Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Χατζηδάκης: Χαράτσι στα εισιτήρια με αυξήσεις 25%
Ντόμινο αυξήσεων στα εισιτήρια όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς, με ανατιμήσεις που θα φτάνουν έως και 25%, αναμένεται τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για αυξήσεις εισιτηρίων λεωφορείων και τρόλεϊ, στα κόμιστρα των ταξί, στα εισιτήρια των ιδιωτικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ ενώ αυξήσεις έως και 20% θα ζητήσουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών.
Στο 1 ευρώ θα φτάσει η τιμή του εισιτηρίου στο μετρό από 0,80 λεπτά που είναι σήμερα. Δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΜ
Ντόμινο αυξήσεων στα εισιτήρια όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς, με ανατιμήσεις που θα φτάνουν έως και 25%, αναμένεται τους επόμενους μήνες. Πρόκειται για αυξήσεις εισιτηρίων λεωφορείων και τρόλεϊ, στα κόμιστρα των ταξί, στα εισιτήρια των ιδιωτικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ ενώ αυξήσεις έως και 20% θα ζητήσουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών.
Στο 1 ευρώ θα φτάσει η τιμή του εισιτηρίου στο μετρό από 0,80 λεπτά που είναι σήμερα. Δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΜΕΛ και αντιπρόεδρος της Αττικό Μετρό, Μ. Δρακάκης έκανε μια ακόμη εξωφρενική δήλωση η οποία αναφέρει
«Θα ήταν λογικό να στρογγυλοποιηθεί η τιμή στο 1 ευρώ και να μην αυξηθεί σε κατά μερικά λεπτά ».
Ειδικότερα μέχρι και 25% θα φτάσουν οι τιμές των εισιτηρίων στα λεωφορεία - τρόλεϊ και 7% στα εισιτήρια του ΟΣΕ, εάν ισχύσει το 1 ευρώ για το μετρό. Οι αρμόδιοι του ΟΣΕ ζητούν αυξήσεις στα εισιτήρια του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκης, Πειραιά- Χαλκίδας και Πειραιά- Κιάτου καθώς και τις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές.
Στα ΚΤΕΛ οι εκπρόσωποι του απειλούν ότι θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις εάν δεν γίνει δεκτό το αίτημα τους από το υπουργείο μεταφορών, για αναπροσαρμογή των κομίστρων κατά 10%.
Την ίδια ώρα, οι ιδιοκτήτες των ταξί απειλούν τον υπουργό μεταφορών, Κ. Χατζηδάκη με συνεχόμενες απεργίες εάν δεν εγκρίνει την αύξηση των τιμολογίων που κατά μέσο όρο ανέρχεται στα 15%. «Από την ημέρα που ανέλαβε το υπουργείο δεν έχει κάνει τίποτα», ανέφερε σε δήλωση του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών, Θ. Λυμπερόπουλος. Ήδη η πρώτη 24ώρη απεργία προγραμματίζεται για τις 30 Ιανουαρίου. Μεταξύ άλλων, τα αιτήματα, αφορούν τη χρέωση της αναμονής από 9,10 ευρώ που είναι σήμερα σε 10,10 ευρώ. Όσοι θα παίρνουν ταξί από το σταθμό των ΚΤΕΛ θα πληρώνουν ένα ευρώ επιπλέον από 0,86 λεπτά που ισχύει σήμερα. Το «ραντεβού» θα φτάσει τα 5 ευρώ από 2,65 ευρώ που είναι σήμερα. Επίσης, η ελάχιστη διαδρομή στον πελάτη θα στοιχίζει 3 ευρώ από 2,65.
Ακόμη, και οι ιδιοκτήτες των φορτηγών ζητούν να γίνει δεκτή η αίτηση τους για αυξήσεις τουλάχιστον 20%, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι λόγω της ανόδου της τιμής του πετρελαίου, το κόστος λειτουργίας τους έχει αυξηθεί κατά 40%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr