Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας η ετήσια έκθεση του Συνήγορου του Καταναλωτή
Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας η ετήσια έκθεση του Συνήγορου του Καταναλωτή
Την παρέδωσε ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής κ. Λευτέρης Ζαγορίτης
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, κ. Λευτέρης Ζαγορίτης, παρέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Προκόπη Παυλόπουλο, την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2015.
Μετά τη συνάντηση ο κ. Ζαγορίτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Παραδώσαμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Προκόπη Παυλόπουλο, την Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για το 2015 και τον ενημερώσαμε για το έργο μας. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ως πιστοποιημένος φορέας εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών για όλους τους εμπορικούς κλάδους στην Ελλάδα αλλά και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για τις διασυνοριακές διαφορές στην Ε.Ε. αποτελούν σημαντικούς πυλώνες στη διαμεσολάβηση και τη στήριξη των καταναλωτών, ειδικά στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Στις υπηρεσίες που παρέχουμε τα τελευταία έντεκα χρόνια, προστέθηκαν η διαμεσολάβηση στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών για τα «κόκκινα» δάνεια των καταναλωτών, καθώς και η ηλεκτρονική επίλυση διαφορών από συμβάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Με ποσοστό επιτυχούς επίλυσης υποθέσεων που ξεπερνάει το 82%, κάθε καταναλωτής μπορεί, με απλές και ταχείες διαδικασίες και, κυρίως, χωρίς κόστος, να επιλύσει τις διαφορές του εξωδικαστικά, γεγονός που και τη Δικαιοσύνη αποφορτίζει και στην ομαλή λειτουργία της αγοράς συμβάλλει.
Στη συνάντηση παρέστησαν, η Αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας κ. Αθηνά Κοντογιάννη, και η Βοηθός Συνήγορος του Καταναλωτή, κ. Βασιλική Μπώλου (φωτογραφία).
Μετά τη συνάντηση ο κ. Ζαγορίτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Παραδώσαμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Προκόπη Παυλόπουλο, την Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για το 2015 και τον ενημερώσαμε για το έργο μας. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ως πιστοποιημένος φορέας εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών για όλους τους εμπορικούς κλάδους στην Ελλάδα αλλά και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για τις διασυνοριακές διαφορές στην Ε.Ε. αποτελούν σημαντικούς πυλώνες στη διαμεσολάβηση και τη στήριξη των καταναλωτών, ειδικά στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Στις υπηρεσίες που παρέχουμε τα τελευταία έντεκα χρόνια, προστέθηκαν η διαμεσολάβηση στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών για τα «κόκκινα» δάνεια των καταναλωτών, καθώς και η ηλεκτρονική επίλυση διαφορών από συμβάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Με ποσοστό επιτυχούς επίλυσης υποθέσεων που ξεπερνάει το 82%, κάθε καταναλωτής μπορεί, με απλές και ταχείες διαδικασίες και, κυρίως, χωρίς κόστος, να επιλύσει τις διαφορές του εξωδικαστικά, γεγονός που και τη Δικαιοσύνη αποφορτίζει και στην ομαλή λειτουργία της αγοράς συμβάλλει.
Στη συνάντηση παρέστησαν, η Αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας κ. Αθηνά Κοντογιάννη, και η Βοηθός Συνήγορος του Καταναλωτή, κ. Βασιλική Μπώλου (φωτογραφία).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα