Προτάσεις για το εθνικό σχέδιο οδικής ασφάλειας

Προτάσεις για το εθνικό σχέδιο οδικής ασφάλειας

Ουσιαστικό, εμπεριστατωμένο και με προτάσεις και θέσεις τις οποίες και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε) θεωρεί απαραίτητες για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη χώρα μας και τις οποίες έχει ήδη κοινοποιήσει στα αρμόδια υπουργεία χαρακτηρίζει η ένωση το σχέδιο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος για το νέο Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για τη δεκαετία 2010-2020.

Προτάσεις για το εθνικό σχέδιο οδικής ασφάλειας
Ουσιαστικό, εμπεριστατωμένο και με προτάσεις και θέσεις τις οποίες και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε) θεωρεί απαραίτητες για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη χώρα μας και τις οποίες έχει ήδη κοινοποιήσει στα αρμόδια υπουργεία χαρακτηρίζει η ένωση το σχέδιο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος για το νέο Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για τη δεκαετία 2010-2020.

Η Ε.Α.Ε.Ε δηλώνει με ανακοίνωσή της ότι συμμετέχει στη διαβούλευση υποβάλλοντας κάποιες προτάσεις αλλά και τονίζοντας τη σημασία κάποιων θέσεων του Τ.Ε.Ε ως ακολούθως:

-Σύσταση διϋπουργικής επιτροπής και Ειδικής Γραμματείας Οδικής Ασφάλειας που θα συντονίζει τους συναρμόδιους οργανισμούς.

-Εφαρμογή στην πράξη των εξαγγελιών της ελληνικής πολιτείας για εισαγωγή μαθήματος κυκλοφοριακής αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η Ε.Α.Ε.Ε έχει υποβάλει κατά καιρούς σχετικά υπομνήματα στο Υπουργείο Παιδείας.

-Αναθεώρηση και εκσυγχρονισμός του ΔΟΤΑ. Υπόμνημα σχετικό της ΕΑΕΕ έχει υποβληθεί στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
Κλείσιμο

-Ενίσχυση της αστυνόμευσης για παραβάσεις που προκαλούν μεγάλης σφοδρότητας ατυχήματα αλλά και διενέργεια ναρκοτεστ της Τροχαίας καθώς πάνω από το 10% των οδηγών που εμπλέκονται σε σοβαρά τροχαία ατυχήματα έχει αποδειχθεί ότι βρίσκονται υπό την επήρεια ναρκωτικών.

-Εντατικοποίηση τακτικών και έκτακτων τροχονομικών ελέγχων με σκοπό την εξακρίβωση της ασφάλισης των οχημάτων στη χώρα μας καθώς ως γνωστόν η συγκεκριμένη παράβαση δημιουργεί σοβαρά κοινωνικά προβλήματα, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων που προκύπτουν θάνατοι και τραυματίες.

-Στην περίπτωση των δικύκλων οχημάτων κρίνεται επιβεβλημένη η μείωση ή η κατάργηση του συντελεστή Φ.Π.Α που επιβαρύνει τους εξοπλισμούς οι οποίοι αυξάνουν την παθητική ασφάλεια των οχημάτων, όπως το προστατευτικό κράνος οδηγού και των επιβαινόντων.

-Υποχρέωση νοσηλευτικών ιδρυμάτων για γνωστοποίηση ειδικών νοσηλειών στο Υπουργείο Μεταφορών. Κατ' εφαρμογή ισχύουσας νομοθεσίας (άρθρο 1, Β' 6 1γ, Π.Δ. 155/96) οι ψυχιατρικές κλινικές (δημόσιες ή ιδιωτικές) υποχρεούνται να γνωστοποιούν εγγράφως στο Υπουργείο Μεταφορών την νοσηλεία οποιουδήποτε ατόμου που έχει άδεια οδήγησης ή που πρόκειται στο μέλλον να ζητήσει την χορήγησή της, για ψυχολογική συνδρομή ή διαταραχές της προσωπικότητας.

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος θεωρεί απαραίτητο να επιβληθεί υποχρέωση σε όλα τα νοσηλευτικά ιδρύματα (δημόσια ή ιδιωτικά) ανάλογη με αυτή των ψυχιατρικών κλινικών να γνωστοποιούν εγγράφως στο Υπουργείο Μεταφορών τη νοσηλεία ατόμων με άδεια οδήγησης ή που πρόκειται στο μέλλον να ζητήσουν την χορήγησή της, εφόσον ο λόγος νοσηλείας αφορά σε κάποια από τις ελάχιστες προϋποθέσεις σωματικής και διανοητικής ικανότητας για οδήγηση, όπως αυτές προσδιορίζονται στο σχετικό νομοθέτημα (Π.Δ. 155/96).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης