Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Σήμα κινδύνου εκπέμπουν τα ειδικά σχολεία
Σήμα κινδύνου εκπέμπουν τα ειδικά σχολεία
«Παιδιά ενός κατώτερου θεού» είναι οι μαθητές με ειδικές ανάγκες όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ).
«Παιδιά ενός κατώτερου θεού» είναι οι μαθητές με ειδικές ανάγκες όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ).
Όπως επισημαίνει η ΔΟΕ τα περισσότερα σχολεία ειδικής αγωγής «άνοιξαν μόνο για τον αγιασμό, καθώς υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, ενώ η ίδια εικόνα υπάρχει και στην πλειονότητα των τμημάτων ένταξης».
«Εξίσου τραγική», σύμφωνα με τους δασκάλους, «είναι η κατάσταση για τους μαθητές και τις οικογένειές τους που περιμένουν δάσκαλο "παράλληλης στήριξης", αφού μέχρι και σήμερα δεν έχει προσληφθεί κανείς εκπαιδευτικός για τον σκοπό αυτόν».
«Τα ειδικά σχολεία, στα οποία φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα τελευταία χρόνια αντί να αναβαθμιστούν, λόγω των κυβερνητικών πολιτικών και των μνημονίων, οδηγούνται σε λουκέτο», προσθέτει η ΔΟΕ.
Αποθαρρυντική είναι, όπως τονίζει η Ομοσπονδία και η εικόνα της απασχόλησης των αποφοίτων Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ), οι οποίοι «θεωρούνται ικανοί να εργάζονται μόνο για αναπληρωτές ενώ καλύπτουν, εδώ και χρόνια, θέσεις μόνιμου προσωπικού». «Η εξαγγελία διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή κάθε φορά μένει μόνο στα χαρτιά και στις εξαγγελίες των Υπουργών, ενώ η θέση του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής στο Υπουργείο, ακόμη και σήμερα, παραμένει κενή», εξηγεί.
Όπως επισημαίνει η ΔΟΕ τα περισσότερα σχολεία ειδικής αγωγής «άνοιξαν μόνο για τον αγιασμό, καθώς υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, ενώ η ίδια εικόνα υπάρχει και στην πλειονότητα των τμημάτων ένταξης».
«Εξίσου τραγική», σύμφωνα με τους δασκάλους, «είναι η κατάσταση για τους μαθητές και τις οικογένειές τους που περιμένουν δάσκαλο "παράλληλης στήριξης", αφού μέχρι και σήμερα δεν έχει προσληφθεί κανείς εκπαιδευτικός για τον σκοπό αυτόν».
«Τα ειδικά σχολεία, στα οποία φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα τελευταία χρόνια αντί να αναβαθμιστούν, λόγω των κυβερνητικών πολιτικών και των μνημονίων, οδηγούνται σε λουκέτο», προσθέτει η ΔΟΕ.
Αποθαρρυντική είναι, όπως τονίζει η Ομοσπονδία και η εικόνα της απασχόλησης των αποφοίτων Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ), οι οποίοι «θεωρούνται ικανοί να εργάζονται μόνο για αναπληρωτές ενώ καλύπτουν, εδώ και χρόνια, θέσεις μόνιμου προσωπικού». «Η εξαγγελία διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή κάθε φορά μένει μόνο στα χαρτιά και στις εξαγγελίες των Υπουργών, ενώ η θέση του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής στο Υπουργείο, ακόμη και σήμερα, παραμένει κενή», εξηγεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα