Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Τροχονόμος στη Θεσσαλονίκη έκοψε 200 ευρώ κλήση σε ποδηλάτη-πρωταθλητή
«Θα σου κόψω κλήση 200 ευρώ για να δούμε αν θα ξαναπατήσεις στην εθνική οδό» φαίνεται να είπε τροχονόμος της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, στον ποδηλάτη-πρωταθλητή Κωνσταντίνο Κωνσταντινίδη, σύμφωνα με όσα κατήγγειλε ο νεαρός αθλητής σε δημοσιογράφους.
Το γεγονός συνέβη το περασμένο Σάββατο στην ΕΟ Θεσσαλονίκης- Μουδανιών όταν τροχονόμος της τροχαίας Θέρμης σταμάτησε τον ποδηλάτη στο δρόμο προς Μουδανιά στο ύψος της Καρδίας, όπου έκανε την καθημερινή του προπόνηση. Ο τροχονόμος του
«Θα σου κόψω κλήση 200 ευρώ για να δούμε αν θα ξαναπατήσεις στην εθνική οδό» φαίνεται να είπε τροχονόμος της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, στον ποδηλάτη-πρωταθλητή Κωνσταντίνο Κωνσταντινίδη, σύμφωνα με όσα κατήγγειλε ο νεαρός αθλητής σε δημοσιογράφους.
Το γεγονός συνέβη το περασμένο Σάββατο στην ΕΟ Θεσσαλονίκης- Μουδανιών όταν τροχονόμος της τροχαίας Θέρμης σταμάτησε τον ποδηλάτη στο δρόμο προς Μουδανιά στο ύψος της Καρδίας, όπου έκανε την καθημερινή του προπόνηση. Ο τροχονόμος του χρέωσε παράβαση 200 ευρώ, ισχυριζόμενος τον ΚΟΚ, με βάση τον οποίο απαγορεύεται να κινούνται ποδήλατα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και αυτοκινητόδρομους.
Στη συνέχεια κάλεσε περιπολικό για να μεταφέρουν τον ποδηλάτη στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων, ζητώντας από τον πρωταθλητής του Γ.Σ. Ηρακλής που είναι και μέλος της εθνικής ομάδας να εγκαταλείψει το ποδήλατο στην άκρη του δρόμου. Όπως αναφέρει ο κ. Ακριτίδης, εκπρόσωπος ποδηλατιστών στη Θεσσαλονίκη, υπάρχει κενό στο νομικό πλαίσιο. «Ο ΚΟΚ αναφέρει συγκεκριμένα ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία ποδηλάτων σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και αυτοκινητόδρομους που έχουν ειδικές σημάνσεις. Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών δεν υπάρχει ούτε μία ειδική πινακίδα», τονίζει ο κ, Ακριτίδης.
Οι ποδηλάτες αθλητές ζητούν να υπάρξει ειδική νομική ρύθμιση για να μπορούν να προπονούνται δίχως να κινδυνεύει η ζωή τους, όπως γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα. Επιπλέον, ο νόμος μπορεί να αναφέρει ότι τα ποδήλατα θα έπρεπε να φέρουν πινακίδες, ωστόσο η Τροχαία δεν βγάζει ούτε καν άδειες για ποδήλατα. «Μας ενδιαφέρει να μην κινδυνεύσουν ανθρώπινες ζωές στην άσφαλτο» δήλωσε για το περιστατικό ο διευθυντής τροχαίας Θεσσαλονίκης Κ. Μπλετσογιάννης, ο οποίος παραδέχθηκε ότι πρέπει να βρεθεί μια λύση και να οριστεί συγκεκριμένο οδικό δίκτυο όπου θα μπορούν να προπονούνται οι αθλητές, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ειδικοί ποδηλατοδρόμοι.
Πάντως, η Τροχαία Θεσσαλονίκης δεν παρουσίασε ακριβή στοιχεία για τις κλήσεις που έχουν κοπεί σε ποδηλάτες τα τελευταία χρόνια και για το λόγο αυτό οι εκπρόσωποι των ποδηλατιστών υποστηρίζουν ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό που έχει να κάνει προσωπικά με τον συγκεκριμένο αθλητή. Μέχρι να βρεθεί νομική λύση, εκατοντάδες ποδηλάτες- αθλητές πάντως, χρησιμοποιούν καθημερινά για τις προπονήσεις τους τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης στις εθνικές οδούς ρισκάροντας τη σωματική τους ακεραιότητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr