Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Χατζηδάκης: επιμένει στο ντίζελ ο «οικολόγος» υπουργός
Την ώρα που όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες προσθέτουν στους στόλους τους υβριδικά λεωφορεία και οχήματα υδρογόνου, ο κ. Χατζηδάκης επιμένει στο ντίζελ στέλνοντας στο «πυρ το εξώτερον» τις συχνές τούς τελευταίους μήνες οικολογικές του ανησυχίες.
Με τη νέα αγορά λεωφορείων στη χώρα μας επαναλαμβάνεται από ό,τι φαίνεται η ιστορία των Ικαρους, αφού τα νέα οχήματα κινούνται ακόμα με την πατροπαράδοτη και ρυπογόνα τεχνολογία που δεν είναι άλλη σήμερα από τη χρήση του ντίζελ ως καυσίμο
Την ώρα που όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες προσθέτουν στους στόλους τους υβριδικά λεωφορεία και οχήματα υδρογόνου, ο κ. Χατζηδάκης επιμένει στο ντίζελ στέλνοντας στο «πυρ το εξώτερον» τις συχνές τούς τελευταίους μήνες οικολογικές του ανησυχίες.
Με τη νέα αγορά λεωφορείων στη χώρα μας επαναλαμβάνεται από ό,τι φαίνεται η ιστορία των Ικαρους, αφού τα νέα οχήματα κινούνται ακόμα με την πατροπαράδοτη και ρυπογόνα τεχνολογία που δεν είναι άλλη σήμερα από τη χρήση του ντίζελ ως καυσίμου.
Τα Ικαρους πρωτοεμφανίστηκαν στη χώρα μας προς τα τέλη της δεκαετίας του ’70 και στις αρχές του ’80 και ήταν τα πιο αργοκίνητα στην αγορά, αλλά η ΕΘΕΛ προτιμάει ξανά να δώσει τα 73 εκατ. ευρώ για την αγορά ντιζελοκίνητων οχημάτων εμπιστευόμενη την πολωνική εταιρεία Solaris Bus.
Από το σύνολο των 520 λεωφορείων που έχουν παραγγελθεί, αρχικού προϋπολογισμού 145 εκατ. ευρώ, μόνο για τα 320 οχήματα αναμένεται να υπογραφούν οι σχετικές συμβάσεις εντός του έτους, ανάμεσα στην πολωνική εταιρεία Solaris Bus και την ΕΘΕΛ, με σκοπό να διοχετευτούν στην ελληνική αγορά.
Τα λεωφορεία αυτά που στο σύνολό τους κινούνται με ντίζελ θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πρωτεύουσας ως τα πιο εξελιγμένα οχήματα που θα διαθέτει η ΕΘΕΛ. Την ίδια στιγμή η παραγγελία για τα 200 λεωφορεία φυσικού αερίου, που είναι και τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον, έχει κολλήσει στο στάδιο αξιολόγησης των προσφορών.
Η διαδικασία, καλώς εχόντων των πραγμάτων, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ολοκληρωθεί ύστερα από δυο χρόνια - αφού η προτεραιότητα δόθηκε στα ντιζελοκίνητα, τα οποία θα ενταχθούν στα αμαξοστάσια της ΕΘΕΛ.
Η χαμηλότερη προσφορά για τον διαγωνισμό δόθηκε από την πολωνική εταιρεία Solaris Bus και αφορά για 220 μίντι λεωφορεία 8,5 μ. και χωρητικότητας 50 επιβατών, καθώς και 100 αρθρωτά λεωφορεία, 18 μ. και χωρητικότητας 140 επιβατών.Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr