Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Πρωταγωνιστικός ο ρόλος της Aegean και στην Κύπρο
Πρωταγωνιστικός ο ρόλος της Aegean και στην Κύπρο
Οι εξελίξεις που ακολουθούν το λουκέτο των Κυπριακών Αερογραμμών είναι ραγδαίες και το ενδιαφέρον ουκ ολίγων παικτών βαίνει αυξανόμενο
H κυπριακή κυβέρνηση αποφασίζει να προχωρήσει άμεσα τις διαδικασίες για την ίδρυση νέου αερομεταφορέα ιδιωτικών συμφερόντων, η «δική μας» Aegean διεκδικεί πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στην Κύπρο, η Ryanair σπεύδει να τοποθετηθεί πιο ενεργά, η ρουμανική Blue Air ανακοινώνει νέα δρομολόγια, ενώ οι Germanwings, easyJet και Monarch ετοιμάζονται να ενισχύσουν επίσης τις θέσεις τους στην κυπριακή αγορά. Οι εξελίξεις που ακολουθούν το λουκέτο των Κυπριακών Αερογραμμών είναι την τελευταία εβδομάδα ραγδαίες και το ενδιαφέρον ουκ ολίγων παικτών βαίνει αυξανόμενο, πρωτοστατούντων της Aegean Airlines και του επικεφαλής της Ευτύχη Βασιλάκη, ο οποίος φάνηκε πως έδειξε τα πιο γρήγορα αντανακλαστικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.
Στο μέτωπο των Κυπριακών Αερογραμμών, έχει οριστεί για τις 30 Ιανουαρίου η πρώτη συνέλευση των πιστωτών, ενώ από την πλευρά της κυπριακής κυβέρνησης η επόμενη κίνηση είναι να διερευνηθεί άμεσα η προοπτική της δημιουργίας νέας εταιρείας, ιδιωτικών όμως συμφερόντων, με το ίδιο όνομα και τα λογότυπα που κατέχει το Κυπριακό Δημόσιο. Οι όποιες διαδικασίες εξεύρεσης νέου επενδυτή με έδρα την Κύπρο θα πρέπει να γίνουν στο αμέσως προσεχές διάστημα, δεδομένου ότι με την πάροδο του χρόνου μπορεί να απομειωθεί η αξία του ονόματος και του λογότυπου της Cyprus Airways.
Πώς απαντά η Aegean στο αν διατηρεί ακόμη ενδιαφέρον -μετά και την ανακοίνωση του νέου ενισχυμένου πτητικού της προγράμματος στην Κύπρο- για το όνομα και το σήμα των Κυπριακών Αερογραμμών; «Εφόσον το κράτος επιλέξει με τον οποιονδήποτε τρόπο να συνεχίσει αυτή τη διαδικασία, θα εξετάσουμε τι θα θέσει στο τραπέζι και πώς μπορούμε εμείς να τοποθετηθούμε πάνω σε αυτό», απαντά ο αντιπρόεδρος της εταιρείας κ. Βασιλάκης. «Αυτό που νομίζω ότι έχει πρώτη σημασία για την Κύπρο, την κυπριακή κυβέρνηση και τις ανάγκες του κόσμου είναι το έργο, η ποιότητα και οι τιμές».
Πάντως, φαίνεται ότι η Aegean Αirlines σχεδίαζε πιο επισταμένα την ανάπτυξή της στην Κύπρο ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν βρέθηκε, μαζί με τους λοιπούς διεκδικητές, στη διαγωνιστική διαδικασία για τις Κυπριακές Αερογραμμές.
Τώρα, μετά το λουκέτο των Κυπριακών Αερογραμμών, «αυτό που συνέβη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Βασιλάκης, «είναι ότι ένα μέρος αυτού που λέγαμε ότι θα γίνει σταδιακά ήρθε τελικά πιο μπροστά. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας θα δείξει το πόσο γρήγορα και πότε θα προστεθούν οι νέοι προορισμοί». Η ηγεσία της Aegean ήθελε εδώ και μια πενταετία να διευρύνει τις εργασίες της στην κυπριακή αγορά, η οποία ουσιαστικά αποτελεί για τον όμιλο προέκταση της ελληνικής, ωστόσο τόσο η κρίση όσο και οι συνθήκες στο νησί δεν της επέτρεψαν να προχωρήσει στις απαραίτητες κινήσεις, κάτι το οποίο τώρα φαίνεται εφικτό.
Σήμερα, ο σχεδιασμός του ελληνικού αερομεταφορέα προβλέπει ότι σε βάθος πενταετίας-εξαετίας θα καλύπτει από την Κύπρο περίπου 24-25 προορισμούς εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Aegean, την περασμένη εβδομάδα, με αφετηρία το θερινό πρόγραμμα (30/3/2015), από τη βάση της Λάρνακας θα πετούν πλέον 4 αεροσκάφη Airbus A320, ενώ ο αριθμός των προορισμών που θα συνδέονται απευθείας με την Κύπρο θα φτάσει τους 14.
Η συνολική ετήσια χωρητικότητα θα ξεπεράσει τις 1,5 εκατομμύριο θέσεις για άμεσες συνδέσεις με την Ελλάδα, αλλά και 7 επιπλέον χώρες, όταν μέχρι και το 2014 η Aegean είχε στην Κύπρο συνολικά 640.000 διαθέσιμες θέσεις. Κατά τον κ. Βασιλάκη, η σύνδεση Κύπρου - Ελλάδας θα είναι ίδια -αν όχι συχνότερη- σε σύγκριση με το προηγούμενο καθεστώς, δεδομένου ότι από πλευράς της ελληνικής αεροπορικής οι πτήσεις από και προς Ελλάδα αυξάνονται κατά 60%, ενώ ειδικά για το καλοκαίρι του 2015 τα απευθείας δρομολόγια από την Κύπρο για ελληνικά νησιά θα είναι συνεχή, όπως καθημερινή θα είναι και η πτήση κατά την καλοκαιρινή περίοδο προς το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου. «Tο μερίδιο αγοράς μας στα περίπου 7,2 εκατομμύρια επιβάτες που έχει η Κύπρος με τους 500.000 επιβάτες που μεταφέρουμε σε ετήσια βάση τα τελευταία χρόνια είναι περίπου στο 6,5%-7%», ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.
Στο μέτωπο των Κυπριακών Αερογραμμών, έχει οριστεί για τις 30 Ιανουαρίου η πρώτη συνέλευση των πιστωτών, ενώ από την πλευρά της κυπριακής κυβέρνησης η επόμενη κίνηση είναι να διερευνηθεί άμεσα η προοπτική της δημιουργίας νέας εταιρείας, ιδιωτικών όμως συμφερόντων, με το ίδιο όνομα και τα λογότυπα που κατέχει το Κυπριακό Δημόσιο. Οι όποιες διαδικασίες εξεύρεσης νέου επενδυτή με έδρα την Κύπρο θα πρέπει να γίνουν στο αμέσως προσεχές διάστημα, δεδομένου ότι με την πάροδο του χρόνου μπορεί να απομειωθεί η αξία του ονόματος και του λογότυπου της Cyprus Airways.
Πώς απαντά η Aegean στο αν διατηρεί ακόμη ενδιαφέρον -μετά και την ανακοίνωση του νέου ενισχυμένου πτητικού της προγράμματος στην Κύπρο- για το όνομα και το σήμα των Κυπριακών Αερογραμμών; «Εφόσον το κράτος επιλέξει με τον οποιονδήποτε τρόπο να συνεχίσει αυτή τη διαδικασία, θα εξετάσουμε τι θα θέσει στο τραπέζι και πώς μπορούμε εμείς να τοποθετηθούμε πάνω σε αυτό», απαντά ο αντιπρόεδρος της εταιρείας κ. Βασιλάκης. «Αυτό που νομίζω ότι έχει πρώτη σημασία για την Κύπρο, την κυπριακή κυβέρνηση και τις ανάγκες του κόσμου είναι το έργο, η ποιότητα και οι τιμές».
Πάντως, φαίνεται ότι η Aegean Αirlines σχεδίαζε πιο επισταμένα την ανάπτυξή της στην Κύπρο ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν βρέθηκε, μαζί με τους λοιπούς διεκδικητές, στη διαγωνιστική διαδικασία για τις Κυπριακές Αερογραμμές.
Τώρα, μετά το λουκέτο των Κυπριακών Αερογραμμών, «αυτό που συνέβη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Βασιλάκης, «είναι ότι ένα μέρος αυτού που λέγαμε ότι θα γίνει σταδιακά ήρθε τελικά πιο μπροστά. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας θα δείξει το πόσο γρήγορα και πότε θα προστεθούν οι νέοι προορισμοί». Η ηγεσία της Aegean ήθελε εδώ και μια πενταετία να διευρύνει τις εργασίες της στην κυπριακή αγορά, η οποία ουσιαστικά αποτελεί για τον όμιλο προέκταση της ελληνικής, ωστόσο τόσο η κρίση όσο και οι συνθήκες στο νησί δεν της επέτρεψαν να προχωρήσει στις απαραίτητες κινήσεις, κάτι το οποίο τώρα φαίνεται εφικτό.
Σήμερα, ο σχεδιασμός του ελληνικού αερομεταφορέα προβλέπει ότι σε βάθος πενταετίας-εξαετίας θα καλύπτει από την Κύπρο περίπου 24-25 προορισμούς εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Aegean, την περασμένη εβδομάδα, με αφετηρία το θερινό πρόγραμμα (30/3/2015), από τη βάση της Λάρνακας θα πετούν πλέον 4 αεροσκάφη Airbus A320, ενώ ο αριθμός των προορισμών που θα συνδέονται απευθείας με την Κύπρο θα φτάσει τους 14.
Η συνολική ετήσια χωρητικότητα θα ξεπεράσει τις 1,5 εκατομμύριο θέσεις για άμεσες συνδέσεις με την Ελλάδα, αλλά και 7 επιπλέον χώρες, όταν μέχρι και το 2014 η Aegean είχε στην Κύπρο συνολικά 640.000 διαθέσιμες θέσεις. Κατά τον κ. Βασιλάκη, η σύνδεση Κύπρου - Ελλάδας θα είναι ίδια -αν όχι συχνότερη- σε σύγκριση με το προηγούμενο καθεστώς, δεδομένου ότι από πλευράς της ελληνικής αεροπορικής οι πτήσεις από και προς Ελλάδα αυξάνονται κατά 60%, ενώ ειδικά για το καλοκαίρι του 2015 τα απευθείας δρομολόγια από την Κύπρο για ελληνικά νησιά θα είναι συνεχή, όπως καθημερινή θα είναι και η πτήση κατά την καλοκαιρινή περίοδο προς το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου. «Tο μερίδιο αγοράς μας στα περίπου 7,2 εκατομμύρια επιβάτες που έχει η Κύπρος με τους 500.000 επιβάτες που μεταφέρουμε σε ετήσια βάση τα τελευταία χρόνια είναι περίπου στο 6,5%-7%», ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα