Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Σε θέση μάχης οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ
Σε θέση μάχης βρίσκονται οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, μετά και το ναυάγιο στο οποίο κατέληξε η διαδικασία των διαπραγματεύσεων με τη διοίκηση του Οργανισμού, για την υπογραφή της Νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας...
Σε θέση μάχης βρίσκονται οι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ, μετά και το ναυάγιο στο οποίο κατέληξε η διαδικασία των διαπραγματεύσεων με τη διοίκηση του Οργανισμού, για την υπογραφή της Νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Στη χθεσινή συνάντηση των δύο πλευρών επήλθε οριστική διακοπή των διαπραγματεύσεων, με την ΟΜΕ-ΟΤΕ να επιρρίπτει τις ευθύνες αποκλειστικά στην ηγεσία του Οργανισμού, αποδίδοντάς της αδιάλλακτη τακτική και προσπάθεια υποταγής των εργαζομένων και τη διοίκηση του ΟΤΕ να κάνει προτάσεις, που περιλαμβάνουν μεν πάγωμα μισθών για δύο χρόνια και μειώσεις κάποιων επιδομάτων, αλλά να εκτιμά πως κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο για να προασπιστεί το μέλλον του ΟΤΕ.
Σήμερα συνήλθε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΟΜΕ-ΟΤΕ για να εξετάσει την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και να χαράξει την πορεία του κλάδου. Η συνεδρίαση συνεχιζόταν μέχρι αργά το απόγευμα και σύμφωνα με στελέχη της Ομοσπονδίας η τάση που επικρατούσε ήταν να προχωρήσουν οι εργαζόμενοι σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις, η μορφή και ο χρόνος των οποίων θα καθοριστούν αργότερα. Πάντως από τη Δευτέρα αρχίζει κύκλος ενημέρωσης των συνδικαλιστών προς τους εργαζόμενους.
Στο μεταξύ, σε εσωτερικό έγγραφο της διοίκησης του ΟΤΕ που κυκλοφόρησε σήμερα με αποδέκτες όλους τους εργαζόμενους, επιβεβαιώνεται ότι οι διαπραγματεύσεις, που έχουν κρατήσει σχεδόν ένα χρόνο, οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο και επισημαίνεται ότι η διοίκηση, στο πλαίσιο της προσπάθειας να βρεθεί λύση που θα συνέβαλε στη μείωση του κόστους χωρίς να επιβαρύνει ουσιαστικά τους εργαζόμενους, περιόρισε τις αρχικές της απαιτήσεις σημαντικά και ζητά:
Την κατάργηση της καθημερινής 30λεπτης υπερωρίας για την προθέρμανση των αυτοκινήτων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ετήσιο κόστος από το αναχρονιστικό αυτό μέτρο, όπως το χαρακτηρίζουν στελέχη του Οργανισμού, ανέρχεται στα 8 εκατομμύρια ευρώ.
Την αμοιβή της υπερεργασίας όπως ισχύει για όλους τους εργαζόμενους στην Ελλάδα και όχι με το διπλάσιο ποσοστό που ισχύει στους υπαλλήλους του ΟΤΕ, που επιβαρύνει τον Οργανισμό με περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Το πάγωμα των μισθών στα σημερινά επίπεδα για δύο χρόνια (μηδενική αύξηση και πάγωμα της αυτόματης ετήσιας αναπροσαρμογής 2,2% λόγω ωρίμανσης). Από τη διαδικασία αυτή θα εξοικονομηθούν περί τα 12 εκατομμύρια ευρώ.
Στο εσωτερικό έγγραφο σημειώνεται ότι η «Διοίκηση της εταιρίας οφείλει να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα σε όλους τους τομείς της λειτουργίας που επηρεάζουν το κόστος προκειμένου να αντιμετωπίσει επιτυχώς τον ανταγωνισμό και να σταματήσει την πτώση των εσόδων» και προστίθεται ότι «λαμβάνοντας υπ' όψη τις σημερινές συνθήκες οι προτάσεις αυτές είναι λογικές και συμβάλουν ως ένα βαθμό στην αντιμετώπιση των δυσκολιών που αντιμετωπίζει η εταιρία».
Πηγή: AΠΕ –ΜΠΕ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr