Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
ΟΑΣΑ: Ολική μεταμόρφωση με νέο όνομα, νέους ελεγκτές, τουρνικέ και θερμικά εισιτήρια
ΟΑΣΑ: Ολική μεταμόρφωση με νέο όνομα, νέους ελεγκτές, τουρνικέ και θερμικά εισιτήρια
Στα λεωφορεία, αφού θα τοποθετηθούν μπάρες εισόδου, τα γνωστά τουρνικέ, ενώ θα προχωρήσει κι άλλο το μέτρο της υποχρεωτικής εισόδου των επιβατών από την μπροστινή πόρτα.
Νεανική στροφή επιχειρείται στον Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας με μπάρες εισόδου στα λεωφορεία, επέκταση του μέτρου της εισόδου σε αυτά μόνον από τη μπροστινή πόρτα, νέα δρομολόγια σε λεωφορεία και τρόλεϊ, αλά και νέο, ενιαίο δίκτυο ελεγκτών για όλα τα ΜΜΕ
Παράλληλα, ο οργανισμός αναμένεται να αλλάξει μέχρι και όνομα και να μετονομαστεί σε «Συγκοινωνίες Αθηνών», προκειμένου με τις νέες αλλαγές να γίνουν τα μέσα μεταφοράς πιο ελκυστικά για τους νέους.
Όπως γράφει η εφημερίδα το «Έθνος», ο ένας από τους στόχους είναι το νέο brand να έχει στόχο τα ΜΜΜ να γίνουν πιο ελκυστικά στις μικρότερες ηλικίες, αλλά και να υπάρξει διασύνδεση με τη βιομηχανία του τουρισμού. Παράλληλα θα τεθούν ακόμα δύο στόχοι όπως η αύξηση των εσόδων μέσω τις διάδοσης των καρτών απεριορίστων διαδρομών, αλλά και τις αποτελεσματικής διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου. Ωστόσο ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα παραμένει η αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Αλλαγές όμως έρχονται και στα λεωφορεία, αφού θα τοποθετηθούν μπάρες εισόδου, τα γνωστά τουρνικέ, ενώ θα προχωρήσει κι άλλο το μέτρο της υποχρεωτικής εισόδου των επιβατών από την μπροστινή πόρτα. Παράλληλα μέσα στους επόμενους μήνες προγραμματίζεται ο ανασχεδιασμός των δρομολογίων των λεωφορείων και των τρόλεϊ ώστε να είναι τροφοδοτικά του Μετρό.
Μία άλλη αλλαγή, η ο οποία θεωρείται πολύ σημαντική, είναι η δημιουργία ενιαίου σώματος ελεγκτών για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Την ίδια ώρα έχει ανοίξει η συζήτηση για τις αλλαγές-ανατροπές στα εισιτήρια. Μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε από την αύξηση που θα έρθει στα εισιτήρια λόγω ΦΠΑ, άνοιξε και πάλι η συζήτηση για τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν. Μία από αυτές ήταν το σύστημα παραγωγής και διανομής εισιτηρίων με την εισαγωγή του θερμικού εισιτηρίου (e-voucher), καθώς και την επέκταση του mobile ticketing. Ωστόσο, μέχρι να ολοκληρωθούν αυτές οι αλλαγές η σκέψη είναι να εφαρμοστεί ηλεκτρονικό εισιτήριο με ζωνική χρέωση.
Παράλληλα, ο οργανισμός αναμένεται να αλλάξει μέχρι και όνομα και να μετονομαστεί σε «Συγκοινωνίες Αθηνών», προκειμένου με τις νέες αλλαγές να γίνουν τα μέσα μεταφοράς πιο ελκυστικά για τους νέους.
Όπως γράφει η εφημερίδα το «Έθνος», ο ένας από τους στόχους είναι το νέο brand να έχει στόχο τα ΜΜΜ να γίνουν πιο ελκυστικά στις μικρότερες ηλικίες, αλλά και να υπάρξει διασύνδεση με τη βιομηχανία του τουρισμού. Παράλληλα θα τεθούν ακόμα δύο στόχοι όπως η αύξηση των εσόδων μέσω τις διάδοσης των καρτών απεριορίστων διαδρομών, αλλά και τις αποτελεσματικής διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου. Ωστόσο ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα παραμένει η αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Αλλαγές όμως έρχονται και στα λεωφορεία, αφού θα τοποθετηθούν μπάρες εισόδου, τα γνωστά τουρνικέ, ενώ θα προχωρήσει κι άλλο το μέτρο της υποχρεωτικής εισόδου των επιβατών από την μπροστινή πόρτα. Παράλληλα μέσα στους επόμενους μήνες προγραμματίζεται ο ανασχεδιασμός των δρομολογίων των λεωφορείων και των τρόλεϊ ώστε να είναι τροφοδοτικά του Μετρό.
Μία άλλη αλλαγή, η ο οποία θεωρείται πολύ σημαντική, είναι η δημιουργία ενιαίου σώματος ελεγκτών για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Την ίδια ώρα έχει ανοίξει η συζήτηση για τις αλλαγές-ανατροπές στα εισιτήρια. Μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε από την αύξηση που θα έρθει στα εισιτήρια λόγω ΦΠΑ, άνοιξε και πάλι η συζήτηση για τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν. Μία από αυτές ήταν το σύστημα παραγωγής και διανομής εισιτηρίων με την εισαγωγή του θερμικού εισιτηρίου (e-voucher), καθώς και την επέκταση του mobile ticketing. Ωστόσο, μέχρι να ολοκληρωθούν αυτές οι αλλαγές η σκέψη είναι να εφαρμοστεί ηλεκτρονικό εισιτήριο με ζωνική χρέωση.
Την ίδια ώρα, τα αρμόδια υπουργεία θα πρέπει να είναι συνεπή στις υποχρεώσεις τους προς τον ΟΑΣΑ, για τη μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο των ευπαθών ομάδων, καθώς από τον Ιανουάριο, σε περίπτωση μη καταβολής του, ο ΟΑΣΑ θα σταματά αυτοδικαίως το μεταφορικό έργο.
Όπως σημειώνει η εφημερίδα, το σχέδιο αναμόρφωσης του ΟΑΣΑ θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2016
Όπως σημειώνει η εφημερίδα, το σχέδιο αναμόρφωσης του ΟΑΣΑ θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2016
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα