Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Κατάληψη στο Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας
Κατάληψη στο Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας
Σε κατάληψη του κτηρίου όπου στεγάζεται το Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας (Γ.Ε.Ν.Ε.) προχωρούν από το πρωί της Παρασκευής 9-3-2012 οι εργαζόμενοι.....
UPD:
Σε κατάληψη του κτηρίου όπου στεγάζεται το Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας (Γ.Ε.Ν.Ε.) προχωρούν από το πρωί της Παρασκευής 9-3-2012 οι εργαζόμενοι. Αιτία είναι γνωμοδοτική απόφαση της διυπουργικής επιτροπής για την κατάργηση του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας (Γ.Ε.Ν.Ε.) και την συγχώνευση αυτού με τον Ο.Α.Ε.Δ.
«Ως εκ τούτου η ναυτική οικογένεια χάνει το «σπίτι» της, τον φορέα μέσα από τον οποίο ο Έλληνας Ναυτεργάτης από τη μία προωθείτο σε εργασία και ελάμβανε τις κοινωνικές παροχές όπως επίδομα ανεργίας, δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα κτλ. και ο Έλληνας πλοιοκτήτης από την άλλη επάνδρωνε τα ελληνικά πλοία με τον Έλληνα ναυτικό, μαζί με τον οποίο έκαναν την Ελληνική Ναυτιλία παγκόσμια δύναμη» επισημαίνουν οι πολιτικοί υπάλληλοι του ΓΕΝΕ:
«Το Γ.Ε.Ν.Ε. ιδρύθηκε προκειμένου, συνοπτικά, να στηρίζει και να επιδοτεί τον άνεργο ναυτικό, να προβαίνει μετά από σχετικό έλεγχο στη ναυτολόγησή του, να τηρεί στατιστικά στοιχεία σύμφωνα με τα οποία παίρνονται οι αποφάσεις για τον άνεργο Έλληνα Ναυτεργάτη, καθώς επίσης και να διατηρεί μητρώο ναυτικών και πλοίων. Έχει την απαιτούμενη τεχνογνωσία προκειμένου να αντιμετωπίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες της ναυτιλίας και παρέχει υπηρεσίες σε συνεργασία με τα Λιμεναρχεία (τα οποία λειτουργούν ως Γ.Ε.Ν.Ε) σε όλη την επικράτεια και όλο το 24ωρο μια και η ναυτιλία δεν «σταματά» ποτέ» και προσθέτουν:
«Η ύπαρξή του «επιβάλλεται» από την 9/1920 Διεθνή Σύμβαση Εργασίας την οποία η Ελλάδα έχει κυρώσει δια του Ν. 4369/29 (ΦΕΚ 291 Α/1929), ενώ σύμφωνα με το Ν.Δ. 187/73 η εύρεση εργασίας σε ναυτικούς διενεργείται υποχρεωτικά μέσω του Γ.Ε.Ν.Ε.
Το έργο του Γ.Ε.Ν.Ε. έχει και ιδιαίτερο χαρακτήρα ο οποίος είναι και αναντικατάστατος αλλά και ασύμβατος με το έργο του Ο.Α.Ε.Δ. και μόνο προβλήματα θα προκαλέσει η ενδεχόμενη κατάργησή του».
Οι υπάλληλοι ζητούν:
«Α. Την ανεξάρτητη λειτουργία του Γ.Ε.Ν.Ε. ώστε να συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του στον Έλληνα Ναυτεργάτη, όπως τη δυνατότητα επιδότησης του άνεργου ναυτικού, την προώθηση προς απασχόληση ή την παροχή άδειας ναυτολόγησης στα εμπορικά πλοία.
«Ως εκ τούτου η ναυτική οικογένεια χάνει το «σπίτι» της, τον φορέα μέσα από τον οποίο ο Έλληνας Ναυτεργάτης από τη μία προωθείτο σε εργασία και ελάμβανε τις κοινωνικές παροχές όπως επίδομα ανεργίας, δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα κτλ. και ο Έλληνας πλοιοκτήτης από την άλλη επάνδρωνε τα ελληνικά πλοία με τον Έλληνα ναυτικό, μαζί με τον οποίο έκαναν την Ελληνική Ναυτιλία παγκόσμια δύναμη» επισημαίνουν οι πολιτικοί υπάλληλοι του ΓΕΝΕ:
«Το Γ.Ε.Ν.Ε. ιδρύθηκε προκειμένου, συνοπτικά, να στηρίζει και να επιδοτεί τον άνεργο ναυτικό, να προβαίνει μετά από σχετικό έλεγχο στη ναυτολόγησή του, να τηρεί στατιστικά στοιχεία σύμφωνα με τα οποία παίρνονται οι αποφάσεις για τον άνεργο Έλληνα Ναυτεργάτη, καθώς επίσης και να διατηρεί μητρώο ναυτικών και πλοίων. Έχει την απαιτούμενη τεχνογνωσία προκειμένου να αντιμετωπίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες της ναυτιλίας και παρέχει υπηρεσίες σε συνεργασία με τα Λιμεναρχεία (τα οποία λειτουργούν ως Γ.Ε.Ν.Ε) σε όλη την επικράτεια και όλο το 24ωρο μια και η ναυτιλία δεν «σταματά» ποτέ» και προσθέτουν:
«Η ύπαρξή του «επιβάλλεται» από την 9/1920 Διεθνή Σύμβαση Εργασίας την οποία η Ελλάδα έχει κυρώσει δια του Ν. 4369/29 (ΦΕΚ 291 Α/1929), ενώ σύμφωνα με το Ν.Δ. 187/73 η εύρεση εργασίας σε ναυτικούς διενεργείται υποχρεωτικά μέσω του Γ.Ε.Ν.Ε.
Το έργο του Γ.Ε.Ν.Ε. έχει και ιδιαίτερο χαρακτήρα ο οποίος είναι και αναντικατάστατος αλλά και ασύμβατος με το έργο του Ο.Α.Ε.Δ. και μόνο προβλήματα θα προκαλέσει η ενδεχόμενη κατάργησή του».
Οι υπάλληλοι ζητούν:
«Α. Την ανεξάρτητη λειτουργία του Γ.Ε.Ν.Ε. ώστε να συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του στον Έλληνα Ναυτεργάτη, όπως τη δυνατότητα επιδότησης του άνεργου ναυτικού, την προώθηση προς απασχόληση ή την παροχή άδειας ναυτολόγησης στα εμπορικά πλοία.
Β. Από τον Αρμόδιο Υπουργό ΥΠΑΑΝ να μας πει ποιο όφελος θα προκύψει από μια ενδεχόμενη κατάργηση του Γ.Ε.Ν.Ε.
Γ. Από τους βουλευτές όλων των κομμάτων να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στους εργαζόμενους, μα κυρίως στον Έλληνα Ναυτεργάτη.
Δ. Ζητούμε την κατανόηση αλλά και την μεγάλη στήριξη των ναυτικών στον αγώνα που κάνουμε να εμποδίσουμε να κατεδαφιστεί το «ΣΠΙΤΙ» τους».
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα