Στέφανι Μπάργκας: H παραγωγός των stars στην ελληνική Εβδομάδα Μόδας

Στέφανι Μπάργκας: H παραγωγός των stars στην ελληνική Εβδομάδα Μόδας

stefani_main_2
Η Στέφανι Μπάργκας είναι η executive producer και σκηνοθέτις των μεγαλύτερων ονομάτων της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Πριν από λίγες ημέρες προσγειώθηκε στην Αθήνα προκειμένου να επιμεληθεί το live streaming της Athens Xclusive Designers Week, μιας Εβδομάδας Μόδας που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη μας για πολλούς -και όχι μόνο δυσάρεστους- λόγους. Εχοντας πείρα ετών πάνω σε διαφημιστικές καμπάνιες γνωστών brands, ταινίες και βιντεοκλίπ μεγάλων σταρ και luxuriοus προϊόντων, είναι έτοιμη να δείξει στην παγκόσμια κοινότητα ότι η Ελλάδα παραμένει ένας δυνατός παίκτης στην αρένα της μόδας που καταφέρνει με πρωτοποριακούς δημιουργικούς ελιγμούς να μετατρέψει κάθε εμπόδιο σε πηγή έμπνευσης.

«Χαίρομαι που μετά από εννέα χρόνια οικονομικής κρίσης η Ελλάδα άλλαξε την εικόνα της στη διεθνή κοινότητα και αποτελεί θετικό σημείο αναφοράς. Και είμαι ευτυχής για την πρόταση συνεργασίας που μου έγινε από τη διοργανώτρια της Athens Xclusive Designers Week, Τόνια Φουσέκη. Είμαι ελληνικής καταγωγής και θέλω να αποδείξω ότι η ελληνική μόδα διαθέτει όραμα, δημιουργικότητα και επομένως μπορεί να διαδραματίσει τον δικό της ρόλο σε μια εποχή όπου οι οίκοι ακολουθούν έναν αξιακό κώδικα με κανόνες ηθικής όπως ο σεβασμός στο περιβάλλον, η αξιοποίηση του εγχώριου επαγγελματικού δυναμικού και ο εκσυγχρονισμός της παράδοσης κάθε χώρας. Η διεθνής κοινότητα δείχνει έτοιμη να επαναφέρει παλιές ξεχασμένες αξίες, όπως το χειροποίητο που οι ξένοι οίκοι έχουν παρακάμψει, αλλά οι Ελληνες σχεδιαστές υιοθετούν», σημειώνει.

stefani__1_


Από τη θέση της υπεύθυνης παραγωγής και σκηνοθεσίας στη φετινή διοργάνωση, η χαρισματική Ελληνοαμερικάνα ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια Εβδομάδα Μόδας ισάξια των αντίστοιχων ευρωπαϊκών που έγιναν τον τελευταίο καιρό σε μεγάλες μητροπόλεις του κόσμου.
«Θα φτιάξουμε βίντεο και θα πραγματοποιηθούν επιδείξεις σε διάφορα μέρη της Αθήνας. Η ελληνική πρωτεύουσα είναι ένα ζωντανό σκηνικό με την Ακρόπολη, τον Παρθενώνα, τη Ρωμαϊκή Αγορά, το ιστορικό κέντρο, τα σοκάκια με τα γραφικά μαγαζάκια. Ολες οι τέχνες συναντώνται, το φως διαχέεται και ο πολιτισμός αναδύεται παντού. Ολα αυτά διαμορφώνουν τα σύγχρονα ελληνικά trends. Θα φτιάξουμε δυνατά βίντεο με μια ιδιαίτερη αισθητική που θα μεταφέρουν το πνεύμα της ελληνικής δημιουργικότητας σε όλη την υφήλιο. Η τεχνολογία και το Διαδίκτυο μας δίνουν αυτή τη δυνατότητα, αφού οι επιδείξεις συνοδεύονται συνήθως από εκατομμύρια views», περιγράφει με ενθουσιασμό.

Κλείσιμο
Η Στέφανι Μπάργκας ήδη συζητά με κάθε σχεδιαστή μόδας χωριστά προκειμένου να γνωρίσει τις τάσεις, να κατανοήσει τη λογική του και εντέλει να δημιουργήσει τα βίντεο εκείνα που να αποδίδουν τη φιλοσοφία του καθενός μέσα από το δικό της πρίσμα. Εκείνη έχει τον τρόπο. Στο ξενοδοχείο «Academias Hotel» όπου συναντηθήκαμε για τη συνέντευξη εξομολογήθηκε: «Οταν μου ανατέθηκε το project αισθάνθηκα βάρος. Υπήρχε ο φόβος του άγνωστου. Ηθελα να φέρω τη δική μου ομάδα απέξω προκειμένου να είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα. Οσο περνούσαν οι ημέρες αντιλαμβανόμουν ότι δεν χρειαζόταν να ανησυχώ. Στην Ελλάδα υπάρχουν άξιοι άνθρωποι που έχουν τις δυνατότητες να στηρίξουν ένα διεθνών προδιαγραφών εγχείρημα. Ως Ελληνίδα χαίρομαι που θα δουλέψω για πρώτη φορά με Ελληνες».

stefani__2_


Από τον Dior στη ΜΑΝΤΟΝΑ και τη Lady Gaga
H Στέφανι Μπάργκας, τρίτης γενιάς Ελληνίδα, δεν εργάζεται απλώς, αλλά διαπρέπει στη Νέα Υόρκη. Το επαγγελματικό της portfolio προκαλεί θαυμασμό. Εχει εργαστεί ως executive producer για μεγάλα fashion brands και όχι μόνο. Εχει αναλάβει καμπάνιες για οίκους όπως οι Dior, Valentino, Michael Kors, Louis Vuitton. Εχει συνεργαστεί με τη Ριάνα, έχει γυρίσει το ντοκιμαντέρ για τη ζωή της Πάρις Χίλτον και έχει κάνει αναρίθμητα βιντεοκλίπ. «Οι σταρ είναι πάντα ένα θέμα γιατί κουβαλούν μαζί τους ένα ολόκληρο επιτελείο, από το οποίο ο καθένας έχει την άποψή του. Χρειάζονται καλή συνεργασία και πολιτική ισορροπιών για να έρθει το καλό αποτέλεσμα. Είναι θέμα εμπειρίας ο σωστός ελιγμός». Τη ρωτώ περισσότερα για τις συνεργασίες που έχει κάνει: «Η Μαντόνα είναι ακούραστη στρατιώτης και πρωταθλήτρια. Εργάζεται πολλές ώρες χωρίς ίχνος διαμαρτυρίας και είναι συνεπής. Παρότι σταρ, δεν αργούσε στα ραντεβού μας ούτε λεπτό. Η Lady Gaga, με την οποία συνεργάστηκα σε βιντεοκλίπ, είναι φαινόμενο σε αυτό που κάνει, μια ιδιοφυΐα της διεθνούς μουσικής σκηνής. Εχει δυναμική και δικές της, εκκεντρικές ιδέες. Η Μπρίτνεϊ Σπίαρς θα έλεγα ότι κουβαλά τη νοοτροπία αλλά και το lifestyle ενός γνήσιου καλλιτέχνη, συνεπώς είναι πιο χύμα. Τέλος, είναι απλώς υπέροχο να δουλεύεις με τη Ριάνα».

Γεννημένη στην Αμερική από Γερμανίδα μητέρα και Ελληνοαμερικανό πατέρα, είδε την καριέρα της να απογειώνεται όταν τα μέλη του δυνατού φωτογραφικού διδύμου Inez & Vinoodh θέλησαν να συνεργαστούν μαζί της. Τα κοινά τους projects είναι πάνω από 500, ενώ τα περισσότερα από τα διαφημιστικά των L’Oreal, Sephora, Τiffany & Co., Viktor & Rolf και Isabel Marant φέρουν την υπογραφή της.

«Η δουλειά που με έκανε να νιώσω πραγματικά εκστασιασμένη ήταν αυτή που έκανα με τον οίκο Dior στο παλάτι των Βερσαλλιών. Εμπαινα σε χώρους ιδιαίτερους, που δύσκολα επισκέπτεται κάποιος. Ολο το σκηνικό έμοιαζε με μαγεία. Η δουλειά μου μού προσφέρει τη δυνατότητα να έρθω σε επαφή με υπέροχους χώρους αλλά και ενδιαφέροντες ανθρώπους. Θυμάμαι, κάποια στιγμή βρέθηκα σε ένα κάστρο για ένα ασπρόμαυρο βιντεοκλίπ με πρωταγωνιστές τη Ριάνα, τον Πολ ΜακΚάρτνεϊ και τον Κάνιε Γουέστ. Απίστευτο σετ», αναφέρει.
Αραγε αισθάνεται περισσότερο άγχος όταν έχει να συνεργαστεί με τέτοιες προσωπικότητες; «Στην αρχή μπορεί να συμβαίνει αυτό, με τον καιρό όμως μαθαίνεις να το διαχειρίζεσαι. Επειτα αντιλαμβάνεσαι ότι κάνεις μια δουλειά που ανεξάρτητα από τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν πρέπει να έχει ένα άρτιο αποτέλεσμα, άρα ξεχνάς το όνομα και κοιτάς απλώς τι θα μπορέσεις να βγάλεις σε καλλιτεχνικό επίπεδο από την κάθε προσωπικότητα. Στόχος μου δεν είναι να αποκτήσω μια φιλική σχέση με όλους αυτούς, αλλά να συνεργαστώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αξιοποιώντας τις δυνατότητές τους».

stefani__3_


Η μόδα δεν την αφήνει αδιάφορη. Παρακολουθεί τις τάσεις, όχι μόνο λόγω δουλειάς, και αγαπά ιδιαίτερα τον οίκο Valentino και την Isabel Marant. «Η πανδημία, ο κίνδυνος του COVID-19 που ταρακούνησε βίαια τα πάντα, αποτέλεσε μεγάλη κινητήριο δύναμη και για την παγκόσμια μόδα. Οι παραγωγές άλλαξαν, η φιλοσοφία άλλαξε, δώσαμε σε άλλα πράγματα προτεραιότητα. Υπό την πίεση μιας νέας κατάστασης η βιομηχανία της μόδας έγινε πιο δημιουργική. To σόου του Moschino την τελευταία Εβδομάδα Μόδας το αποδεικνύει. Μια ολόκληρη επίδειξη που πραγματοποιήθηκε από μαριονέτες οι οποίες φορούσαν ρούχα-μινιατούρες. O creative director του οίκου Τζέρεμι Σκοτ δημιούργησε ένα πρωτότυπο θέαμα που θα μείνει στην ιστορία».

Δεν γινόταν φυσικά να μην αναφερθούμε στην ελληνική καταγωγή της: «Θα σου φανεί απίστευτο, αλλά το μικρό όνομα της γιαγιάς μου που γεννήθηκε στο χωριό Αμυγδαλιές των Γρεβενών είναι Λεμονιά. Από τη γιαγιά μου έμαθα να αγαπώ την Ελλάδα και να νιώθω Ελληνίδα. Αγάπησα τη χώρα μου μέσα από τις διηγήσεις της. Διατηρώ ελληνικές συνήθειες, λατρεύω την ελληνική κουζίνα και όπου κι αν πηγαίνω κοιτώ να μεταφέρω το ελληνικό φως, αυτή τη φλόγα που διατηρώ στην καρδιά μου, μετατρέποντάς το σε δημιουργία. Η μητέρα μου συνήθιζε να λέει ότι τα πουλιά χρειάζονται φτερά. Είχε δίκιο. Η κάθε εποχή χρειάζεται τα φτερά της. Στη φετινή Athens Xclusive Designers Week ευελπιστώ ότι θα κάνουμε τη διαφορά αποδεικνύοντας ότι η ελληνική μόδα έχει τόσο δυνατά φτερά που μπορεί όχι μόνο να αντέξει αυτές τις δύσκολες εποχές, αλλά και να πετάξει» 

stefani__4_
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα