Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο οδικός άξονας Λεύκτρο-Σπάρτη

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο οδικός άξονας Λεύκτρο-Σπάρτη

Το νέο οδικό τμήμα μήκος 46 χλμ., θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση -με διαχωριστική νησίδα- και παρά το ότι αυξάνει την διαδρομή προς την Σπάρτη μειώνει σημαντικά τον χρόνο του ταξιδιού

Ένα από τα πιο σημαντικά -και «ταλαιπωρημένα» έργα- της Πελοποννήσου, ο άξονας «Λεύκτρο-Σπάρτη» παραδόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία, εγκαινιάζοντας μία εντελώς νέα εποχή για την επικοινωνία της Λακωνίας με την υπόλοιπη Ελλάδα.

Στην παράδοση παραβρέθηκε ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζη, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε πως είναι ο πρώτος που παραδίδεται σε κυκλοφορία με εν λειτουργία Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα δήλωσε ότι «θα συνεχίσουμε και θα τα καταφέρουμε και στα υπόλοιπα έργα». Ο ίδιος επίσης δήλωσε ότι τα διόδια σ' αυτό το τμήμα θα είναι ελεύθερα έως την Κυριακή του Θωμά.

Το νέο οδική τμήμα είναι μήκους 46 χιλιομέτρων και ανήκει στην συνολική παραχώρηση του έργου Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, την λειτουργία της οποίας έχει η κοινοπραξία Μορέας. Ο αυτοκινητόδρομος διαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με κεντρική διαχωριστική νησία, ενώ ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία που προκύπτουν είναι το γεογονός ότι αυξάνει την απόσταση από την Τρίπολη στην Σπάρτη κατά 20 χλμ. (από τα 58 στα 78). Όμως οι συνθήκες κυκλοφορίας σ' αυτόν σε τίποτα δεν θυμίζουν το ήδη υπάρχον επαρχιακό δίκτυο, κάτι που σημαίνει ότι το ταξίδι θα είναι σαφώς πιο γρήγορο και προφανώς πολύ πιο ασφαλές απ' ότι σήμερα.

Στο νέο τμήμα του δρόμου υπάρχει ένας μετοπικός σταθμός διοδίων στην Πετρίνα (περίπου στο 100ο χλμ.) ενώ δεν υπάρχουν πλευρικά διόδια. Παράλληλα υπάρχουν και τέσσερις κόμβοι: στο Λεύκτρο, στο Λογκανίκο, στην Πελλάνα και στην Σπάρτη. Υπάρχουν δύο σταθμοί εξυπηρέτησης, ένας σε κάθε ρεύμα, οι οποίοι όμως θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους σε λίγες ημέρες.

Το έργο ήταν σχεδόν ολοκληρωμένο εδώ και περίπου δύο χρόνια, όμως δεν  είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία λόγω προβλημάτων που είχαν προκύψει μεταξύ της κοινοπραξίας Μορέας και του Δημοσίου για οικονομικά θέματα. Ενώ απομένει και το τελευταίο κομμάτι του έργου που είναι η περιμετρική οδός της Καλαμάτας, η οποία έχει καθυστερήσει αρκετά λόγω δυσκολιών που έχουν προκύψει στις απαλλοτριώσεις σε συγκεκριμένα σημεία κοντά στην πόλη. Αν πάντως πάνε όλα καλά υπολογίζεται ότι και η συγκεκριμένη οδός θα μπορέσει να ολοκληρωθεί πριν το φθινόπωρο, έτσι ώστε να είναι πλήρης και χωρίς κενά το σύνολο του έργου «Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα».

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης