Υπάρχει ζωή εκεί έξω; Γεμάτοι νερό τέσσερις εξωπλανήτες στο μέγεθος της Γης

Πρόκειται για τους τέσσερις από τους επτά πλανήτες με μέγεθος παρόμοιο με αυτό της Γης που περιστρέφονται γύρω από το ψυχρό αστέρι Trappist-1

Το ενδεχόμενο ύπαρξης μεγάλων ποσοτήτων νερού σε τέσσερις από τους επτά μυστήριους εξωπλανήτες που βρίσκονται σε ένα πλανητικό σύστημα σε απόσταση 39 ετών φωτός από τη Γη αντιμετωπίζουν πλέον ως πολύ σοβαρό οι επιστήμονες δίνοντας νέα ώθηση στην πιθανότητα να υπάρχει ζωή και εκτός του ηλιακού μας συστήματος.

Πρόκειται για τους επτά πλανήτες με μέγεθος παρόμοιο με αυτό της Γης που περιστρέφονται γύρω από το ψυχρό αστέρι Trappist-1. Οι πλανήτες αυτοί ανακαλύφθηκαν μέσα στο 2017 σκορπίζονας ρίγη ενθουσιασμού σε όσους ψάχνουν απάντηση στο ερώτημα «υπάρχει άραγε ζωή εκεί έξω;».

Οι επιστήμονες μέχρι σήμερα έλεγαν ότι και οι επτά αυτοί πλανήτες θα μπορούσαν να φιλοξενούν νερό, με την προϋπόθεση των κατάλληλων συνθηκών στην ατμόσφαιρά τους. Τώρα, όμως, υποστηρίζουν ότι βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στο να ανακαλύψουν αν οι τρεις από τους τέσσερις πιο «εξωτερικούς» πλανήτες - που βρίσκονται σε απόσταση τέτοια από τον Trappist-1 ώστε να μπορούν να έχουν τρεχούμενο νερό - είναι όντως υγροί.

Καλλιτεχνική απεικόνιση του συστήματος του Trappist-1 και των πλανητών του. Η πιθανότητα νερού απεικονίζεται στις παγωμένες λίμνες και στους ατμούς που τις καλύπτουν

«Αυτό που βρήκαμε μας λέει ότι πιθανότατα οι τρεις από τους επτά πλανήτες που είναι πιο κοντά στον Trappist-1 δεν είναι πρόσφοροι για να δούμε αν υπάρχει ζωή» δήλωσε ο Vincent Bournier, ο βασικός συντάκτης της σχετικής μελέτης του Πανεπιστημίου της Γενεύης.

Εργαλείο για την ανάκαλυψη αποτελεί το τηλεσκόπιο Hubble που μπορεί να καταγράφει την ποσότητα της υπεριώδους ακτινοβολίας που εκπέμπει ο Trappist-1.

Βάσει των μοντέλων που χρησιμοποιήθηκαν από τους επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης διαπιστώθηκε ότι σε μια περίοδο 8 δισ. ετών οι πιο εσωτερικοί πλανήτες θα μπορούσαν να έχουν χάσει μια ποσότητα νερού ίση με 20 φορές το νερό που αποτελεί τους ωκεανούς στη Γη. Αντίθετα οι πιο εξωτερικοί πλανήτες θα μπορούσαν να έχουν χάσει ποσότητα ίση με 3 φορές το νερό των ωκεανών για την ίδια περίοδο των 8 δισ. ετών, δημιουργώντας έτσι ελπίδες ότι νερό μπορεί να υπάρχει ακόμα σε σοβαρές ποσότητες.

Επιπλέον ανακάλυψαν ότι αυτοί οι πλανήτες μπορεί να έχουν αποκαταστήσει σημαντικές ποσότητες νερού μέσω ηφαιστιακών συμβάντων που απελευθέρωσαν νερό από το εσωτερικό τους.

Αυτό που πλέον αποτελεί στόχο για τις ερευνητικές ομάδες είναι να μελετήσουν ακόμα περισσότερο την πυκνότητα των πλανητών προκειμένου να ανακαλύψουν με πόσο νερό μπορεί να δημιουργήθηκαν.

Δείτε βίντεο: Νέα ανακάλυψη : Γεμάτοι νερό τέσσερις εξωπλανήτες στο μέγεθος της Γης

Jack the riper

Το εγραψα και ποιο πριν η νασα μας δουλευει ολους μας πολυ ψιλο γαζι τοχο ψαξει πολυ, ΟΛΕΣ οι φωτογραφιες που μας δειχνει η ψευτρα νασα ειτε της γης ειναι ειτε του διαστηματος ειτε αλλων υποτιθεμενων πλανητων ειναι CGI ειναι ψευτικες ολα δημιουργουνται στον υπολογιστη δεν ξερω γιατι το κανει πιστευω δεν πηγαν ποτε στο φεγγαρι γιαυτο και οι ψευτικες φωτογραφιες δηθεν απτο διαστημα ειναι πολλα τα δις που παιρνει, οι ρωσοι γιατι δεν πηγαν στο φεγγαρι; Δεν μπορουν; Και οι φωτογραφιες που δειχνουν το διαστημα απο το τηλεσκοπιο χαμπλ και κεπλερ CGI ειναι ειναι ολα ψεματα, μην πιστευετε οτι σας δειχνει η νασα.

Trappist

Δεν ξέρω για νερό αλλά ο Trappist θα έχει σίγουρα ωραία μπύρα

\/\/\/\/\/\/

Δεν υπαρχει ζωη εκτος Γης οσο και να ονειρευεστε. Ενα βολικο παραμυθι σας πεταξε η ελιτ για να εχετε να παιζετε.

Πίστευε και ερεύνα...

Συγχώρεσέ με, αλλά παντού οι πολιτικοί ισχυρίζονται, ότι ΔΕΝ υπάρχουν εξωγήινοι. Που τους είδες τους παλαβούς ελίτ; Εννοείς "ελίτ" τους μεροκαματιάρηδες επιστήμονες; Μα δεν έχει πέσει στην αντίληψή τους κάτι, λένε παρομοίως. Αν επιτρέπεις, θα σε βοηθήσω, αναφέροντας πως όταν άκουγαν τον Σπούτνικ πάνω από τα κεφάλιά τους, πλήθαιναν οι αναφορές γιά θέαση ΑΤΙΑ. Και βόλευαν τότε οι "εξωγήινοι. Σήμερα όμως κάτι τέτοια δεν περνάνε. Μυστικό κυβερνητικό υπερόπλο, θα σου πει ο οποιοσδήποτε, σε οποιοδήποτε χωριό της χώρας μας, αν ακούσει γιά κανά τσουνάμι, κανά σεισμό, καμμιά βροχή, ή δει κανά ξουγήινο. Θα έπρεπε (ελίτ) συγγραφείς να σημειώνουν, η ανάγνωση του βιβλίου μου, ενδέχεται να βλάψει τη ψυχική υγεία του αναγνώστη, όπως στα τσιγάρα. Εσύ που ξέρεις, ότι δεν υπάρχουν;

Machiavelli

Εξωγήινοι πολιτισμοί έχουν επηρεάσει τη ζωή στη Γη από την αρχαιότητα. Τα αρχαία κείμενα όλων των λαών αναφέρονται σε αυτούς, κυρίως με το χαρακτηρισμό "Θεοί". Το άπειρο σύμπαν είναι γεμάτο ζωή και εκατομμύρια ηλιακά συστήματα είναι αρχαιότερα από το γήινο, δηλαδή σε αυτά κατοικούν πολύ πιο προηγμένοι πολιτισμοί από τον ανθρώπινο πολιτισμό της Γης, με τεχνολογία ακατανόητη από τους καλύτερους επιστήμονες των γηίνων. Και σήμερα μας παρακολουθούν και μας εξετάζουν όπως κάνουμε εμείς με τα ζώα. Έτσι γίνεται στη φύση, το ανώτερο είδος μελετάει το κατώτερο.

α

Μην πιστευεις ολα οσα γραφουν για την κονομα. Πχ η γνωστη αιγυπτιακη παρασταση που εδειχνε ελικοπτερο αποδειχθηκε οτι ειχε απλως ενα στρωμα λασπης που οταν καθαρισθηκε το ελικοπτερο απλως εξαφανισθηκε και στη θεση του εμφανισθηκαν γνωστα ιερογλυφικα.

Εσυ κόψε την λάσπη της αγνωσίας

Δεν εδειχνε μόνο ελικόπτερο αλλά και πολλά άλλα όχηματα ανεξήγητα για την τεχνογνωσία της εποχής εκείνης. H λάσπη δεν μπορεί να σχεδιάζει τυχαία σε αρχαίους τύμβους και μνημεία, οχήματα και τους πιλότους τους (mayan astronauts) που φοράνε στολές με σωλήνες για τροφοδοσία στο σκάφανδρο-κράνος, ουτε να πλάθει αγαλματίδια σε σχήματα σύγχρονων αεροπλάνων( Precolombian Airplane Models) με ουρές 3 πτερυγίων με πηδάλια διευθύνσεως αεροναυπηγικής που δεν συναντούνται σε κανένα πτηνό.

@2140

Οταν καθαριστηκε δεν εδειχνε απολυτως τιποτε. Ηταν στον βρετανικο τυπο αυτες τις μερες και μην νευριαζεις. Απλως δεν υπηρξαν ποτε ολα αυτα.

The truth is out there

GOOGLE SEARCH: Disclosure of Aztec Artifacts Found in Mexico

NASA Expert

Ο άνθρωπος ζούσε σε άλλον πλανήτη. Εκεί έμαθε να παράγει βροχή, ήρθε στη Γη, έκανε μια μεγάλη βροχόπτωση (Κιβωτός Νώε, Δευκαλίωνας κλπ.) και κατοίκησε τη Γη. Άρχισε από την αρχή. Τώρα που εξάντλησε και αυτόν τον πλανήτη, θα πάει αλλού. Αποκλειστικό σχόλιο για τους αναγνώστες του Πρώτου Θέματος. Πέτρος Α. Λεοντιάδης (ειδικός NASA)

Paparas express

Nasa expert λεει και μετα ξεκιναει για νωε και δευκαλιωνες και αλλους μυθους για αγριους, της καθε φυλης για να δικαιολογησει τις ''καθαρες'' ριζες της.

STARSEED

Πόσες μετακομίσεις έχουν προηγηθεί πριν απο αυτήν την Γή και σε πόσες παράλληλες Γαίες εξαπλώθηκαν? Γιατί πρωταρχική οδηγία (prime directive) ήταν η τεχνολογία για την βιομηχανική ανάπτυξη να κρατηθεί για οσο γίνετε μυστική για την προστασία της βιόσφαιρας του εκάστοτε πλανήτη? Με ποιον τρόπο στις επόμενες γεωποιήσεις θα προστατέψουμε τις βιόσφαιρες απο τις βρώμικες τεχνολογίες που χρειάζονται ορυκτά καύσιμα για το προσωπικό συμφέρον των λίγων που θα τα διαχειρίζονται? Τι πήγε στραβά σε αυτήν εδω την Γη εδώ και ο πλανήτης μολύνθηκε?

@ανάσανα

@nasa εδώ γή, συνεχίστε την πτήση.

Κωστας

Βρήκατε κι άλλους να υποδουλωσεται ;; δεν σας φτάνουμε εμείς;;; δεν κοιτάτε να φτιαξεται το πλανήτη μας που έχει νερό ;; παιδάκια πεθάνουν από δίψα !!!!!

Rosbou

Κάθε μήνα "ανακαλύπτουν" νέους πλανήτες..... σιγά σιγά μας φέρνουν η μας σπρώχνουν στο ότι βρέθηκε εξωγήινη ζωή ηηη πλανήτης που υπάρχει ζωή είτε κατοικήσιμη είτε με.... άλλη μορφή ζωής.....

Yeah buddy

Το κόμπλεξ που κουβαλάνε οι νεοδημοκράτες και γενικότερα οι δεξιοί με τον ΣΥΡΙΖΑ και με την αριστερά δεν περιγράφεται.Ακόμα και σε αυτό το άρθρο θα μπλέξουν τον ΚΑΡΑΝΙΚΑ και θα λένε διαφορά χαζά για προλετάριους κλπ.Έχουν πάθει ψυχολογικό εδώ και 2 χρόνια και η κατάσταση χειροτερεύει...!Μια φορά να ανοίξω άρθρο να διαβάσω σχόλια και να μην γράφουν οι αηδωνοκούληδες τα σαχλά τους...

αβ56

Μαλλον βλεπουν πως ουτε το 2019 θα ειναι πρωτο κομμα και αν ειναι δεν θα βρουν εταιρο για συγκυβερνηση παρα μονον την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

Νκ

Η Ελληνικη Αστροδιαστημικη Υπηρεσια βρηκε τιποτα ή απλα βολευει τιποτα συριζοψηφοφορους; ρωταω απλα..

Πέτρος

Το άρθρο φάνηκε ενδιαφέρον και προς στιγμήν πίστεψα ότι θα έχει σοβαρά σχόλια. Ε μόλις τα άνοιξα επανήλθα στην πραγματικότητα... Αλίμονο αν δεν υπήρχαν 2-3 βλάκες νεοδημοκράτες να ανακατέψουν τον σύριζα και εδώ...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ προς συριζοναζιδι

βλακας εισαι και φαινεσαι

im so high

Κοψτε τα interstellar ρε!!!!

taj-mahal_4