Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Εκτός διδακτέας ύλης ένα από τα θέματα των Μαθηματικών, λένε βαθμολογητές
Εκτός διδακτέας ύλης ένα από τα θέματα των Μαθηματικών, λένε βαθμολογητές
Υποστηρίζουν ότι μετα και τα χθεσινα θεματα στα μαθηματικα κατευθυνσης «ολοκληρωθηκε η ακυρωση του δημοσιου σχολειου»
Την αντίθεσή τους στο θέμα Β3 των μαθηματικών δηλώνουν οι βαθμολογητές- μαθηματικοί του 37ου βαθμολογικού κέντρου. Συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή τους, που διανεμήθηκε από τον γ.γ. της ΟΛΜΕ αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι: «Μετά και τα σημερινά θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης ολοκληρώθηκε η ακύρωση του δημόσιου σχολείου.
Για τρίτη συνεχόμενη φορά φέτος τα θέματα των γενικών εξετάσεων ακυρώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία του Λυκείου.
Μετά τα μαθηματικά γενικής παιδείας (που δημιούργησαν και σοβαρά προβλήματα ανισότητας ανάμεσα σε υποψηφίους διαφορετικών κατευθύνσεων και επιλογών) και τη φυσική κατεύθυνσης, τα θέματα των μαθηματικών κατεύθυνσης δίνουν τη χαριστική βολή στο θεσμό των γενικών εξετάσεων, ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζουν και το απολυτήριο των μαθητών.
Το θέμα Β3, και όχι μόνο, δεν είναι μόνο έξω από οτιδήποτε διδάσκεται στο σχολείο αλλά το θέμα αυτό καταστρατηγεί το νομικό πλαίσιο για το επίπεδο του 2ου θέματος και έχει σαφέστατα τιμωρητικές και διαστροφικές διαστάσεις.
Επειδή τα θέματα αυτά δε σέβονται τον κόπο των μαθητών και τις θυσίες των οικογενειών, ακυρώνουν τη δουλειά του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο και ιδιωτικοποιούν παραπέρα τη δημόσια εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας έχει τεράστιες ευθύνες.
Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις επιστημονικές ενώσεις, τους σχολικούς συμβούλους και όλους τους συναδέλφους που σέβονται τη δουλειά τους, να απαιτήσουν την αλλαγή του λυκείου στην κατεύθυνση της ουσιαστικής, κριτικής και σε βάθος γνώσης γενικής παιδείας για όλα τα παιδιά.
Για τρίτη συνεχόμενη φορά φέτος τα θέματα των γενικών εξετάσεων ακυρώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία του Λυκείου.
Μετά τα μαθηματικά γενικής παιδείας (που δημιούργησαν και σοβαρά προβλήματα ανισότητας ανάμεσα σε υποψηφίους διαφορετικών κατευθύνσεων και επιλογών) και τη φυσική κατεύθυνσης, τα θέματα των μαθηματικών κατεύθυνσης δίνουν τη χαριστική βολή στο θεσμό των γενικών εξετάσεων, ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζουν και το απολυτήριο των μαθητών.
Το θέμα Β3, και όχι μόνο, δεν είναι μόνο έξω από οτιδήποτε διδάσκεται στο σχολείο αλλά το θέμα αυτό καταστρατηγεί το νομικό πλαίσιο για το επίπεδο του 2ου θέματος και έχει σαφέστατα τιμωρητικές και διαστροφικές διαστάσεις.
Επειδή τα θέματα αυτά δε σέβονται τον κόπο των μαθητών και τις θυσίες των οικογενειών, ακυρώνουν τη δουλειά του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο και ιδιωτικοποιούν παραπέρα τη δημόσια εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας έχει τεράστιες ευθύνες.
Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις επιστημονικές ενώσεις, τους σχολικούς συμβούλους και όλους τους συναδέλφους που σέβονται τη δουλειά τους, να απαιτήσουν την αλλαγή του λυκείου στην κατεύθυνση της ουσιαστικής, κριτικής και σε βάθος γνώσης γενικής παιδείας για όλα τα παιδιά.
Οι επιστρατευμένοι βαθμολογητές επιφυλάσσονται για τη συνέχιση της βαθμολόγησης κάτω από τις παρούσες συνθήκες.
Το Υπουργείο Παιδείας και η ΚΕΕ να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους».
Το Υπουργείο Παιδείας και η ΚΕΕ να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα