Να κάτι που μας φτιάχνει πραγματικά τη διάθεση στο σούπερ μάρκετ

Να κάτι που μας φτιάχνει πραγματικά τη διάθεση στο σούπερ μάρκετ

Η ολοκαίνουρια σειρά χαρτικών #goodmood αποτελεί ένα καλό λόγο για να πηγαίνεις για ψώνια συχνότερα και να φεύγεις γεμάτος χαρά και καλή διάθεση.  

new_cover

Sponsored Content

Τους τελευταίους μήνες η επίσκεψη στο σούπερ - μάρκετ έχει γίνει κάπως δύσκολη. Λόγω του πληθωρισμού και της ακρίβειας, πολλοί καταναλωτές δυσφορούν μπροστά στα ράφια και στους διαδρόμους όταν διαβάζουν τα ταμπελάκια με τις τιμές. Κι όμως τα ψώνια στη σύγχρονη εποχή επιβάλλεται να είναι μια διασκεδαστική όσο και απαραίτητη εμπειρία, που σε αποφορτίζει και σου φτιάχνει τη διάθεση, μια μορφή ψυχοθεραπείας και εκτόνωσης. Σε αυτό το πλαίσιο, τα νέα προϊόντα λειτουργούν πάντοτε ως πόλος έλξης για τους καταναλωτές, διότι φέρνουν καινοτομίες και νέα ποιοτικά χαρακτηριστικά και όταν είναι πετυχημένα γίνονται σύμβολα υλικού πολιτισμού και μιας χαρούμενης καθημερινότητας. 

cover_2

Αυτό ακριβώς κάνει η νέα σειρά χαρτικών #goodmood της Endless EC, που ήρθε για να φτιάξει τη διάθεση των καταναλωτών. Η νέα σειρά απαρτίζεται από 4 προϊόντα. Τα 3 είναι χαρτιά υγείας (2φυλλο, 3φυλλο και 4φυλλο), ενώ υπάρχει και ένα 2φυλλο ρολό κουζίνας. Απαλά και ανθεκτικά ταυτόχρονα, τα νέα προϊόντα γίνονται γρήγορα κομμάτι της καθημερινότητάς μας και εισβάλλουν σε αυτή για να μας αλλάξουν τη διάθεση. Επί της ουσίας, πρόκειται για μια σειρά που αξιοποιεί τη στροφή και τις αναζητήσεις των καταναλωτών για ποιοτικά προϊόντα που είναι ιδιαίτερα ελκυστικά λόγω τιμής, αλλά διαθέτουν και δυνατό branded χαρακτήρα. Το μίνιμαλ design των συσκευασιών και η όλη προσέγγιση αναδεικνύει τα στοιχεία εκείνα που κάνουν ένα προϊόν επιτυχημένο: Πρακτικότητα, μοντέρνα προσέγγιση, ελκυστική τιμή, οφέλη για τους καταναλωτές αλλά και για τις αλυσίδες λιανεμπορίου. 

RK_385GR_1100641208_png

Η δημιουργία της νέας σειρά είναι προϊόν των αντανακλαστικών που έχει η εταιρεία Endless EC, καθώς διαβλέπει τις ανάγκες της αγοράς, και παρατηρεί από πολύ κοντά τις συχνές αλλαγές που τη χαρακτηρίζουν ώστε να μπορεί να αντιδράει άμεσα. Οι δυνατότητές της είναι τέτοιες που μπορεί να σχεδιάσει, να παράξει και να διαθέσει νέα είδη και κωδικούς και να φέρει στην αγορά καινούρια προϊόντα χωρίς χρονοτριβή. 

Η νέα σειρά έχει τοποθετηθεί σχεδόν στο σύνολο της αγοράς, ενώ οι καταναλωτές ανταποκρίνονται, καθώς αναγνωρίζουν ότι πρόκειται για μια σειρά που τους φτιάχνει τη διάθεση, όπως επίσης και στους εμπόρους που βλέπουν ένα νέο και value for money brand να κερδίζει τις εντυπώσεις και να κτίζεται. 

Σε αυτό το πνεύμα καλής διάθεσης και χαλαρότητας είναι και το σποτ που συνοδεύει το λανσάρισμα της νέας σειράς. Παρακολουθήστε το και αλλάξτε διάθεση.

Κλείσιμο
Endless #goodmood
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης