Ένα ταξίδι δέσμευσης, ευθύνης και βιωσιμότητας από την εταιρεία που βελτιώνει τη ζωή μας κάθε μέρα.
header_climate

Ένα ταξίδι δέσμευσης, ευθύνης και βιωσιμότητας από την εταιρεία που βελτιώνει τη ζωή μας κάθε μέρα.

Το όνομα Unilever και τα αγαπημένα brands που διαθέτει βρίσκεται σε κάθε σημείο της καθημερινότητας μας και εδώ και 60 χρόνια επενδύει στην Ελλάδα με συνέπεια και υπευθυνότητα.

 

Sponsored Content

Κατέχει ηγετικό ρόλο στην ελληνική αγορά στοχεύοντας στην επίτευξη ενός πιο βιώσιμου και δίκαιου κόσμου για όλους. Η Unilever Hellas, η ελληνική θυγατρική της Unilever, μίας από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών παγκόσμιως, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα για πάνω από 6 δεκαετίες. Και το κάνει με γνώμονα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, στοχεύοντας να δημιουργεί καθημερινά θετικό αντίκτυπο στη ζωή του. Συγκεκριμένα, η Unilever επενδύει στη χώρα μας από τη δεκαετία του ’60, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη και δημιουργώντας ευκαιρίες απασχόλησης.


Η Unilever Hellas απασχολεί περί τους 500 εργαζόμενους, διαθέτει δύο κέντρα διανομής και ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο εργοστάσιο στο Ρέντη που παράγει κάποιες από τις κορυφαίες μάρκες της (Klinex, Skip, OMO, Hellmann’s), αποτελώντας ουσιαστικά το κέντρο της εταιρείας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά σε νέες τεχνολογίες, εγκαταστάσεις παραγωγής και δίκτυα διανομής, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική λειτουργία, χάρις και στο εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών που διαθέτει. Ενώ, μεταξύ άλλων, έχει προγραμματίσει επενδύσεις ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ για τον εκσυγχρονισμό και την επέκτασή του εργοστασίου, αλλά και ενός από τα κέντρα διανομής. Σημαντικές επιδόσεις καταγράφει και σε άλλους τομείς, που είναι σύμφυτοι με το σύγχρονο επιχειρείν.


Η Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στη βιωσιμότητα και την Κοινωνική Ευθύνη, με τη δέσμευσή της να επεκτείνεται και στις δραστηριότητές της στην Ελλάδα. Η εταιρεία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των ανθρώπων στην αλυσίδα αξίας της και την προώθηση της κοινωνικής ισότητας. Στο πλαίσιο αυτό, η Unilever Hellas έχει λάβει πρωτοβουλίες για την προώθηση της διαφορετικότητας και της ενσωμάτωσης στο εργατικό δυναμικό της, με έμφαση στην ισορροπία μεταξύ των φύλων και την παροχή ίσων ευκαιριών σε όλους τους εργαζόμενους.
Η δέσμευση της Unilever για αειφόρα ανάπτυξη έχει οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, της χρήσης νερού και της παραγωγής αποβλήτων.

Αλλά δεν είναι μόνο το επιχειρηματικό και οικονομικό αποτύπωμα που κάνουν τη Unilever τόσο σημαντική για τη ζωή μας. Μια σειρά από αγαπημένα brands που έχει στο portfolio της αποδεικνύουν καθημερινά το πόσο ταυτισμένη είναι με την ευζωία, τη χαρά, την ομορφιά, την απόλαυση, την καθαριότητα, αλλά και την αμφισβήτηση στερεοτυπικών αντιλήψεων.

Το Dove εστιάζει στην αυτοπεποίθηση ως πηγή ομορφιάς, ενώ σπάει τα παραδοσιακά πρότυπα ομορφιάς. Παράλληλα, προσπαθεί να βοηθήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να αναπτύξουν μία θετική σχέση με την εμφάνισή τους, βοηθώντας τες να έχουν αυτοεκτίμηση και να εκπληρώσουν τις δυνατότητές τους. Στόχος είναι οι γυναίκες και τα κορίτσια όλων των ηλικιών να βλέπουν την ομορφιά σαν πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γιατί όταν οι γυναίκες και τα κορίτσια επιλέγουν να μη συμμετέχουν πλήρως στη ζωή, αυτό είναι απώλεια για το σύνολο της κοινωνίας. Οπότε έχουμε την αποστολή να βοηθήσουμε τις γυναίκες σε όλο το κόσμο να αναπτύξουν μία θετική σχέση με την εμφάνισή τους, βοηθώντας τες να έχουν αυτοεκτίμηση και να εκπληρώσουν τις δυνατότητές τους.
Η Aim, με δεκαετίες επιτυχημένης εμπειρίας στη στοματική υγιεινή στέκεται δίπλα στην κοινωνία, στηρίζει κοινωνικές δομές και οργανώσεις και προσφέρει παντού υγιή χαμόγελα. Η αποστολή της ΑΙΜ, εδώ και 30 χρόνια, είναι να δώσει σε κάθε χαμόγελο τη δύναμη που χρειάζεται. Μέσα από τις δράσεις της, στηρίζει κοινωνικές δομές και οργανώσεις, βρίσκεται δίπλα στους κατοίκους ακριτικών νησιών και αλλάζει τις συνήθειες της στοματικής υγιεινής από μικρή ηλικία.
Η Hellmann's πέρα από την υπέροχη γεύση που δίνει στη ζωή μας, ενημερώνει και εκπαιδεύει τους καταναλωτές, καλώντας τους να αποφύγουν τις περιττές σπατάλες τροφίμων (food waste), ενώ προωθεί τη βιώσιμη παραγωγή.
Η Knorr εκτός από το ακαταμάχητο μυστικό κάθε νόστιμου φαγητού, επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα και στην καλλιέργεια των συστατικών με ένα τρόπο που θα εγγυάται την αειφορία.
Τα παγωτά Ben and Jerry's με τις υπέροχες γεύσεις τους και τις καταπληκτικές προτάσεις τους, φιλοδοξούν να προσφέρουν το καλύτερο δυνατόν παγωτό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσα από την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του περιβάλλοντος, την κοινωνική δικαιοσύνη, την κοινωνική συνεισφορά και τις «ηθικές» πρώτες ύλες τους.


Και φυσικά, από αυτό το τόσο αγαπημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, δεν πρέπει να ξεχνάμε το Skip και την Klinex που έχουν μεγαλώσει γενιές Ελλήνων και τους έχουν προσφέρει το δικαίωμα στην καθαριότητα και στην ποιότητα το ζωής. Το Skip που με πρωτοβουλίες όπως η «Κοινωνική Ντουλάπα» και το «Κοινωνικό Πλυντήριο SKIP» κάνει τη διαφορά, αλλά και με συσκευασίες που είναι 100% ανακυκλώσιμες. Και η Klinex, που είναι πάντα το όπλο μας για έναν κόσμο με λιγότερα μικρόβια και ιούς και η οποία προστατεύει οικογένειες και παιδιά, διαθέτοντας πάνω από 450 τόνους καθαριστικών προϊόντων σε 1370 σχολεία 41 ελληνικών νομών, έχοντας ήδη βοηθήσει περίπου 180.000 μαθήτριες και μαθητές να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους στην προσωπική υγιεινή και τη διατήρηση της καθαριότητας στο σχολείο τους, με εκπαιδευτικά προγράμματα και με μια κουλτούρα υγιεινής που εξαπλώνεται. 


Πιο νέο από όλα και εναρμονισμένο πλήρως με τις τάσεις της εποχής, το The Vegetarian Butcher, ένα brand που καλεί στην προώθηση ενός πιο βιώσιμου και ανθρώπινου συστήματος τροφίμων, παρέχοντας νόστιμες και θρεπτικές επιλογές πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης.
Αυτά τα brands, που όλοι γνωρίζουμε και χρησιμοποιούμε καθημερινά, δεσμεύονται να χρησιμοποιούν βιώσιμα συστατικά, να μειώνουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις και να προωθούν τον κοινωνικό ή περιβαλλοντικό σκοπό που έχουν. Η Unilever συμμετέχει ενεργά στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, με πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην προώθηση της υγείας και της ευεξίας. Οι πρωτοβουλίες αυτές αποτελούν μέρος της παγκόσμιας δέσμευσης της Unilever για τη δημιουργία θετικού αντίκτυπου στην κοινωνία και το περιβάλλον. Και κάπως έτσι, επιχειρήσεις με όραμα, ιστορία και πραγματικό ενδιαφέρον για τον άνθρωπο όπως η Unilever, βελτιώνουν κάθε μέρα τη ζωή μας.

Make Taste, Not Waste με Hellmann’s!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης