70 χρόνια συμπληρώνει φέτος η Κρι Κρι και το γιορτάζει δεόντως, με τη δημιουργία ενός συναρπαστικού χώρου στις Σέρρες που σε ξεναγεί στον υπέροχο κόσμο του πιο αγαπημένου και απολαυστικού γλυκίσματος.
«Το brand Ελλάδα είναι τώρα πιο δυνατό από ποτέ» ανέφερε ο Χάρης Θεοχάρης που παρέδωσε το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Τουρισμού στον Βασίλη Κικίλια
Από την πλευρά του και ο νέος υπουργός Βασίλης Κικίλιας απηύθυνε τις ευχαριστίες του στον Κυριάκο Μητσοτάκη, επισημαίνοντας ότι μετά από δύο χρόνια σκληρής μάχης στο υπουργείο Υγείας, για την προστασία της ανθρώπινης ζωής, ο Πρωθυπουργός τον τίμησε ξανά με την εμπιστοσύνη και την στήριξή του, με τη μάχη να συνεχίζεται στην πρώτη γραμμή για την ελληνική οικονομία, στον τομέα του τουρισμού. Για τον απερχόμενο Χάρη Θεοχάρη ο κ. Κικίλιας επεσήμανε ότι κλήθηκε να αντιμετωπίσει πρωτοφανείς συνθήκες στον κλάδο, ενώ ο ίδιος θα αξιοποιήσει ό,τι έχει χτιστεί μέχρι τώρα προκειμένου να δημιουργηθεί το νέο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
Σε σχέση με τις πρωτοβουλίες του υπουργείου όλο το προηγούμενο διάστημα της διετίας ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι προωθήθηκαν νομοθετήματα για τη θεσμική κατοχύρωση των DMMOs, ετοιμάστηκε σχέδιο για τη θεσμοθέτηση ενός Εθνικού Παρατηρητηρίου για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού, θεσμοθετήθηκε πλαίσιο για την διάδοση ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ορειβατικός, ο καταδυτικός, ο τουρισμός υγείας και ευεξίας. «Παρόμοιες πρωτοβουλίες αναλάβαμε για τις καινούργιες τάσεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά, όπως το Glamping και τα ολοκληρωμένα θέρετρα με επίκεντρο το γκολφ. Καθιερώσαμε ευνοϊκές συνθήκες για την κρουαζιέρα και το γιότινγκ. Παράλληλα ενισχύσαμε τον εσωτερικό τουρισμό, διοχετεύοντας κονδύλια που δεν είχαν κανένα προηγούμενο ως προς το μέγεθος. Το ενδιαφέρον συμμετοχής στο πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» ξεπέρασε κάθε προσδοκία και προσέφερε πολύ σημαντική στήριξη στις επιχειρήσεις».
Οι προοπτικές ήταν εξαιρετικά αισιόδοξες ως το Μάρτιο του 2020 οπότε ενέσκηψε ο COVID-19, πλήττοντας κατ' εξοχήν τον τουρισμό, παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα.
«Παρόλ' αυτά, ανασυγκροτήσαμε τάχιστα τις δυνάμεις μας. Επιδοθήκαμε σε έναν πολυμέτωπο αγώνα, ώστε να διατηρήσουμε την Ελλάδα στην κορυφή των προορισμών. Να ταυτίσουμε το brand Ελλάδα με την ασφάλεια. Επενδύσαμε στην προβολή της Ελλάδας, με πρωτότυπες καμπάνιες. Αναβαθμίσαμε πλήρως την παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θέσαμε σε εντελώς νέες βάσεις τη λειτουργία της ψηφιακής εφαρμογής visitgreece app. Δεν είναι τυχαίο ότι, μέσα σε ελάχιστο διάστημα, καταγράφηκαν 2 εκατομμύρια downloads και οι ενεργοί χρήστες της επίσημης εφαρμογής του ΕΟΤ για smartphone ξεπερνούν το 1,5 εκατομμύριο.
Προσελκύσαμε διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές και με συνεχή ταξίδια στο εξωτερικό -προσωπικά επισκέφτηκα χώρες υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος για την ελληνική τουριστική αγορά- κλείσαμε στρατηγικές συμφωνίες.
Στο μέτωπο της υγειονομικής ασφάλειας καθαυτό, εφαρμόσαμε πρωτοποριακές μεθόδους και, χάρη στην ευσυνειδησία όλων , εργαζομένων και επιχειρηματιών, κάναμε την Ελλάδα παγκόσμιο υπόδειγμα ως προς την εφαρμογή των πλέον προηγμένων μεθόδων ελέγχου των κρουσμάτων στον τουρισμό.
Δεν ήταν τυχαίο που μας ζητήθηκε από ξένες κυβερνήσεις να μοιραστούμε την τεχνογνωσία που είχαμε κατακτήσει. Όπως δεν ήταν τυχαίες, βέβαια, οι διεθνείς βραβεύσεις τις οποίες απέσπασε η Ελλάδα.
Ήταν μια πολύ συγκινητική στιγμή για όλους μας, όταν κληθήκαμε να παραλάβουμε το βραβείο «Global Champion Award» για τη διαχείριση της πανδημίας στον τουριστικό τομέα, το οποίο απένειμε στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC)
Όπως ήταν εξίσου εξαιρετική τιμή για εμένα η επανεκλογή μου στη θέση του Προέδρος της Επιτροπής του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού για την Ευρώπη, εκπροσωπώντας, φυσικά, την πατρίδα μου».