Πρακτορείο ακύρωνε εισιτήρια για να τα δίνει σε πελάτες του

Πρακτορείο ακύρωνε εισιτήρια για να τα δίνει σε πελάτες του

Σε απίστευτη ταλαιπωρία υπέβαλε 15 επιβάτες της Aegan που θα ταξίδευαν προς Αθήνα για να αναχωρήσουν στην Αμερική ένα τουριστικό πρακτορείο στη Χίο, ακυρώνοντας ηλεκτρονικά τα εισιτήριά τους για να τα δώσει σε δικούς του πελάτες! Οι 15 ομογενείς, ανάμεσα στους οποίους μία έγκυος, ένα βρέφος, δύο παιδιά και ένας ασθενής με εγκεφαλικό, πήγαν ξημερώματα στο αεροδρόμιο ομογενείς, πληροφορήθηκαν έκπληκτοι ότι μέλος της οικογένειάς τους

Πρακτορείο ακύρωνε εισιτήρια για να τα δίνει σε πελάτες του

Σε απίστευτη ταλαιπωρία υπέβαλε 15 επιβάτες της Aegan που θα ταξίδευαν προς Αθήνα για να αναχωρήσουν στην Αμερική ένα τουριστικό πρακτορείο στη Χίο, ακυρώνοντας ηλεκτρονικά τα εισιτήριά τους για να τα δώσει σε δικούς του πελάτες! Οι 15 ομογενείς, ανάμεσα στους οποίους μία έγκυος, ένα βρέφος, δύο παιδιά και ένας ασθενής με εγκεφαλικό, πήγαν ξημερώματα στο αεροδρόμιο ομογενείς, πληροφορήθηκαν έκπληκτοι ότι μέλος της οικογένειάς τους είχε ακυρώσει τα εισιτήρια!

Το περιστατικό συνέβη στις 28 Αυγούστου πριν από την πτήση Α3 271 της Aegean και ήταν η δεύτερη φορά. Είχε προηγηθεί ανάλογη ακύρωση εισιτηρίων σε πτήση της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τη Χίο στις 19 Αυγούστου, που όμως η εταιρεία δεν είχε φροντίσει να διερευνήσει… Όμως, η Aegan δεν το άφησε να περάσει έτσι και έκανε ενδελεχή έρευνα, όταν δέχθηκε τις οργισμένες καταγγελίες των ομογενών οι οποίοι απέδειξαν ότι τα εισιτήρια είχαν αγοραστεί μέσω του διαδικτύου με πιστωτική κάρτα ή από πρακτορεία, δύο μήνες νωρίτερα.

Στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας, τα συγκεκριμένα εισιτήρια εμφανίζονταν να έχουν ακυρωθεί τηλεφωνικά. Ωστόσο, για να είναι δυνατή η τηλεφωνική ακύρωση εισιτηρίου μέσω του call center της εταιρίας, ο επιβάτης θα πρέπει να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του, όπως τον αριθμό του εισιτηρίου και τον κωδικό κράτησης και να δώσει τον αριθμό του τηλεφώνου από το οποίο καλεί.

Έτσι, δεν άργησε να διαπιστωθεί ότι οι ακυρωμένες θέσεις καλύφθηκαν την ίδια στιγμή από επιβάτες λίστας αναμονής συγκεκριμένου πρακτορείου εισιτηρίων της Χίου! Οι 15 επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν, εξυπηρετήθηκαν με την επόμενη πτήση από Χίο με μεγαλύτερης χωρητικότητας αεροσκάφος, ενώ η εταιρεία ξεκίνησε δικαστικές διαδικασίες εναντίον του πρακτορείου που «κόπηκε» από τις λίστες συνεργατών της.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης