Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αποζημίωση σε οδηγό για προβληματικό αερόσακο
Αποζημίωση σε οδηγό για προβληματικό αερόσακο
Αποζημίωση σε οδηγό η οποία σε τροχαίο που είχε τραυματίστηκε από ελαττωματικό αερόσακο του οχήματός της αλλά και συνυπαιτιότητα της ίδιας...
Αποζημίωση σε οδηγό η οποία σε τροχαίο που είχε τραυματίστηκε από ελαττωματικό αερόσακο του οχήματός της αλλά και συνυπαιτιότητα της ίδιας στον τραυματισμό της επειδή δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας, αναγνώρισε ο Άρειος Πάγος με απόφασή του.
Η οδηγός και κάτοχος αυτοκινήτου γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας τραυματίστηκε το 2003 ενώ οδηγούσε αντίθετα σε μονόδρομο, μέσα σε κατοικημένη περιοχή! Το αυτοκίνητό της συγκρούστηκε μετωπικά με άλλο διερχόμενο όχημα ενώ εκείνη δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας. Συνοδηγός στο αυτοκίνητο ήταν η κόρη της η οποία επίσης δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας. Κατά την πρόσκρουση ο αερόσακος του αυτοκινήτου άνοιξε αλλά προκάλεσε εγκαύματα δεύτερου βαθμού στη θωρακική χώρα της οδηγού.
Η γυναίκα προσέφυγε στη συνέχεια εναντίον της κατασκευάστριας εταιρείας του αυτοκινήτου και ζητούσε να της επιδικαστεί αποζημίωση ύψους 36.000 ευρώ.
Αφού εξετάστηκε ο οδηγός χρήσεως του αυτοκινήτου από εμπειρογνώμονες που ορίστηκαν από τα δικαστήρια, κρίθηκε ότι «ο τραυματισμός της οδηγού οφείλεται σε πραγματικό ελάττωμα κατά την κατασκευή του αερόσακου του οχήματος και δη σε ανεπάρκεια του συστήματος φίλτρανσης της χημικής ουσίας (καύσιμο) που παράγει το αέριο πλήρωσης του αερόσακου».
Μάλιστα, όπως διαπίστωσε πραγματογνώμονας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, όπως τα εγκαύματα στο θώρακα της γυναίκας οφείλονται στη χημική ουσία, με την οποία ήλθε σε επαφή η οδηγός.
Το Εφετείο δέχθηκε, όπως και ο Άρειος Πάγος, ότι από την ελαττωματική λειτουργία του αερόσακου υπάρχει παράνομη και αμελής συμπεριφορά της κατασκευάστριας εταιρείας, καθώς ο αερόσακος ήταν ελαττωματικός. Σύμφωνα όμως με την απόφαση του Αρείου Πάγου και η οδηγός είναι συνυπαίτια κατά 50% στον τραυματισμό της, καθώς δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.
Η οδηγός και κάτοχος αυτοκινήτου γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας τραυματίστηκε το 2003 ενώ οδηγούσε αντίθετα σε μονόδρομο, μέσα σε κατοικημένη περιοχή! Το αυτοκίνητό της συγκρούστηκε μετωπικά με άλλο διερχόμενο όχημα ενώ εκείνη δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας. Συνοδηγός στο αυτοκίνητο ήταν η κόρη της η οποία επίσης δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας. Κατά την πρόσκρουση ο αερόσακος του αυτοκινήτου άνοιξε αλλά προκάλεσε εγκαύματα δεύτερου βαθμού στη θωρακική χώρα της οδηγού.
Η γυναίκα προσέφυγε στη συνέχεια εναντίον της κατασκευάστριας εταιρείας του αυτοκινήτου και ζητούσε να της επιδικαστεί αποζημίωση ύψους 36.000 ευρώ.
Αφού εξετάστηκε ο οδηγός χρήσεως του αυτοκινήτου από εμπειρογνώμονες που ορίστηκαν από τα δικαστήρια, κρίθηκε ότι «ο τραυματισμός της οδηγού οφείλεται σε πραγματικό ελάττωμα κατά την κατασκευή του αερόσακου του οχήματος και δη σε ανεπάρκεια του συστήματος φίλτρανσης της χημικής ουσίας (καύσιμο) που παράγει το αέριο πλήρωσης του αερόσακου».
Μάλιστα, όπως διαπίστωσε πραγματογνώμονας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, όπως τα εγκαύματα στο θώρακα της γυναίκας οφείλονται στη χημική ουσία, με την οποία ήλθε σε επαφή η οδηγός.
Το Εφετείο δέχθηκε, όπως και ο Άρειος Πάγος, ότι από την ελαττωματική λειτουργία του αερόσακου υπάρχει παράνομη και αμελής συμπεριφορά της κατασκευάστριας εταιρείας, καθώς ο αερόσακος ήταν ελαττωματικός. Σύμφωνα όμως με την απόφαση του Αρείου Πάγου και η οδηγός είναι συνυπαίτια κατά 50% στον τραυματισμό της, καθώς δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα