Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Έδωσε 3 εκατ. ευρώ η ΔΕΗ για να διαφημιστεί
Έδωσε 3 εκατ. ευρώ η ΔΕΗ για να διαφημιστεί
Απάντηση στην εύλογη απορία που προκάλεσε η πρόσφατη καμπάνια τηλεοπτικής διαφήμισης της ΔΕΗ έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή
Απάντηση στην εύλογη απορία που προκάλεσε η πρόσφατη καμπάνια τηλεοπτικής διαφήμισης της ΔΕΗ έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή.
Ο κ. Ζερβός με το έγγραφό του γνωστοποίησε πως η διαφημιστική καμπάνια κόστισε 3 εκατομμύρια ευρώ. «Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».
Ερωτηματικά, όμως, προκαλεί η απόφαση μιας επιχείρησης μονοπωλιακού χαρακτήρα να δαπανά υπέρογκα ποσά για την προβολή της στην αγορά την ώρα μάλιστα που περίπου 700.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην επιχείρηση με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σοβαρές στερήσεις εσόδων για την ΔΕΗ.
Αναφορικά με το ποσό των 3.000.000 για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ο κ. Ζερβός επισημαίνει ότι «είναι ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους».
Ο κ. Ζερβός με το έγγραφό του γνωστοποίησε πως η διαφημιστική καμπάνια κόστισε 3 εκατομμύρια ευρώ. «Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».
Ερωτηματικά, όμως, προκαλεί η απόφαση μιας επιχείρησης μονοπωλιακού χαρακτήρα να δαπανά υπέρογκα ποσά για την προβολή της στην αγορά την ώρα μάλιστα που περίπου 700.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην επιχείρηση με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σοβαρές στερήσεις εσόδων για την ΔΕΗ.
Αναφορικά με το ποσό των 3.000.000 για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ο κ. Ζερβός επισημαίνει ότι «είναι ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα