Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Αρβανιτόπουλος: Έρχονται αλλαγές σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αρβανιτόπουλος: Έρχονται αλλαγές σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ο υπουργός Παιδείας Κ. Aρβανιτόπουλος μιλώντας στη βουλή αναφέρθηκε σε όλες τις αλλαγές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τονίζοντας ότι θα συνδυασθούν με την αξιολόγηση...
Ο υπουργός Παιδείας Κ. Aρβανιτόπουλος μιλώντας στη βουλή αναφέρθηκε σε όλες τις αλλαγές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τονίζοντας ότι θα συνδυασθούν με την αξιολόγηση, προκειμένου να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα, όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος αναφέρθηκε αναλυτικά στην αξιολόγηση τονίζοντας ότι «Μέσα από διεξοδικό διάλογο καταλήξαμε σε ένα σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο και αυτό θέσαμε υπ’ όψιν των Κομμάτων, θέτουμε αμέσως υπ’ όψιν και όλων των φορέων της εκπαίδευσης για να προχωρήσουμε στην αξιολόγηση. Η αξιολόγηση δεν γίνεται για θέματα τιμωρίας ή για θέματα απολύσεων ή για θέματα πειθαρχικά. Γι’ αυτά υπάρχει το Πειθαρχικό Δίκαιο. Η αξιολόγηση γίνεται για να μπορέσουμε να δώσουμε κίνητρα βελτίωσης».
Σε ό,τι αφορά στους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς τόνισε: «Ως προς το μεγάλο θέμα της τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ορθά επισημαίνουν όλοι ότι πάντοτε παρατηρούμε κενά στους εκπαιδευτικούς. Υπάρχει, όμως και η άλλη όψη του νομίσματος: Οι υπεράριθμοι. Έχει δύο όψεις αυτό το νόμισμα. Τι είπαμε, λοιπόν; Ότι πρέπει να γίνει, επιτέλους, μια αποτύπωση των κενών, των οργανικών θέσεων, να υπάρξει ένα μητρώο μαθητών, να ξέρουμε πόσους καθηγητές, πόσους δασκάλους, ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες, πού υπηρετεί ο καθένας, να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε έναν ορθολογικό τρόπο τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, για να μην υπάρχουν κενά στα σχολεία».
Αναφερόμενος στο λύκειο ο κ. Αρβανιτόπουλος υπογράμμισε : «Κατετέθη το σχέδιο για το λύκειο και το τεχνολογικό λύκειο. Έχει γίνει έργο, υπάρχει προεργασία από την κυρία Χριστοφιλοπούλου, από τον κ. Μπαμπινιώτη, έχει περάσει από το ΕΣΥΠ, από τα Κόμματα, υπάρχει ένα προσχέδιο για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στις αλλαγές για το λύκειο και το τεχνολογικό λύκειο. Είναι σημαντικές αλλαγές που θα αλλάξουν τον τρόπο της μαθησιακής διαδικασίας, η οποία μέχρι σήμερα ήταν μία άσκηση παπαγαλίας και πρέπει να αλλάξει. Ο τρόπος απόκτησης γνώσης πρέπει να αλλάξει».
Ο κ. Αρβανιτόπουλος αναφέρθηκε αναλυτικά στην αξιολόγηση τονίζοντας ότι «Μέσα από διεξοδικό διάλογο καταλήξαμε σε ένα σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο και αυτό θέσαμε υπ’ όψιν των Κομμάτων, θέτουμε αμέσως υπ’ όψιν και όλων των φορέων της εκπαίδευσης για να προχωρήσουμε στην αξιολόγηση. Η αξιολόγηση δεν γίνεται για θέματα τιμωρίας ή για θέματα απολύσεων ή για θέματα πειθαρχικά. Γι’ αυτά υπάρχει το Πειθαρχικό Δίκαιο. Η αξιολόγηση γίνεται για να μπορέσουμε να δώσουμε κίνητρα βελτίωσης».
Σε ό,τι αφορά στους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς τόνισε: «Ως προς το μεγάλο θέμα της τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, ορθά επισημαίνουν όλοι ότι πάντοτε παρατηρούμε κενά στους εκπαιδευτικούς. Υπάρχει, όμως και η άλλη όψη του νομίσματος: Οι υπεράριθμοι. Έχει δύο όψεις αυτό το νόμισμα. Τι είπαμε, λοιπόν; Ότι πρέπει να γίνει, επιτέλους, μια αποτύπωση των κενών, των οργανικών θέσεων, να υπάρξει ένα μητρώο μαθητών, να ξέρουμε πόσους καθηγητές, πόσους δασκάλους, ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες, πού υπηρετεί ο καθένας, να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε έναν ορθολογικό τρόπο τοποθέτησης των εκπαιδευτικών, για να μην υπάρχουν κενά στα σχολεία».
Αναφερόμενος στο λύκειο ο κ. Αρβανιτόπουλος υπογράμμισε : «Κατετέθη το σχέδιο για το λύκειο και το τεχνολογικό λύκειο. Έχει γίνει έργο, υπάρχει προεργασία από την κυρία Χριστοφιλοπούλου, από τον κ. Μπαμπινιώτη, έχει περάσει από το ΕΣΥΠ, από τα Κόμματα, υπάρχει ένα προσχέδιο για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στις αλλαγές για το λύκειο και το τεχνολογικό λύκειο. Είναι σημαντικές αλλαγές που θα αλλάξουν τον τρόπο της μαθησιακής διαδικασίας, η οποία μέχρι σήμερα ήταν μία άσκηση παπαγαλίας και πρέπει να αλλάξει. Ο τρόπος απόκτησης γνώσης πρέπει να αλλάξει».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα