Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Κλίμα πολιτικής συναίνεσης για τα ταξί
Κλίμα πολιτικής συναίνεσης για τα ταξί
Εντός των ημερών ενώπιον της Τρόικας το τελικό σχέδιο Βορίδη
Με όρους και κριτήρια που θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις του κλάδου, θα σταθμίζουν παράγοντες που έχουν σχέση με το περιβάλλον και τις συγκοινωνίες και θα έχουν και την σύμφωνη γνώμη των κομμάτων, θα γίνει η απελευθέρωση των ταξί.
Μέσα στις επόμενες μέρες το υπουργείο Υποδομών αναμένεται να παρουσιάσει τη τελική πρόταση για την ρύθμιση του επαγγέλματος, η οποία θα συζητηθεί αντίστοιχα και με τους εκπροσώπους της Τρόικας πριν πάρει το δρόμο για το υπουργικό συμβούλιο και στην συνέχεια για τη βουλή.
Η θέση της Τρόικας για το θέμα των ταξί είναι σημαντική καθώς στόχος του υπουργείου είναι να περάσει ένα νόμο που θα είναι κοντά στα πρότυπα του Προεδρικού Διατάγματος Ρέππα και όχι στα χνάρια του σχεδίου Ραγκούση που πρότεινε την πλήρη απελευθέρωση. Υπό αυτή την έννοια έχει ενδιαφέρον η στάση που θα κρατήσουν οι δανειστές μας.
Τα κριτήρια με τα οποία θα χορηγούνται στο μέλλον οι άδειες αλλά και η δυνατότητα να μπορούν οι επαγγελματίες να τις μεταβιβάζουν είναι από τα κυριότερα σημεία του προσχεδίου που έχει εκπονήσει ο νέος υπουργός Υποδομών.
«Η απελευθέρωση δεν αποτελεί υποχρέωσή μας εκ του Κοινοτικού Δικαίου. Αποτελεί όμως πλέον, μετά από την 5η επικαιροποίηση του μνημονίου υποχρέωσή μας στο πλαίσιο της εποπτείας, στην οποία βρίσκεται η χώρα. Ναι, μιλάμε για ένα άνοιγμα επαγγέλματος, πλην όμως, το άνοιγμα αυτό θα γίνει με απόλυτο σεβασμό σε συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια» δήλωσε την Δευτέρα το βράδυ ο κ. Βορίδης αμέσως μετά τις διαδοχικές συναντήσεις που είχε με εκπροσώπους του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ στο πλαίσιο της διαβούλευσης για την παρουσίαση της τελικής ρύθμισης.
Τόσο το υπουργείο όσο και οι εκπρόσωποι των κομμάτων μεταφέρουν ένα κλίμα θετικής προσέγγισης στο σχέδιο του κ. Βορίδη. «Στόχος είναι να υπάρξουν κανόνες στην απελευθέρωση του επαγγέλματος, καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες και να αποφευχθούν οι κοινωνικοί κραδασμοί», επισημαίνει ο κ. Γιάννης Αμοιρίδης βουλευτής ΠΑΣΟΚ και εισηγητής του ΚΤΕ Μεταφορών. Ο ίδιος πάντως εκτιμά ότι το νομοσχέδιο δεν θα είναι έτοιμο για να ψηφιστεί πριν τα μέσα Φεβρουαρίου.
«Έχω καταγράψει τις θέσεις των κομμάτων. Στη διεργασία αυτή, αφού έχω συναντηθεί βεβαίως και με τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών ταξί, θα προσπαθήσουμε να προκύψει ένα όσο το δυνατόν πιο συνθετικό σχέδιο νόμου, που θα καλύπτει με τον πληρέστερο δυνατό τρόπο όλες τις πλευρές και όλες τις απόψεις, τις οποίες άκουσα» δήλωσε ο κ. Βορίδης.
Μέσα στις επόμενες μέρες το υπουργείο Υποδομών αναμένεται να παρουσιάσει τη τελική πρόταση για την ρύθμιση του επαγγέλματος, η οποία θα συζητηθεί αντίστοιχα και με τους εκπροσώπους της Τρόικας πριν πάρει το δρόμο για το υπουργικό συμβούλιο και στην συνέχεια για τη βουλή.
Η θέση της Τρόικας για το θέμα των ταξί είναι σημαντική καθώς στόχος του υπουργείου είναι να περάσει ένα νόμο που θα είναι κοντά στα πρότυπα του Προεδρικού Διατάγματος Ρέππα και όχι στα χνάρια του σχεδίου Ραγκούση που πρότεινε την πλήρη απελευθέρωση. Υπό αυτή την έννοια έχει ενδιαφέρον η στάση που θα κρατήσουν οι δανειστές μας.
Τα κριτήρια με τα οποία θα χορηγούνται στο μέλλον οι άδειες αλλά και η δυνατότητα να μπορούν οι επαγγελματίες να τις μεταβιβάζουν είναι από τα κυριότερα σημεία του προσχεδίου που έχει εκπονήσει ο νέος υπουργός Υποδομών.
«Η απελευθέρωση δεν αποτελεί υποχρέωσή μας εκ του Κοινοτικού Δικαίου. Αποτελεί όμως πλέον, μετά από την 5η επικαιροποίηση του μνημονίου υποχρέωσή μας στο πλαίσιο της εποπτείας, στην οποία βρίσκεται η χώρα. Ναι, μιλάμε για ένα άνοιγμα επαγγέλματος, πλην όμως, το άνοιγμα αυτό θα γίνει με απόλυτο σεβασμό σε συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια» δήλωσε την Δευτέρα το βράδυ ο κ. Βορίδης αμέσως μετά τις διαδοχικές συναντήσεις που είχε με εκπροσώπους του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ στο πλαίσιο της διαβούλευσης για την παρουσίαση της τελικής ρύθμισης.
Τόσο το υπουργείο όσο και οι εκπρόσωποι των κομμάτων μεταφέρουν ένα κλίμα θετικής προσέγγισης στο σχέδιο του κ. Βορίδη. «Στόχος είναι να υπάρξουν κανόνες στην απελευθέρωση του επαγγέλματος, καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες και να αποφευχθούν οι κοινωνικοί κραδασμοί», επισημαίνει ο κ. Γιάννης Αμοιρίδης βουλευτής ΠΑΣΟΚ και εισηγητής του ΚΤΕ Μεταφορών. Ο ίδιος πάντως εκτιμά ότι το νομοσχέδιο δεν θα είναι έτοιμο για να ψηφιστεί πριν τα μέσα Φεβρουαρίου.
«Έχω καταγράψει τις θέσεις των κομμάτων. Στη διεργασία αυτή, αφού έχω συναντηθεί βεβαίως και με τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών ταξί, θα προσπαθήσουμε να προκύψει ένα όσο το δυνατόν πιο συνθετικό σχέδιο νόμου, που θα καλύπτει με τον πληρέστερο δυνατό τρόπο όλες τις πλευρές και όλες τις απόψεις, τις οποίες άκουσα» δήλωσε ο κ. Βορίδης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα