Νέες αποκαλύψεις: «Στο Νόρμαν Ατλάντικ υπήρχε φορτηγό με αναμμένη μηχανή»
Νέες αποκαλύψεις: «Στο Νόρμαν Ατλάντικ υπήρχε φορτηγό με αναμμένη μηχανή»
Ηχογραφημένη συνομιλία που περιέχεται στο μαύρο κουτί και έχει αναρτηθεί στην διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας, στις 4:17 το πρωί, ένα μέλος που πληρώματος το οποίο βρισκόταν στην γέφυρα 4, πληροφορεί όσους βρίσκονται στην αίθουσα διακυβέρνησης του πλοίου ότι έχει εντοπίσει αναμμένη, ντίζελ μηχανή φορτηγού, από την οποία βγαίνει καπνός
«Στο πλοίο Νόρμαν Ατλάντικ, στο οποίο ξέσπασε πυρκαγιά τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης Δεκεμβρίου του 2014, υπήρχε φορτηγό με αναμμένη μηχανή μέσα στο γκαράζ», γράφει στην διαδικτυακή έκδοσή της, η εφημερίδα Ιl Fatto Quotidiano.
Σύμφωνα με ηχογραφημένη συνομιλία που περιέχεται στο μαύρο κουτί και έχει αναρτηθεί στην διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας, στις 4:17 το πρωί, ένα μέλος που πληρώματος το οποίο βρισκόταν στην γέφυρα 4, πληροφορεί όσους βρίσκονται στην αίθουσα διακυβέρνησης του πλοίου ότι έχει εντοπίσει αναμμένη, ντίζελ μηχανή φορτηγού, από την οποία βγαίνει καπνός.
Στην ερώτηση αν ο καπνός προέρχεται από το συγκεκριμένο σημείο, το μέλος του πληρώματος απαντά: «Ναι, προέρχεται από εδώ, η μηχανή είναι αναμμένη και βγαίνει καπνός. Η κατεύθυνση είναι αυτή, ίσια, κοντά στην έξοδο». Επιβεβαιώνει, δε, ότι «το φορτηγό δεν είναι συνδεδεμένο με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου». Η Il Fatto υπενθυμίζει ότι απαγορεύεται ρητά να μένουν αναμμένες μηχανές, μέσα στα γκαράζ των πλοίων.
Εννέα λεπτά αργότερα, ο καπετάνιος Αρτζίλιο Τζιακομάτσι σημαίνει συναγερμό μόνον για το πλήρωμα, με «crew call», και αμέσως μετά δίνει την εντολή να τεθεί σε λειτουργία το μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης.
Λίγο αργότερα, όμως, στις 4:40 τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου, η πυρκαγιά στο πλοίο είναι ήδη -όπως αποδεικνύεται από άλλες συνομιλίες, γράφει η εφημερίδα - εκτός ελέγχου.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Il Fatto Quotidiano, τέλος, τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι στο Nόρμαν Ατλάντικ μπορεί να μην έτυχαν σεβασμού οι κανόνες και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε περίπτωση πυρκαγιάς και εκκένωσης του πλοίου.
Σύμφωνα με ηχογραφημένη συνομιλία που περιέχεται στο μαύρο κουτί και έχει αναρτηθεί στην διαδικτυακή πύλη της εφημερίδας, στις 4:17 το πρωί, ένα μέλος που πληρώματος το οποίο βρισκόταν στην γέφυρα 4, πληροφορεί όσους βρίσκονται στην αίθουσα διακυβέρνησης του πλοίου ότι έχει εντοπίσει αναμμένη, ντίζελ μηχανή φορτηγού, από την οποία βγαίνει καπνός.
Στην ερώτηση αν ο καπνός προέρχεται από το συγκεκριμένο σημείο, το μέλος του πληρώματος απαντά: «Ναι, προέρχεται από εδώ, η μηχανή είναι αναμμένη και βγαίνει καπνός. Η κατεύθυνση είναι αυτή, ίσια, κοντά στην έξοδο». Επιβεβαιώνει, δε, ότι «το φορτηγό δεν είναι συνδεδεμένο με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου». Η Il Fatto υπενθυμίζει ότι απαγορεύεται ρητά να μένουν αναμμένες μηχανές, μέσα στα γκαράζ των πλοίων.
Εννέα λεπτά αργότερα, ο καπετάνιος Αρτζίλιο Τζιακομάτσι σημαίνει συναγερμό μόνον για το πλήρωμα, με «crew call», και αμέσως μετά δίνει την εντολή να τεθεί σε λειτουργία το μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης.
Λίγο αργότερα, όμως, στις 4:40 τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου, η πυρκαγιά στο πλοίο είναι ήδη -όπως αποδεικνύεται από άλλες συνομιλίες, γράφει η εφημερίδα - εκτός ελέγχου.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Il Fatto Quotidiano, τέλος, τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι στο Nόρμαν Ατλάντικ μπορεί να μην έτυχαν σεβασμού οι κανόνες και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε περίπτωση πυρκαγιάς και εκκένωσης του πλοίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα