Έτοιμοι για νέο γύρο οι ταξιτζήδες
Έτοιμοι για νέο γύρο οι ταξιτζήδες
Μέσα στην εβδομάδα ο Γ. Ραγκούσης παρουσιάζει τις ρυθμίσεις
UPD:
12
ΣΧΟΛΙΑ
Επί ποδός πολέμου και με τις μηχανές να «ζεσταίνονται» για νέες κινητοποιήσεις, βρίσκονται οι ιδιοκτήτες ταξί που φαίνεται να οδηγούνται σε νέα μετωπική σύγκρουση με τον υπουργό Υποδομών κ. Γιάννη Ραγκούση, με αφορμή το επικείμενο σχέδιο για την απελευθέρωση του επαγγέλματος.
Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να παρουσιαστεί η νέα ρύθμιση πριν την ΔΕΘ και αφού προηγουμένως περάσει από το υπουργικό συμβούλιο που αναμένεται να γίνει στα μέσα της εβδομάδας.
Στην ατμόσφαιρα πάντως έχει ήδη αρχίσει να μυρίζει μπαρούτι, παρά τη στάση αναμονής που αποφάσισαν να κρατήσουν την περασμένη εβδομάδα σε ημερίδα του κλάδου.
Σήμερα ή το αργότερο αύριο προγραμματίζεται συνέντευξη τύπου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ) όπου αναμένεται να ανοίξουν τα χαρτιά τους για την στάση και την δυναμική των κινητοποιήσεων τους, καθώς η αντιπαράθεση με τον υπουργό οξύνεται από τις διαρροές περί της ρύθμισης.
«Είχε υποσχεθεί ότι μέχρι τις 20 Αυγούστου θα μας είχε ενημερώσει για τις προτάσεις του και ότι θα ενημέρωνε αρμοδίως και την κοινοβουλευτική ομάδα. ‘Εχουμε αρχές Σεπτεμβρίου και υπάρχει πληθώρα διαρροών, περί τις ρύθμισης χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα ούτε εμείς ούτε η κοινοβουλευτική ομάδα» δηλώνει στο protothema.gr ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος εξαπολύοντας φαρμακερά βέλη εναντίον του υπουργού που, όπως αναφέρει, βιάστηκε να πανηγυρίσει για την απόφαση του ΣτΕ.
«Ο κ. Ραγκούσης επιχειρεί με την στάση του να «χτυπήσει» την μη ψύχραιμη πλευρά του κλάδου των ταξί και να συσπειρώσει το κόμμα του. Δεν θα του κάνουμε το χατίρι» σημειώνει και προσθέτει ότι τα πληθυσμιακά κριτήρια δεν είναι μια συντεχνιακή άποψη του κλάδου αλλά συνδέονται με τις απόψεις των επιστημόνων, την καθημερινότητα του πολίτη, την αποφυγή άλλης επιβάρυνσης της πόλης και του περιβάλλοντος.
Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να παρουσιαστεί η νέα ρύθμιση πριν την ΔΕΘ και αφού προηγουμένως περάσει από το υπουργικό συμβούλιο που αναμένεται να γίνει στα μέσα της εβδομάδας.
Στην ατμόσφαιρα πάντως έχει ήδη αρχίσει να μυρίζει μπαρούτι, παρά τη στάση αναμονής που αποφάσισαν να κρατήσουν την περασμένη εβδομάδα σε ημερίδα του κλάδου.
Σήμερα ή το αργότερο αύριο προγραμματίζεται συνέντευξη τύπου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ) όπου αναμένεται να ανοίξουν τα χαρτιά τους για την στάση και την δυναμική των κινητοποιήσεων τους, καθώς η αντιπαράθεση με τον υπουργό οξύνεται από τις διαρροές περί της ρύθμισης.
«Είχε υποσχεθεί ότι μέχρι τις 20 Αυγούστου θα μας είχε ενημερώσει για τις προτάσεις του και ότι θα ενημέρωνε αρμοδίως και την κοινοβουλευτική ομάδα. ‘Εχουμε αρχές Σεπτεμβρίου και υπάρχει πληθώρα διαρροών, περί τις ρύθμισης χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα ούτε εμείς ούτε η κοινοβουλευτική ομάδα» δηλώνει στο protothema.gr ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος εξαπολύοντας φαρμακερά βέλη εναντίον του υπουργού που, όπως αναφέρει, βιάστηκε να πανηγυρίσει για την απόφαση του ΣτΕ.
«Ο κ. Ραγκούσης επιχειρεί με την στάση του να «χτυπήσει» την μη ψύχραιμη πλευρά του κλάδου των ταξί και να συσπειρώσει το κόμμα του. Δεν θα του κάνουμε το χατίρι» σημειώνει και προσθέτει ότι τα πληθυσμιακά κριτήρια δεν είναι μια συντεχνιακή άποψη του κλάδου αλλά συνδέονται με τις απόψεις των επιστημόνων, την καθημερινότητα του πολίτη, την αποφυγή άλλης επιβάρυνσης της πόλης και του περιβάλλοντος.
Τα πληθυσμιακά κριτήρια αποτελούν άλλωστε και τη μεγάλη διαφωνία με τον υπουργό Υποδομών, που σύμφωνα με πληροφορίες σκοπεύει να μην τα υιοθετήσει για τον καθορισμό των αδειών, πλην νησιών και επαρχιακών πόλεων.
Στις προτεινόμενες ρυθμίσεις θα προβλέπεται επίσης οι νέες άδειες ταξί να μην μεταβιβάζονται αλλά να συνιστούν δημόσιο περιουσιακό στοιχείο, με στόχο να παταχθεί η μαύρη αγορά στις μεταβιβάσεις. Επιπλέον προβλέπεται να επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους δεν έχουν καταβάλλει στο δημόσιο τους νόμιμους φόρους ενώ ειδικές διατάξεις θα περιλαμβάνει ο νόμος για όσους απέκτησαν άδεια τα τελευταία χρόνια δίνοντας την δυνατότητα της δωρεάν χορήγησης μισής άδειας για όσους ήδη έχουν αποκτήσει μισή.
«Το διακύβευμα είναι αν βάλουμε μπροστά το γενικό συμφέρον ή το συντεχνιακό. Είμαστε αποφασισμένοι να μην υποχωρήσουμε στις απαιτήσεις καμιάς κακομαθημένης συντεχνίας» επέμεινε σε συνέντευξή του σε κυριακάτικη εφημερίδα ο κ. Ραγκούσης, ρίχνοντας λάδι στην φωτιά με τα ταξί που πάει να ξανανάψει και να φουντώσει.
Ο υπουργός τόνιζε επίσης ότι στόχος των αυτοκινητιστών με τα πληθυσμιακά κριτήρια είναι να μην εκδοθούν νέες άδειες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ότι σε πολλές χώρες του εξωτερικού (Αυστρία, Σουηδία, Ιρλανδία κ.α) δεν υπάρχουν αντίστοιχα κριτήρια.
Οι ιδιοκτήτες, πάντως, αναρωτιούνται τι άλλαξε στο τι έλεγε και κυρίως στο τι υπέγραφε πριν από ένα χρόνο ο υπουργός Υποδομών. «Στο νόμο 3844 που ενσωματώνει την οδηγία 123 της ΕΕ ο κ. Ραγκούσης ανέφερε τα επαγγέλματα που απελευθερώνονταν. Εξαιρούσε τις αστικές συγκοινωνίες, τα ταξί, τα ασθενοφόρα κ.α. «Τι άλλαξε από τότε;» αναρωτιέται ο κ. Λυμπερόπουλος...
Στις προτεινόμενες ρυθμίσεις θα προβλέπεται επίσης οι νέες άδειες ταξί να μην μεταβιβάζονται αλλά να συνιστούν δημόσιο περιουσιακό στοιχείο, με στόχο να παταχθεί η μαύρη αγορά στις μεταβιβάσεις. Επιπλέον προβλέπεται να επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους δεν έχουν καταβάλλει στο δημόσιο τους νόμιμους φόρους ενώ ειδικές διατάξεις θα περιλαμβάνει ο νόμος για όσους απέκτησαν άδεια τα τελευταία χρόνια δίνοντας την δυνατότητα της δωρεάν χορήγησης μισής άδειας για όσους ήδη έχουν αποκτήσει μισή.
«Το διακύβευμα είναι αν βάλουμε μπροστά το γενικό συμφέρον ή το συντεχνιακό. Είμαστε αποφασισμένοι να μην υποχωρήσουμε στις απαιτήσεις καμιάς κακομαθημένης συντεχνίας» επέμεινε σε συνέντευξή του σε κυριακάτικη εφημερίδα ο κ. Ραγκούσης, ρίχνοντας λάδι στην φωτιά με τα ταξί που πάει να ξανανάψει και να φουντώσει.
Ο υπουργός τόνιζε επίσης ότι στόχος των αυτοκινητιστών με τα πληθυσμιακά κριτήρια είναι να μην εκδοθούν νέες άδειες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ότι σε πολλές χώρες του εξωτερικού (Αυστρία, Σουηδία, Ιρλανδία κ.α) δεν υπάρχουν αντίστοιχα κριτήρια.
Οι ιδιοκτήτες, πάντως, αναρωτιούνται τι άλλαξε στο τι έλεγε και κυρίως στο τι υπέγραφε πριν από ένα χρόνο ο υπουργός Υποδομών. «Στο νόμο 3844 που ενσωματώνει την οδηγία 123 της ΕΕ ο κ. Ραγκούσης ανέφερε τα επαγγέλματα που απελευθερώνονταν. Εξαιρούσε τις αστικές συγκοινωνίες, τα ταξί, τα ασθενοφόρα κ.α. «Τι άλλαξε από τότε;» αναρωτιέται ο κ. Λυμπερόπουλος...
UPD:
12
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα