Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
«Οι εισπρακτικές εταιρείες να ελέγχονται από τη Γραμματεία Καταναλωτή»
«Οι εισπρακτικές εταιρείες να ελέγχονται από τη Γραμματεία Καταναλωτή»
Υποχρεωμένες να χορηγούν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή τις συνομιλίες που έχουν με τους οφειλέτες είναι οι εισπρακτικές εταιρείες
Υποχρεωμένες να χορηγούν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή τις συνομιλίες που έχουν με τους οφειλέτες είναι οι εισπρακτικές εταιρείες. Η χορήγηση των συνομιλιών αυτών – που μαγνητοφωνούνται – θα πρέπει να γίνεται μέσα σε δέκα ημέρες ενώ πρόσβαση στα ίδια δεδομένα επιτρέπεται να έχει και ο δανειστής για τον έλεγχο της εκτέλεσης της σύμβασης.
Αυτό επισημαίνει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) σε παρατηρήσεις επί των τροποποιήσεων στο Ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις».
Συγκεκριμένα, η ΑΠΔΠΧ προτείνει:
- Οι εισπρακτικές εταιρείες να τηλεφωνούν στον δανειστή μετά από δέκα ημέρες από την ημέρα που η οφειλή του κατέστη ληξιπρόθεσμη.
- Οι τηλεφωνικές οχλήσεις να πραγματοποιούνται από τις 9.00 έως 20.00 και μόνο τις εργάσιμες ημέρες και με συχνότητα τηλεφωνημάτων όχι πέραν της μιας ανά δεύτερη ημέρα.
- Να μην αρχίζει ή να μην συνεχίζει η εισπρακτική εταιρεία την ενημέρωση εφόσον ο οφειλέτης δηλώνει απροθυμία ή δυσχέρειες ανταπόκρισης.
Αυτό επισημαίνει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) σε παρατηρήσεις επί των τροποποιήσεων στο Ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις».
Συγκεκριμένα, η ΑΠΔΠΧ προτείνει:
- Οι εισπρακτικές εταιρείες να τηλεφωνούν στον δανειστή μετά από δέκα ημέρες από την ημέρα που η οφειλή του κατέστη ληξιπρόθεσμη.
- Οι τηλεφωνικές οχλήσεις να πραγματοποιούνται από τις 9.00 έως 20.00 και μόνο τις εργάσιμες ημέρες και με συχνότητα τηλεφωνημάτων όχι πέραν της μιας ανά δεύτερη ημέρα.
- Να μην αρχίζει ή να μην συνεχίζει η εισπρακτική εταιρεία την ενημέρωση εφόσον ο οφειλέτης δηλώνει απροθυμία ή δυσχέρειες ανταπόκρισης.
- Να επιτρέπεται η τηλεφωνική επικοινωνία στο χώρο εργασίας μόνο εφόσον ο συγκεκριμένος τηλεφωνικός αριθμός έχει δηλωθεί από τον δανειστή ως μοναδικός αριθμός επικοινωνίας και η επικοινωνία να πραγματοποιείται κατά τρόπο που δεν επιτρέπει την γνώση τρίτων για.
- Να μην επιτρέπεται η επικοινωνία των εταιρειών με τους οφειλέτες μετά την έναρξη δικαστικών πράξεων ή της αναγκαστικής εκτέλεσης.
- Να μην επιτρέπεται η επικοινωνία των εταιρειών με τους οφειλέτες μετά την έναρξη δικαστικών πράξεων ή της αναγκαστικής εκτέλεσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα