Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Από τον «μαυροπίνακα» στο… διαδραστικό βιβλίο
Από τον «μαυροπίνακα» στο… διαδραστικό βιβλίο
Μια ομάδα Ελλήνων εκπαιδευτικών εφαρμόζει από τη νέα σχολική χρονιά ένα εκπαιδευτικό σύστημα - πρότυπο που Βασίζεται στο «διαδραστικό βιβλίο»
Μάθημα στο δημοτικό χωρίς βιβλία στην τάξη. Επιστροφή στο παρελθόν και στο κρυφό σχολειό λόγω οικονομικής κρίσης ή εικόνες από το μέλλον;
Δεν φταίει για όλα πάντα η οικονομική κρίση. Πολλά αλλάζουν όμως και οφείλονται στη δημιουργικότητα κάποιων ανθρώπων που, παρά την κρίση, δοκιμάζουν και δίνουν διαφοροποιημένες λύσεις σε διαχρονική προβλήματα όπως την μετάδοση ουσιαστικών γνώσεων στα παιδιά του δημοτικού.
Μια ομάδα Ελλήνων εκπαιδευτικών εφαρμόζει από τη νέα σχολική χρονιά ένα εκπαιδευτικό σύστημα - πρότυπο που Βασίζεται στο «διαδραστικό βιβλίο», δηλαδή ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με τη χρήση ipad, που στοχεύει στην ανάπτυξη των γνώσεων για μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η νέα μέθοδος εφαρμόζεται από τη νέα σχολική χρονιά στους μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του δημοτικού, αποκλειστικά από τους εκπαιδευτικούς του «Πράξις και Πράξεις».
Στα διαδραστικά βιβλία έχει ενσωματωθεί η ύλη από την Δ΄ έως την ΣΤ’ δημοτικού η οποία, για να γίνει ακόμη πιο κατανοητή και δημιουργική, έχει εμπλουτιστεί με βίντεο και ήχο σε μαθήματα όπως η γλώσσα, τα μαθηματικά η ιστορία, η γεωγραφία, η φυσική.
Οι μαθητές δηλαδή έχουν την ευκαιρία να δουν μέσω βίντεο τι σημαίνει σεισμός εντός ή εκτός σπιτιού, πώς δημιουργούνται κι επεκτείνονται οι πυρκαγιές στα δάση ενώ, με γραφικά, μπορούν να παρακολουθήσουν πώς και με τι ρυθμό το τσουνάμι θα «χτυπούσε» την Κρήτη.
Μπροστά στα μάτια των παιδιών ζωντανεύει και η Ιστορία. Κάθε ενότητα έχει το δικό της πρόλογο, ακόμη και με τη συνδρομή ήχου όπως συμβαίνει με τον Ολυμπιακό.
Ύμνο που ακούγεται πριν το μάθημα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, για να ακολουθήσουν τα αθλήματα που αναπαρίστανται μέσω γραφικών ώστε η γνώση να γίνει περισσότερο ουσιαστική.
Οι δάσκαλοι έχουν δημιουργήσει λεξικό στο οποίο μπορούν να προσφύγουν οι μαθητές και να μάθουν εκτός από την έννοια, τα συνώνυμα ,παράγωγα και αντίθετα. Επιπλέον, έχουν προστεθεί αλληλεπιδραστικές ασκήσεις και εργασίες για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης και την ταυτόχρονη εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες.
Όλοι οι μαθητές του σχολείου διαθέτουν ήδη το δικό τους email από όπου μπορούν να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις δραστηριότητες του σχολείου, να λαμβάνουν επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό και διευκρινήσεις από τους δασκάλους για την ύλη σε πραγματικό χρόνο και να παρακολουθούν επιλεγμένες διαδικτυακές διδασκαλίες, ώστε να μην χάνουν το μάθημα, ακόμη και αν είναι απόντες.
«Η επαφή με την παράδοση και τις ρίζες της ιστορίας μας είναι πολύ σημαντικά στοιχεία της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας και πρακτικής. Από την άλλη, το να χρησιμοποιούν οι μαθητές μας σήμερα μόνο τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν πριν από 50 χρόνια είναι σαν να τους προετοιμάζουμε με όπλα για ένα μέλλον που είναι ήδη παρελθόν», δηλώνει ο πρόεδρος του Εκπαιδευτικού Ομίλου «Πράξις και Πράξεις» κ. Βασίλης Αντωνιάδης.
«Με το διαδραστικό βιβλίο το μάθημα γίνεται καλύτερο, οι μαθητές προσέχουν περισσότερο, εμπλέκονται στη μαθησιακή διαδικασία και γίνονται δημιουργικοί» προσθέτει, καταλήγοντας ότι «η συμμετοχική διαδικασία στο μάθημα βοηθά στην ουσιαστική εξερεύνηση της γνώσης».
Δεν φταίει για όλα πάντα η οικονομική κρίση. Πολλά αλλάζουν όμως και οφείλονται στη δημιουργικότητα κάποιων ανθρώπων που, παρά την κρίση, δοκιμάζουν και δίνουν διαφοροποιημένες λύσεις σε διαχρονική προβλήματα όπως την μετάδοση ουσιαστικών γνώσεων στα παιδιά του δημοτικού.
Μια ομάδα Ελλήνων εκπαιδευτικών εφαρμόζει από τη νέα σχολική χρονιά ένα εκπαιδευτικό σύστημα - πρότυπο που Βασίζεται στο «διαδραστικό βιβλίο», δηλαδή ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με τη χρήση ipad, που στοχεύει στην ανάπτυξη των γνώσεων για μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η νέα μέθοδος εφαρμόζεται από τη νέα σχολική χρονιά στους μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του δημοτικού, αποκλειστικά από τους εκπαιδευτικούς του «Πράξις και Πράξεις».
Στα διαδραστικά βιβλία έχει ενσωματωθεί η ύλη από την Δ΄ έως την ΣΤ’ δημοτικού η οποία, για να γίνει ακόμη πιο κατανοητή και δημιουργική, έχει εμπλουτιστεί με βίντεο και ήχο σε μαθήματα όπως η γλώσσα, τα μαθηματικά η ιστορία, η γεωγραφία, η φυσική.
Οι μαθητές δηλαδή έχουν την ευκαιρία να δουν μέσω βίντεο τι σημαίνει σεισμός εντός ή εκτός σπιτιού, πώς δημιουργούνται κι επεκτείνονται οι πυρκαγιές στα δάση ενώ, με γραφικά, μπορούν να παρακολουθήσουν πώς και με τι ρυθμό το τσουνάμι θα «χτυπούσε» την Κρήτη.
Μπροστά στα μάτια των παιδιών ζωντανεύει και η Ιστορία. Κάθε ενότητα έχει το δικό της πρόλογο, ακόμη και με τη συνδρομή ήχου όπως συμβαίνει με τον Ολυμπιακό.
Ύμνο που ακούγεται πριν το μάθημα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, για να ακολουθήσουν τα αθλήματα που αναπαρίστανται μέσω γραφικών ώστε η γνώση να γίνει περισσότερο ουσιαστική.
Οι δάσκαλοι έχουν δημιουργήσει λεξικό στο οποίο μπορούν να προσφύγουν οι μαθητές και να μάθουν εκτός από την έννοια, τα συνώνυμα ,παράγωγα και αντίθετα. Επιπλέον, έχουν προστεθεί αλληλεπιδραστικές ασκήσεις και εργασίες για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης και την ταυτόχρονη εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες.
Όλοι οι μαθητές του σχολείου διαθέτουν ήδη το δικό τους email από όπου μπορούν να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις δραστηριότητες του σχολείου, να λαμβάνουν επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό και διευκρινήσεις από τους δασκάλους για την ύλη σε πραγματικό χρόνο και να παρακολουθούν επιλεγμένες διαδικτυακές διδασκαλίες, ώστε να μην χάνουν το μάθημα, ακόμη και αν είναι απόντες.
«Η επαφή με την παράδοση και τις ρίζες της ιστορίας μας είναι πολύ σημαντικά στοιχεία της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας και πρακτικής. Από την άλλη, το να χρησιμοποιούν οι μαθητές μας σήμερα μόνο τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν πριν από 50 χρόνια είναι σαν να τους προετοιμάζουμε με όπλα για ένα μέλλον που είναι ήδη παρελθόν», δηλώνει ο πρόεδρος του Εκπαιδευτικού Ομίλου «Πράξις και Πράξεις» κ. Βασίλης Αντωνιάδης.
«Με το διαδραστικό βιβλίο το μάθημα γίνεται καλύτερο, οι μαθητές προσέχουν περισσότερο, εμπλέκονται στη μαθησιακή διαδικασία και γίνονται δημιουργικοί» προσθέτει, καταλήγοντας ότι «η συμμετοχική διαδικασία στο μάθημα βοηθά στην ουσιαστική εξερεύνηση της γνώσης».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα