Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 16χρονος μετά από κατανάλωση αλκοόλ
Συνελήφθη 25χρονος που φέρεται να επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχου ποτού από τον ανήλικο
Σε κατάσταση μέθης διαπιστώθηκε να βρίσκεται 16χρονος, τα ξημερώματα της Κυριακής, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Ο ανήλικος διακομίστηκε σε νοσοκομείο της πόλης, όπου του παρασχέθηκε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και είναι καλά στην υγεία του.
Για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λευκού Πύργου 25χρονος, ο οποίος ως προσωρινά υπεύθυνος του καταστήματος φέρεται να επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχου ποτού από τον 16χρονο.
Σε βάρος του 25χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου.
Με μετρήσιμα αποτελέσματα σε περιβάλλον, κοινωνία και εταιρική διακυβέρνηση, η εταιρεία παρουσιάζει τον ESG Απολογισμό 2025 και τη νέα στρατηγική «Brewing Tomorrow»
Ποδοσφαιρικά vibes, ατόφια αθλητική διασκέδαση, διαγωνισμοί και δώρα περιμένουν τους επισκέπτες στο The Mall Athens, το μεγαλύτερο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο στην Ελλάδα.