Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Η αισιόδοξη πλευρά της Ελλάδας μέσα από 10 φωτογραφίες
Η αισιόδοξη πλευρά της Ελλάδας μέσα από 10 φωτογραφίες
Φωτογραφίες χιλιάδες, αντικείμενα, τοπία, πρόσωπα, συναισθήματα, γεύσεις, συνθέτουν το πρόσωπο μιας χώρας μακριά από την κρίση...
UPD:
Την αισιόδοξη πλευρά της Ελλάδας, «μιας Ελλάδας σύγχρονης, αλλά και με σημαντική παράδοση, έντονα χρώματα και χαμόγελα», φωτίζει το Instagreece, ένας διαγωνισμός φωτογραφίας, μέσα από τις πλατφόρμες Instagram και Facebook.
Φωτογραφίες χιλιάδες, αντικείμενα, τοπία, πρόσωπα, συναισθήματα, γεύσεις, συνθέτουν το πρόσωπο μιας χώρας μακριά από την κρίση...
Οι χρήστες καλούνται να εμπνευστούν και να αποτυπώσουν τη δική τους Ελλάδα, με βάση πάντα ένα συγκεκριμένο θέμα, κάθε μήνα. Για το Μάρτιο το θέμα που έχει επιλεγεί είναι το «style και hashtag: #instagreece_style». Στυλ, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας, στη μόδα, στο δρόμο, στην καθημερινότητα, στη ζωή…
Το Φεβρουάριο το θέμα ήταν το «#instagreece_loveis», τι σημαίνει για τον καθένα ο έρωτας, λόγω της εορτής του Αγίου Βαλεντίνου, ενώ άλλα θέματα που έχουν δοθεί για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι «το ποδήλατο» και «η σαγιονάρα», το καλοκαίρι. Το θέμα που γνώρισε επιτυχία λόγω της μεγάλης συμμετοχής ήταν το «streetart», δηλαδή στιγμιότυπα από το δρόμο που θεωρούσαν οι πολίτες τέχνη, όπως ένα γκράφιτι, μία ταμπέλα...
Η ιδέα για το συγκεκριμένο διαγωνισμό γεννήθηκε τον Αύγουστο του 2012 και ανήκει στην Cambo Industries, μια εταιρεία στο χώρο του digital marketing με εμπειρία στα social media για εθνικά και πολυεθνικά brands. «Δε μας άρεσε το αρνητικό κλίμα, θέλαμε να κάνουμε κάτι πιο αισιόδοξο το οποίο θα γίνεται γνωστό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Χρησιμοποιώντας τα δικά μας εργαλεία και τις δυνατότητες ως εταιρεία, θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ευκαιρία να αποτυπωθεί η πιο δημιουργική πλευρά της Ελλάδας», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Συλβάνα Γεροντή από την εταιρεία.
Φωτογραφίες χιλιάδες, αντικείμενα, τοπία, πρόσωπα, συναισθήματα, γεύσεις, συνθέτουν το πρόσωπο μιας χώρας μακριά από την κρίση...
Οι χρήστες καλούνται να εμπνευστούν και να αποτυπώσουν τη δική τους Ελλάδα, με βάση πάντα ένα συγκεκριμένο θέμα, κάθε μήνα. Για το Μάρτιο το θέμα που έχει επιλεγεί είναι το «style και hashtag: #instagreece_style». Στυλ, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας, στη μόδα, στο δρόμο, στην καθημερινότητα, στη ζωή…
Το Φεβρουάριο το θέμα ήταν το «#instagreece_loveis», τι σημαίνει για τον καθένα ο έρωτας, λόγω της εορτής του Αγίου Βαλεντίνου, ενώ άλλα θέματα που έχουν δοθεί για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι «το ποδήλατο» και «η σαγιονάρα», το καλοκαίρι. Το θέμα που γνώρισε επιτυχία λόγω της μεγάλης συμμετοχής ήταν το «streetart», δηλαδή στιγμιότυπα από το δρόμο που θεωρούσαν οι πολίτες τέχνη, όπως ένα γκράφιτι, μία ταμπέλα...
Η ιδέα για το συγκεκριμένο διαγωνισμό γεννήθηκε τον Αύγουστο του 2012 και ανήκει στην Cambo Industries, μια εταιρεία στο χώρο του digital marketing με εμπειρία στα social media για εθνικά και πολυεθνικά brands. «Δε μας άρεσε το αρνητικό κλίμα, θέλαμε να κάνουμε κάτι πιο αισιόδοξο το οποίο θα γίνεται γνωστό στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Χρησιμοποιώντας τα δικά μας εργαλεία και τις δυνατότητες ως εταιρεία, θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ευκαιρία να αποτυπωθεί η πιο δημιουργική πλευρά της Ελλάδας», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Συλβάνα Γεροντή από την εταιρεία.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα