Δ. Ρέππας: «33 χλμ η νέα γραμμή του μετρό»
Δ. Ρέππας: «33 χλμ η νέα γραμμή του μετρό»
Η βασική γραμμή μετά την περιοχή Ζωγράφου θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, σχηματίζοντας ένα U...
UPD:
Τριάντα τρία χιλιόμετρα θα είναι η νέα γραμμή U (γραμμή 4) του μετρό, που θα ξεκινάει από το Γαλάτσι και μέσω του κέντρου θα κατευθύνεται στην περιοχή Ζωγράφου, θα έχει παράκαμψη προς Ηλιούπολη και θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, μετά τη σύσκεψη στην οποία προήδρευσε στα γραφεία της Αττικό Μετρό, για τις επεκτάσεις του δικτύου.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, το πρώτο τμήμα της γραμμής από Αλσος Βεΐκου μέχρι τον "Ευαγγελισμό", αναμένεται να δημοπραττηθεί στις αρχές του 2011, ενώ οι επεκτάσεις του υπολογίζεται να δημοπραττηθούν μέσα στο 2012.
Η βασική γραμμή μετά την περιοχή Ζωγράφου θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, σχηματίζοντας ένα U. Το κόστος του έργου υπολογίζεται στα 3,3 δισ. ευρώ, η χρηματοδότησή του θα γίνει με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα, γίνεται προσπάθεια να εξευρεθούν από το πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας.
Το έργο θα περιλαμβάνει 29 σταθμούς και το δίκτυο θα είναι υπερσύγχρονο - θα είναι μετρό χωρίς οδηγό, με αυτόματο πλοηγό.
Οσον αφορά στις υπόλοιπες επεκτάσεις, ο υπουργός εκτίμησε, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα με τις προσφυγές και θα ξεκινήσει η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής προς Πειραιά, ενώ ανακοίνωσε ότι το Δεκέμβριο θα παραδοθεί ο σταθμός που κατασκευάζεται στην Αγία Παρασκευή.
Οσον αφορά στους σταθμούς στις άλλες επεκτάσεις (όπου εμπλέκεται στους διαγωνισμούς η εταιρία Siemens), ανέφερε ότι "καταβάλλουμε προσπάθεια να αποφύγουμε τις οποιεσδήποτε περιπέτειες, έχοντας πάντα ως γνώμονα την προστασία του δημόσιου συμφέροντος και έχοντας στο πλευρό μας την κατάλληλη νομική υποστήριξη".
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, το πρώτο τμήμα της γραμμής από Αλσος Βεΐκου μέχρι τον "Ευαγγελισμό", αναμένεται να δημοπραττηθεί στις αρχές του 2011, ενώ οι επεκτάσεις του υπολογίζεται να δημοπραττηθούν μέσα στο 2012.
Η βασική γραμμή μετά την περιοχή Ζωγράφου θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, σχηματίζοντας ένα U. Το κόστος του έργου υπολογίζεται στα 3,3 δισ. ευρώ, η χρηματοδότησή του θα γίνει με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα, γίνεται προσπάθεια να εξευρεθούν από το πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας.
Το έργο θα περιλαμβάνει 29 σταθμούς και το δίκτυο θα είναι υπερσύγχρονο - θα είναι μετρό χωρίς οδηγό, με αυτόματο πλοηγό.
Οσον αφορά στις υπόλοιπες επεκτάσεις, ο υπουργός εκτίμησε, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα με τις προσφυγές και θα ξεκινήσει η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής προς Πειραιά, ενώ ανακοίνωσε ότι το Δεκέμβριο θα παραδοθεί ο σταθμός που κατασκευάζεται στην Αγία Παρασκευή.
Οσον αφορά στους σταθμούς στις άλλες επεκτάσεις (όπου εμπλέκεται στους διαγωνισμούς η εταιρία Siemens), ανέφερε ότι "καταβάλλουμε προσπάθεια να αποφύγουμε τις οποιεσδήποτε περιπέτειες, έχοντας πάντα ως γνώμονα την προστασία του δημόσιου συμφέροντος και έχοντας στο πλευρό μας την κατάλληλη νομική υποστήριξη".
Εξάλλου, ο κ. Ρέππας ερωτηθείς ποιος θα ανακοινώσει επισήμως μετά τις δημοτικές εκλογές αυτές τις επεκτάσεις, απάντησε: "Αυτή η κυβέρνηση".
Τέλος, ανακοίνωσε ότι θα έχει εντός της ημέρας συνάντηση με την Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου και την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών.
Τέλος, ανακοίνωσε ότι θα έχει εντός της ημέρας συνάντηση με την Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου και την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα