Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Σε ένα χρόνο η ολοκλήρωση των επεκτάσεων του Μετρό
Το αργότερο σε ένα χρόνο από σήμερα θα έχουν ολοκληρωθεί οι επεκτάσεις του δικτύου του Μετρό προς Χαϊδάρι, Ανθούπολη και Ελληνικό, το οποίο συνολικά θα φτάσει τα 60 χιλιόμετρα γραμμών, θα διαθέτει 37 σταθμούς, θα εξυπηρετεί ένα εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως και θα διαθέτει χώρους στάθμευσης συνολικής χωρητικότητας 3.300 θέσεων...
Το αργότερο σε ένα χρόνο από σήμερα θα έχουν ολοκληρωθεί οι επεκτάσεις του δικτύου του Μετρό προς Χαϊδάρι, Ανθούπολη και Ελληνικό, το οποίο συνολικά θα φτάσει τα 60 χιλιόμετρα γραμμών, θα διαθέτει 37 σταθμούς, θα εξυπηρετεί ένα εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως και θα διαθέτει χώρους στάθμευσης συνολικής χωρητικότητας 3.300 θέσεων.
Τα παραπάνω δήλωσε ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρ. Τσίτουρας, κατά τη διάρκεια της ακρόασής του από την επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής.
Υπέρ της τοποθέτησής του κ. Τσίτουρα ψήφισαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, «λευκό» ψήφισαν «για λόγους αρχής» οι βουλευτές της ΝΔ, ενώ αρνητική ήταν η ψήφος του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.
Αναφερόμενος στο «πολύπλοκο» έργο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, σημείωσε ότι θα υπερτερεί τεχνικά από αυτό της Αθήνας και θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 250.000 επιβάτες.
Σε ό,τι αφορά τα μελλοντικά σχέδια της Αττικό Μετρό, επεσήμανε ότι περιλαμβάνουν τον εν εξελίξει διαγωνισμό για την περαιτέρω επέκταση της γραμμής «3» από το Χαϊδάρι μέχρι τον Πειραιά, τη μελέτη της νέας γραμμής «4» (21 χλμ., 21 σταθμοί) που θα καλύψει έντονα πυκνοδομημένες περιοχές του λεκανοπεδίου Αττικής, τη μελέτη και δημοπράτηση της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά και τις εν εξελίξει μελέτες για επέκταση προς τη Σταυρούπολη.
Ανέφερε επίσης ότι ο συνολικός προϋπολογισμός των έως σήμερα έργων της Αττικό Μετρό ανέρχεται σε 4,1 δισ. ευρώ, για τις εργασίες που είναι σε εξέλιξη σε 1,25 δισ. ευρώ και για τις δύο νέες δημοπρατήσεις (Πειραιάς, Καλαμαριά) σε 940 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, ο κ. Τσίτουρας απηύθυνε έκκληση να θεωρηθούν τα έργα επέκτασης του Αττικό Μετρό και του Μετρό Θεσσαλονίκης ως «εθνικά έργα»: Πρέπει να συνδράμουν όλοι οι φορείς, πρωτίστως οι τοπικές κοινωνίες, αλλά και οι αρχαιολογικές υπηρεσίες, οι δικαστικές αρχές και οι οργανισμοί κοινής ωφέλειας ώστε να προχωρήσουν τα έργα, είπε, επισημαίνοντας παράλληλα την ανάγκη έγκαιρης ενημέρωσης του κοινού που ναι μεν θα οχληθεί, αλλά θα δει την αξία των ακινήτων και των επιχειρήσεών τους να πολλαπλασιάζεται.
Ο παριστάμενος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας σημείωσε ότι τα έργα επέκτασης των μέσων σταθερής τροχιάς τραμ ΗΣΑΠ θα αναληφθούν από την Αττικό Μετρό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr