Απίστευτο βίντεο: Χταπόδι «καμουφλάρεται» με κοχύλια και ξεφεύγει από καρχαρία!

Τα όστρακα μπέρδεψαν τον καρχαρία και το χταπόδι ξέφυγε ταχύτατα αφήνοντάς τον να μασουλάει τα κοχύλια

Στο επεισόδιο που αναμένεται να προβληθεί το βράδυ της Κυριακής και εστιάζει στον κόσμο της θάλασσας, ο παγκοσμίου φήμης αφηγητής ντοκιμαντέρ, σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο αφηγείται το πώς ένα θηλυκό χταπόδι έχει καταγραφεί στον βυθό με έναν καρχαρία να βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση.

Αντί να προσπαθήσει να ξεφύγει, το χταπόδι καλύπτει το σώμα του του με ένα μανδύα από κοχύλια προκειμένου να μπερδέψει τον θηρευτή του, μία στιγμή που ο Ατένμπορο περιγράφει ως «πραγματικά εξαιρετική».

Το χταπόδι καταφέρνει να «καμουφλαριστεί» κάτω από την προστατευτική «πανοπλία» των κοχυλιών και να κρυφτεί από το πεδίο του καρχαρία.

Στις εντυπωσιακές σκηνές του βίντεο, ο καρχαρίας πλησιάζει όλο και περισσότερο προτού ορμήξει στο χταπόδι. Για καλή τύχη όμως του συμπαθέστατου μαλακίου τα όστρακα μπέρδεψαν το κήτος και το χταπόδι ξέφυγε ταχύτατα αφήνοντάς τον να μασουλάει τα κοχύλια.

Κώστας

Καλοοοοο !

Εξωγήινοι ζουν ανάμεσά μας και είναι τα χταπόδια!

Μελετώντας το DNA των χταποδιών, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι το γονιδίωμά τους διαθέτει τόσα ιδιαίτερα στοιχεία που θα μπορούσε να είναι μακρινός απόγονος εξωγήινων οργανισμών. Μπορεί η εικόνα που έχουμε για τους εξωγήινους μέσα από τις ταινίες να τους κάνουν να μοιάζουν αποκρουστικοί και εχθρικοί ενάντια στο ανθρώπινο είδος, όμως η μια πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι ίσως το πιο απτό δείγμα εξωγήινης ζωής ίσως να βρίσκεται... στο πιάτο μας. Το χταπόδι, ένα από τα πιο παράξενα και απίστευτα σε ικανότητες και εξυπνάδα ζώο, είναι σύμφωνα με τους επιστήμονες που έλυσαν τον γρίφο του DNA του, ένας μακρινός απόγονος των εξωγήινων καθώς δεν μοιάζει με κανένα άλλο πλάσμα στη Γη. Τα ενδιαφέρονται στοιχεία πάνω στο χταπόδι είναι πολλά. Το γονιδίωμά του βρέθηκε να είναι εξίσου μεγάλο με το ανθρώπινο αλλά με μεγαλύτερο αριθμό πρωτεϊνών, πάνω από 33.000 με τον άνθρωπο να είναι στις 25.000. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μερικών έξτρα γονιδιακών συστατικών. Όπως για παράδειγμα τις πρωτοκαδερίνες, οι οποίες ρυθμίζουν την ανάπτυξη των νευρώνων και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους. Το χταπόδι ανακαλύφθηκε ότι έχει 168 από αυτά τα γονίδια, σχεδόν διπλάσια απ' ότι τα θηλαστικά. Αυτό αντανακλάται στον ασυνήθιστα μεγάλο εγκέφαλο του συγκεκριμένου πλάσματος, καθιστώντας το ένα από τα πιο έξυπνα ζώα στον πλανήτη. Ένα ακόμα αξιοσημείωτο στοιχείο είναι ότι οι νευρώνες δεν βρίσκονται μόνο μέσα στον εγκέφαλο, αλλά εκτείνονται και στα πόδια του. Κάτι που σημαίνει ότι το χταπόδι μπορεί να σκέφτεται και να δρα και με τα... πόδια, ακόμα και μετά τον διαμελισμό του. Στοιχείο που το έχει κάνει αντικείμενο μελέτης για νευροβιολόγους και μηχανικούς της ρομποτικής σε όλον τον κόσμο. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν επίσης και πολλά ακόμα πρωτότυπα γονίδια που δεν συναντώνται σε άλλα ζώα. Κάτι που εξηγείται από την μακρά παρουσία του χταποδιού στην Γη και την εξέλιξή του μέσα στα 400 εκατομμύρια χρόνια που υπολογίζεται ότι υπάρχουν (αρκεί να σημειώσουμε ότι τα θηλαστικά έχουν παρουσία μικρότερη των 170 εκατομμυρίων ετών). Τα παράξενα αυτά γονίδια του επιτρέπουν να αλλάζει χρώμα στο δέρμα του, να αναπτύσσει απίστευτες δυνατότητες στις βεντούζες του, ενώ υπάρχουν ειδικοί μηχανισμοί ώστε να επιτρέπουν στους ιστούς να τροποποιούν άμεσα τις πρωτενες για να αλλάξουν την λειτουργία τους. ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 13/08/2015 19:18

Μπετοβλακας

Σιγά το βίντεο εδω γυρίστηκε βίντεο με κοινωνικο μερισμα και το εφαγαν 10.000 000 άνθρωποι.

arctic