Αυτές είναι οι αλλαγές στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Αυτές είναι οι αλλαγές στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Εισιτήριο από το κινητό και την ταμπλέτα θα μπορούν να βγάζουν οι επιβάτες - Ηλεκτρονική θα γίνει και η κάρτα απεριορίστων διαδρομών - Τουρνικέ σε λεωφορεία και τρόλεϊ - 1.000 «έξυπνες στάσεις»

Μετά τις αλλαγές στα εισιτήρια των μέσων Μαζικής Μεταφοράς, που εφαρμόστηκαν από τις αρχές του προηγούμενου μήνα, το υπουργείο Μεταφορών, έχει σχεδιάσει να εφαρμόσει επιπλέον αλλαγές, με διττό σκοπό: Αφενός για τη διευκόλυνση των επιβατών και αφετέρου για να περιοριστεί η λαθρεπιβίβαση. Εξάλλου, σύμφωνα με τον κ Χρυσοχοΐδη, «οι όποιες αλλαγές θεσπίζονται καθώς παρατηρούνται μεγάλα προβλήματα δυσλειτουργίας αλλά και λαθρεπιβίβασης».


Εισιτήριο από smartphone ή tablet
Συγεκριμένα, οι επιβάτες θα μπορούν πλέον να αγοράζουν το εισιτήριό τους από το smartphone του ή την ταμπλέτα τους, χωρίς να αγχώνονται ψάχνοντας για εισιτήριο σε περίπτερα ή σημεία πώλησης. Από τα Χριστούγεννα οι Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) ετοιμάζουν ειδική εφαρμογή βάσει της οποίας θα λειτουργήσει ο νέος τρόπος αγοράς εισιτηρίων (mobile ticketing), που θα αποτελέσει το μεταβατικό στάδιο για το πέρασμα στο ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Το πρόγραμμα που αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή πριν το πέρας του 2014, ονομάζεται mobile ticketing και η διαδικασία θα είναι η εξής: Ο επιβάτης θα κατεβάζει μια εφαρμογή στο smartphone ή το tablet μέσω της οποίας θα βλέπει όλους τους τύπους εισιτηρίων (απλό, μειωμένο κ.λπ.). Με ένα κλικ πάνω στο εισιτήριο που επιθυμεί θα προχωρά στην αγορά του. 

Η πληρωμή του εισιτηρίου θα γίνεται αυτόματα μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας που θα είναι συνδεδεμένη με τη συγκεκριμένη εφαρμογή του mobile ticketing. Σε επομένη φάση εξετάζεται οι επιβάτες να μπορούν να πληρώνουν τα εισιτήριά τους και μέσω Paypal. Αμέσως μετά την πληρωμή του εισιτηρίου, ο επιβάτης θα το ενεργοποιεί με το πάτημα ενός κουμπιού. 

Στην οθόνη του κινητού του θα εμφανίζεται ένας μοναδικός κωδικός, καθώς και η αντίστροφη μέτρηση του χρόνου διάρκειας του εισιτηρίου (ο χρόνος θα ξεκινά από τα 70 λεπτά και θα κατεβαίνει). Οταν θα γίνεται έλεγχος εισιτηρίων, ο επιβάτης θα δείχνει στον ελεγκτή την οθόνη του κινητού του με τον μοναδικό κωδικό, του οποίου η εγκυρότητα θα επιβεβαιώνεται με το σκανάρισμα από ειδικό σαρωτή (rider).

Ηλεκτρονική, ωστόσο, σχεδιάζεται να γίνει και η κάρτα απεριορίστων διαδρομών, από το 2015. Η κάρτα θα μοιάζει με πιστωτική και θα έχει τη φωτογραφία και το ονοματεπώνυμο του κατόχου της.


Τουρνικέ σε λεωφορεία και τρόλεϊ
Ειδικές μπάρες, τουρνικέ, θα τοποθετηθούν τον Νοέμβριο στην μπροστινή πόρτα των λεωφορείων και των τρόλεϊ της Αθήνας, με απώτερο σκοπό την πάταξη της επιβίβασης άνευ εισιτηρίου.

Τα τουρνικέ θα θα επιτρέπουν την ελεγχόμενη είσοδο των επιβατών στα οχήματα και η τοποθέτησή τους αναμένεται να αρχίσει σε λεωφορεία και τρόλεϊ σε γραμμές ήπιας κίνησης με στόχο να ελεγχθεί η λειτουργικότητα και  η αποτελεσματικότητα του μέτρου. Στη συνέχεια, ωστόσο, θα καθιερωθεί σε όλες τις γραμμές της πρωτεύουσας.

Να σημειωθεί πως το πρωί της Δευτέρας εγκαινιάστηκαν οι πρώτες «έξυπνες στάσεις», στο κέντρο της Αθήνας, των οποίων το δίκτυο θα αριθμεί 1.000 τηλεματικές στάσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2015.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών κ. Χρυσοχοΐδη: «Οι καλές αστικές συγκοινωνίες είναι το κράτος πρόνοιας, είναι το δίκαιο κράτος και οφείλουμε να παλέψουμε για να ανταμείψουμε τους συμπολίτες μας για όλες αυτές τις θυσίες που έχουν γίνει. Τα έργα προχωρούν και αποδίδουν θέσεις εργασίας. Η αστική κινητικότητα και οι αστικές συγκοινωνίες βελτιώνονται».

Ανεστάλη η στάση εργασίας σε Μετρό, Ηλεκτρικό, Τραμ
Ανεστάλη τελικά, όπως ανακοινώθηκε αργά το μεσημέρι της Τρίτης, η προγραμματισμένη στάση εργασίας για την Τετάρτη. 

Οι εργαζόμενοι της  ΣΤΑΣΥ είχαν ανακοινώσει χθες πως θα προχωρούσαν σε στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα, με αίτημα την υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.

ΣΧΟΛΙΑ (24)

Μπακαλιάρος σκορδαλία

Η λύση για όλα τα μέσα μεταφοράς είναι εύκολη για να σταματήσει η λαθρεπιβίβαση. Όμως για κάποιο λόγο, κάτι μου λέει πως δεν θέλουν. Όποιος έχει επισκεφτεί το Λονδίνο καταλαβαίνει. Σε άλλες χώρες ούτε μύγα δεν περνάει τσάμπα η γνώση υπάρχει. Η paypal μας μάρανε.

φιλοΠακιστανός

Χαχαχα ευχαριστούμε για το νέο σύστημα, τώρα δηλαδή οι γιαγιάδες και οι συνάδελφοι μετανάστες θα πληρώνουμε με paypal το εισιτήριο πριν πάμε από πλατεία Κολλιάτσου στο κέντρο χαχαχαχα κλαίω !

spyraklas

"ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ"!!!.......εαν στη χώρα σου ή οπουδήποτε αλλού έκανες λαθρεπιβίβαση (που δεν θα έκανες) θα σε μπουζούριαζαν και πιθανώς θα σε απέλαυναν (βλέπε Ισπανία) ή θα σε έπνιγαν (βλέπε Ιταλία)....επιτέλους τουλάχιστον εδώ δεν θα χρησιμοποιείς τα μέσα εις βάρος των ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ.....τελος η κοροιδια ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ......ΤΟ ΧΕΡΆΚΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΛΛΙΑΤΣΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΡΝΙΚΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ!......ΑΜΑΝ ΠΙΑ.....

Κωστας_μερος1

Οι εργαζομενοι γιατι τρελενονται και θελουν απεργιες? Χανουν το βολεμα τους? Δεν θελουν τις μπαρες? Παει να γινει κατι σωστο και αντι να το επικροτησουν μιλανε για διαλυση εργασιακων σχεσεων. Οταν πιασανε τους οδηγυς με τα πλαστα πτυχια δεν ειδα να βγαλουνε κιχ εκει. ΡΕΜΑΛΙΑ

Κωστας_μερος1

Εγω δεν μπορω να καταλαβω το εξης. Στο Λονδινο υπαρχει η oyster card στην οποια βαζεις ηλεκτρονικα χρηματα και με το που μπαινεις μπροστα απο το λεωφορειο (και μονο μπροστα για ευνοητους λογους) χτυπας την καρτα. Οποιος δεν εχει την καρτα αγοραζει εισηριο μεσα απο το λεοφωρειο με 2.40 ενω με την καρτα του κοστιζει 1.35 ετσι ωστε ο κοσμος να αναγκαστει να παρει την καρτα και να μην χανεται χρονος μεσα στο λεοφωρειο με την πληρωμη. Σε αλλες πολεις τη Αγγλιας εχουν αντιστοιχες καρτες που και παλει συμφερει να την εχεις αντι να βγαζεις εισητηριο απο μεσα. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ γιατι δεν αντιγραφουν ενα επιτυχημενο συστημα

πανοςδεγας

Μαθανε οι τεμπεληδες οτι ζουμε ακομα στις χρυσες εποχες του ΠΑΣΟΚκισταν να καουν οτι γουσταρουν εναντια στο κοινονικο περιβαλον φτουσας κοπροσκυλα0

1981

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛ@ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΑ ΜΜΜ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ....

ΧΩΡΙΣ ΕΦΑΠΑΞ

ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ, ΤΟΥΣ ΚΗΦΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΤΡΥΠΩΣΑΝ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ

πανος

Ο rider δεν είναι ειδική συσκευή...είναι καβαλάρης

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ

χαχα δικαιο εχεις ρε φίλε , ομως η ιδεα με βρισκει συμφωνο...Ηλεκτρονικο εισιτηριο απο το 2015..

ΝΙΚΟΣ

Θα αγωνιστούν οι κρατικοδίαιτοι διορισμένοι τεμπελχανάδες, για την ασφάλεια των συγκοινωνιών.Αυτοί οι ίδιοι που ταλαιπωρούν κάθε τόσο τον κόσμο με απεργίες μην τυχόν και κοπούν τα επιδόματα έγκαιρης προσέλευσης στην δουλειά τους, η το επίδομα ζεστάματος της μηχανής των λεωφορείων. Τους απολύεις με τις κλωτσιές η όχι;

EΛΛΗΝΑΣ

κοιμασε και ονειρευεσαι,απεργια εχει να γινει εδω και δυο χρονια

xristos2407

58.000 μεσος ετησιο μισθολογικο κοστος ανα υπαλληλο?βαλτε MEGA και ΣΚΑΙ να ενημερωνεστε προβατα.οι διευθυντες,που εχουν βαλει τα κομματα που υποστηριζετε ολοι εσεις, παιρνουν οχι αυτα αλλα πολυ παραπανω και ανεβαζουν πολυ το μισθολογικο κοστος.οχι αλλο πολεμο στους εργαζομενους ρεεεεεεεε,οχι μονο στις συγκοινωνιες αλλα παντου.ελεος.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

atma

Αναλήψεις χρημάτων από ΑΤΜ σε περιοχή της Θεσσαλονίκης με κλεμμένες τραπεζικές κάρτες έκανε 42χρονος, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Ασφάλειας Νάουσας.

hackers

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η εξαπάτηση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων, στην οποία πέφτουν θύματα χιλιάδες χρήστες. Οι απατεώνες χτυπάνε συνήθως Σαββατοκύριακο, που ο κόσμος μπαίνει περισσότερο στα social media…