδιασμό και την αξιοποίηση νέων, πλέον κατάλληλων μεθόδων και πρακτικών διδασκαλίας και την αξιολόγησή τους στην πράξη. Το ΔΠΘ βρίσκεται πραγματικά δίπλα στο μειονοτικό σχολείο. Η γεωγραφική εγγύτητα, καθώς και η ύπαρξη εκπαιδευτικού προσωπικού με γνώση και διάθεση να υποστηρίξει στηρίξει τέτοιες δράσεις, εξασφαλίζει τη δυνατότητα καθημερινής παρουσίας των εκπαιδευτών και δημιουργεί προϋποθέσεις για την επιτυχία για την καλύτερη δυνατή διεξαγωγή κάθε επιμορφωτικής δράσης. Ο φυσικός χώρος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του μειονοτικού σχολείου είναι η αίθουσα του μειονοτικού σχολείου και οι πλέον κατάλληλοι για να στηρίξουν αυτή τη διαδικασία είναι αναπόφευκτα τα μέλη της επιστημονικής κοινότητας του ΔΠΘ”.

Τη διαφωνία της για τη δημιουργία μειονοτικών ή δίγλωσσων νηπιαγωγείων στη Θράκη, εκφράζει με ανακοίνωσή της η Ένωση Κεντρώων, υποστηρίζοντας ότι «πρόκειται για θεσμό που αν ποτέ εισαχθεί, μεγαλώνει τις διακρίσεις στην τοπική κοινωνία και αποκλείει τα πομακικά και τα ρομανί».

Η ΕΚ τάσσεται υπέρ της καλής λειτουργίας των δημοσίων νηπιαγωγείων στη Θράκη και καλεί την κυβέρνηση να τα ενισχύσει. «Μέσα στο πλαίσιο του δημόσιου νηπιαγωγείου, θα πρέπει τα παιδιά της μειονότητας, που αντιμετωπίζουν γλωσσικές δυσκολίες στα ελληνικά, γιατί στο σπίτι τους μιλούν άλλες γλώσσες, να διευκολύνονται» υπογραμμίζει η Ένωση Κεντρώων, διευκρινίζοντας ότι «η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης μιλά τρεις γλώσσες -τουρκικά, πομακικά, ρομανί- που πρέπει να αντιμετωπίζονται από την Πολιτεία ισότιμα».

ΣΧΟΛΙΑ (74)

ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕ Η ΟΡΕΞΗ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ

ΕΔΩ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗ ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΥΟ ΕΔΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ.

ΚΩΣΤΑΣ21

Γραικύλοι, θα μείνετε στην ιστορία σαν οι πιο ξεφτιλισμένοι προδότες...

ΣΥΡΙΖΑ, Ο ΔΩΣΙΛΟΓΟΣ ΤΟΥΡΚΟΤΣΟΛΙΑΣ

Γερμανοτσολιαδες, Αμερικανοτσολιαδες, Ευρωτσολιαδες και τωρα Τουρκοτσολιαδες. Αφελληνιζουν συνειδητα την Ελλαδα αυτοι οι προδοτες που το παιζουν και Αριστεροι, τρομαρα τους!

93% ΑΥΤΑ ψηφίσατε

Οι Εκλογές έχουν ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

Δημήτρης ό Κορίνθιος

ΠΑΡΑΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΧΑΜΑΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ...ΤΣΙΠΡΑ ΕΙΣΑΙ ΓΑΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ

ΓΚΑΣΜΑΣ ΕΚ ΓΚΑΣΜΑΔΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΤΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΔΑΚΡΥΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΥΝΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ, ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΒΗΣΑΝ ΜΑΤΑΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΙΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΕ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ .ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ , ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ. ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΣΑ Η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ---ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ Π Α Ν Τ Α ΜΕΣΑ. ΚΥΡΙΑΚΟ , ΞΥΠΝΑ.

ΗΛΙΘΙΑ ΣΚΕΨΗ

Αυτη που σκεφτονται οτι θα πρεπει να δωσουν οτι ζητα η τουρκια ειναι πολυ βαθεια νυχτωμενη δεν ξερουνν την πραγματηκοτητα στην θρακη διοτι δεν την εζησαν δεν την ζουν και εχουν μεσανυχτα το τη γινεται. Στην Αθηνα περνουν αποφασης χωρις να ρωτουν τους ποιο αρμοδιους ,που ζουν και αναπτησονται στην θρακη, που ξερουν εδω και αιωνες το τη διαδραματιζεται ακομη και σημερα και ποιοι ειναι η στοχοι μεριδας μειονοτηκον ατομον που χρηματοδοτουνται απο το ΤΟΥΡΚΙΚΟ προξενιο της ΚΟΜΟΤΙΝΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.ΥΠΑΡΧΗ ΜΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΚΑΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΥΠΑΡΧΗ .Ομως εδω εχουν διαφοροποιηθη τα πραγματα η μουσουλμανη που υπαρχουν σημερα ειναι μια φυλη πομακον που δεν εχουν καμμια σχεση με τους τουρκους, και οσοι ειχαν μεινη με την ανταλαγη ολοι αυτη με την παροδο του χρονου εφυγαν στην τουρκια. Αν εχουν μεινη ειναι μετρημενη στα δαχτυλα ,ολοι η αλλη ειναι πομακη δεν μηλουν την τουρκικη γλωσσα και δυσκολευοντε στο σχολειο που φυτουν ειτε στο νηπιαγωγειο ειτε στο δημοτικο και ακομη στο γυμνασιο λυκειο .Το ερωτημα ειναι γιατι σωνη και καλα δυσκολευουμε αυτην την ταξη ελληνων μουσουλμανων μετοζορη και για πολιτικους τουρκικους επετακτισμους της τουρκιας θα πρεπει σωνη και καλα να διδασκονται την τουρκικη γλωσσα.Οι πομακοι στην πλειοψηφια τους δεν θελουν να διδασκονται την τουρκικη γλωσσα το λενε και μονη τους και το ξερω απο πρωτο χερι γιατι ξερω την πομακικη γλωσσα, και εχω ακουση στα καφενεια τους τα παιδια μας στο τελος δεν μαθαινουν απολυτως τιποτα ,Το να ειναι κανης μουσουλμανος δεν σημαινη αυτοματα οτι ειναι και τουρκος.ΥΠΗΡΧΕ,και υπαρχη μια ακαδημια δασκαλον στην Θεσσαλονικη που απο την ελληνικη μουσουλμανικη κοινοτητα για οσους θελουν μπορουν να αποφητοισουν απο αυτην που θυμαμαι πριν χρονια διορηζονταν στα μουσουλμανικα σχολεια και ετσι εξαληφθηκαν η αγραμματη ιμαμηδες που ηταν η γαγραινα μεσα στα σχολεια ,ετσι μπηκαν παιδια απο την ιδια την μουσουλμανικη κοινοτητα μορφωμενα και καπως ισοροπησαν τα πργματα ομως το Αθηνα'ι'κο υπουργειο παιδιας η ασχετη που δεν ακουνε της τοπικες κοινωνιες τους τοπικους φορεις περνουν μεμονομενες αποφασης με συνεπεια να δημιουργουν προβληματα σε ολοκληρη την ΘΡΑΚΗ που ξυπνουν τα αποβραζματα με δυσαρεστες συνεπειες του πλυθησμου της θρακης στο συνολο του και σε αναδιαστολη τους ελληνες μουσουλμανους στην καταγωγη τους πομακι επι χιλιαδες ετων διαμαρτηριες τους που δεν εισακουγοντε απο την ελληνικη πολιτεια οτι εμεις η πομακι δεν εχουμε καμμια σχεση ,με την ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΦΥΛΗ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΤΕ.

Παραλογισμός

Είναι λυπηρό οι Πομάκοι, που η γλώσσα τους είναι Βουλγαρική διάλεκτος, να αναγκάζονται με το ζόρι να μάθουν τουρκικά που είναι από τελείως διαφορετική οικογένεια γλωσσών. Τα πομακικά, όπως και τα αλβανικά, ως ινδοευρωπαϊκες γλώσσες, είναι πολύ πλησιέστερες στα ελληνικά από τα τουρκικά με τα οποία δεν υπάρχει καμία σχέση. Πιο λογική θα είχε να μαθαίνουν αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά ή ρωσικά που είναι πλησιέστερη γλώσσα στην πομάκικη. Αν αναγκάζονται οι Πομάκοι να μαθαίνουν τουρκικά, τότε γιατί όχι και όλα τα ελληνόπουλα σε όλα τα ελληνικά σχολεία;

stp

Και στα Γιάννενα στην Δ. Μακεδονία να διδάσκονται στα δημοτικά σχολεία στα νηπιαγωγεία η Βλάχικη διάλεκτο. Γιατί όχι. Τι κάνουν οι βλάχοι , και στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων έδρα βλάχικης διαλέκτου, και καθηγητές κλάδου ΠΕ 74 . Μας πήραν φαλάγγι οι Τούρκοι. Σε λίγο και τα Πακιστάν , τα Μαλαισιανά κλπ. Ρε δεν βλέπετε τι γίνεται με τους Τούρκους , τι γίνεται με την διαμάχη Ευρωπάιων Τουρκιάς, και εμείς τους βάζουμε μέσα από την πόρτα. Τι στο καλό τόσο προδότες , πόσα είναι τα αργύρια που πήραν, αξίζει να σας γράψει η ιστορία ως προδότες . Το αντέχετε.

Χ

Όχι φίλε, δεν είναι τα αργύρια (που μπορεί να παίζουν κι αυτά) αλλά οι τρεις θαρακιώτες μουσουλμάνοι βουλευτές στους οποίους βασίζεται η κυβερνητικη πλειοψηφία. Αν δεν τους κάνουν τα χατήρια, πάπαλα ψήφος, η κυβέρνηση θα πέσει! Οπότε ικανοποιούν τις απαιτήσεις τους (για να μη χρησιμοποιήσω καμιά χειρότερη έκφραση) για να έχουν τις 153 ψήφους. Βέβαια αυτό είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο στη Θράκη, Ροδόπη και Ξάνθη...Καταλυτικός ο ρόλος και του τουρκικού προξενείου που χειραγωγεί τη μειονότητα και είναι πολύ εύκολο οι ψήφοι της να πάνε στο ΠΑΣΟΚ (την εποχή της παντοκρατορίας του), μετά να κατευθυνθούν στη ΝΔ και τέλος να καταλήξουν στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά κάποιες ψήφοι στρατηγικά να κατευθυνθούν και στο Ποτάμι ώστε στη Ροδόπη -συνηγορούντος και του εκλογικού νόμου- να εκλεγούν 3 μουσουλμάνοι και κανένας χριστιανός βουλευτής...τί να λέμε τώρα!

ΔΩΣΕ ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΑΤΗ...

..να σ' ανέβει στο κρεβάτι. Οι Ολλανδοι ξέρουν να μεταχειρίζονται τους Ταταρομογγόλους καταλλήλως, οι ραγιάδες τους προσκυνούν και τους κάνουν όλα τα χατίρια

Καμιά σχέση

Οι ταταρομογγόλοι αποτελούν μόνο το 0,1% του πληθυσμού της Τουρκίας (90.000 άτομα), εγκατεστημένοι κυρίως προς τον Καύκασο. Καμιά σχέση με την ελληνική Θράκη.

Πετρος

Κατι πρεπει να γινει αμεσα με την μειονοτητα στην Θρακη, οι περισσοτεροι δεν μιλουν καν ελληνικα, βλεπουν μονο Τουρκικη τηλεοραση,ο Ερντογαν στελνει συνεχως δικους τους να τους δασκαλεψει, η Ελληνικη κυβερνηση δεν κανει κατι. Θα γινει η νεα βορεια Κυπρος

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης