Πότε θα κάνουμε ξανά βόλτα στη Νέα Παραλία;

Πότε θα κάνουμε ξανά βόλτα στη Νέα Παραλία;

Μπλε λαμαρίνες ύψους δύο μέτρων συναντά ο επισκέπτης στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης από το ύψος του Μεγάρου Μουσικής μέχρι τον Ιστιοπλοϊκό Ομιλο. Σύμφωνα με την αντιδημαχία Αρχιτεκτονικού, η πολυαναμενόμεη ανάπλαση της παραλίας θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο, ύστερα όμως από μήνες καθυστερήσεων. Το έργο εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 2006. Η κυριότερη αιτία των καθυστερήσεων, όπως τονίζουν οι ιθύνοντες, ήταν τα προβλήματα σαθρού εδάφους και καθιζήσεων που οφείλονται στο μπάζωμα της Νέας Παρα

Πότε θα κάνουμε ξανά βόλτα στη Νέα Παραλία;

Μπλε λαμαρίνες ύψους δύο μέτρων συναντά ο επισκέπτης στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης από το ύψος του Μεγάρου Μουσικής μέχρι τον Ιστιοπλοϊκό Ομιλο. Σύμφωνα με την αντιδημαχία Αρχιτεκτονικού, η πολυαναμενόμεη ανάπλαση της παραλίας θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο, ύστερα όμως από μήνες καθυστερήσεων. Το έργο εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 2006. Η κυριότερη αιτία των καθυστερήσεων, όπως τονίζουν οι ιθύνοντες, ήταν τα προβλήματα σαθρού εδάφους και καθιζήσεων που οφείλονται στο μπάζωμα της Νέας Παραλίας με διαφορετικά υλικά από εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν τη δεκαετία του ’60. Μερίδιο της ευθύνης για τις καθυστερήσεις αποδόθηκε και στη ΔΕΗ, γιατί ολιγώρησε στην ηλεκτροδότηση του έργου. Το έργο χωρίζετε σε δύο εργολαβίες, η πρώτη αφορά στο κομμάτι από το Μέγαρο Μουσικής έως το ύψος της οδού Π. Συνδίκα και η άλλη το κομμάτι από την Π. Συνδίκα έως τον Ιστιοπλοϊκό Ομιλο. Οπως δήλωσε ο δήμαρχος κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, η πρώτη εργολαβία έχει ήδη ολοκληρωθεί, αλλά το έργο θα παραδοθεί όλο μαζί και όχι τμηματικά.

Μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα οι πεζοί ρισκάρουν τη σωματική τους ακεραιότητα

Τη νέα όψη αγωνιούν να δουν όχι μόνο όσοι κατοικούν στην περιοχή αλλά και οι εκατοντάδες Θεσσαλονικείς που περπατούν, προπονούνται ή κάνουν βόλτα με το ποδήλατό τους στο πλακόστρωτο. Προς το παρόν οι λάτρεις της παραλίας κινούνται στο συγκεκριμένο κομμάτι των 600 μέτρων αντίθετα στη Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου ρισκάροντας τη σωματική τους ακεραιότητα. Στον συγκεκριμένο δρόμο τα αυτοκίνητα αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και οι επιβάτες των λεωφορείων εγκαταλείπονται κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου, προχωρώντας σε έναν νοητό διάδρομο 50 εκατοστών που χωρίζεται από το οδόστρωμα πρόχειρα με ειδικές κορδέλες. Οι περισσότεροι είναι αγανακτισμένοι και, όπως μας ανέφεραν, κάνουν τον σταυρό τους μέχρι να περάσουν στην απέναντι πλευρά του δρόμου.

Τι θα δούμε τελικά;

Προς το παρόν, το μόνο που φαίνεται πίσω από τις λαμαρίνες είναι κάτι εντυπωσιακά φωτιστικά που μοιάζουν με κατάρτια. Με βάση τον σχεδιασμό, προβλέπεται μεταξύ άλλων μια αλέα από κουκουναριές, η μία πίσω από την άλλη, μήκους 1,5 χιλιομέτρου, και πέντε «πράσινα δωμάτια», οι Κήποι της Μουσικής, του Νερού, της Μνήμης, των Ρόδων και του Ηχου. Η αλέα με τις κουκουναριές λειτουργεί ως ενδιάμεσο όριο μεταξύ των δύο τμημάτων της παραλίας με το πλακόστρωτο που έχει συντηρηθεί με χυτό δάπεδο και της πράσινης ζώνης των κήπων. Η διαδρομή τις νυχτερινές ώρες θα είναι περισσότερο φωτισμένη στα σημεία όπου θα υπάρχουν δένδρα, απ’ ό,τι στο πλακόστρωτο.

Περισσότερο πράσινο θέλουν οι Θεσσαλονικείς

Σε blogs στο Διαδίκτυο που αφορά στη Θεσσαλονίκη, όσοι πολίτες έκαναν μια βόλτα στην περιοχή επισημαίνουν ότι θέλουν περισσότερο πράσινο. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το τι σκέφτονται οι πολίτες της Θεσσαλονίκης για την ανάπλαση της παραλίας στην ηλεκτρονική σελίδα: ilovethessaloniki.blogspot.com

http://ilovethessaloniki.blogspot.com/2008/03/blog-post_18.html

Σε άλλο blog κάτοικοι της πόλης σχολιάζουν τις καθυστερήσεις του έργου: http://taxalia.blogspot.com/

Κλείσιμο

rantar.blogspot.com/2008/04/blog-post_29.html

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης