Κρύβει (προς το παρόν) τους κερδοσκόπους
Ολοκληρώνει σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης τον κύκλο των επαφών του με εκπροσώπους της αγοράς, την ώρα που το Μέγαρο Μαξίμου θριαμβολογεί για τη θετική διαχείριση του θέματος-«πληγή», όπως προκύπτει από τις δημοσκοπήσεις, της ακρίβειας.
Ειδικότερα ο κ. Χρήστος Φώλιας θα συναντηθεί με μέλη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, καθώς και με γαλακτοβιομηχάνους στους οποίους θα απευθύνει σύσταση μείωσης των τιμών. Αισιόδοξος από τη μέχρι στιγμής κινητικότητα που έχει προκύψει και τα επικοινωνιακά κυρίω
Ολοκληρώνει σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης τον κύκλο των επαφών του με εκπροσώπους της αγοράς, την ώρα που το Μέγαρο Μαξίμου θριαμβολογεί για τη θετική διαχείριση του θέματος-«πληγή», όπως προκύπτει από τις δημοσκοπήσεις, της ακρίβειας.
Ειδικότερα ο κ. Χρήστος Φώλιας θα συναντηθεί με μέλη των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, καθώς και με γαλακτοβιομηχάνους στους οποίους θα απευθύνει σύσταση μείωσης των τιμών. Αισιόδοξος από τη μέχρι στιγμής κινητικότητα που έχει προκύψει και τα επικοινωνιακά κυρίως οφέλη της πολιτικής του, ο υπουργός Ανάπτυξης θα κινηθεί και πάλι σε σκληρή γραμμή, αν και ο ίδιος θεωρεί πως οι κυριότερες συναντήσεις του ήταν αυτές με τις μεγάλες βιομηχανίες την προηγούμενη Πέμπτη.
Κύκλοι του ΥΠΑΝ εκτιμούν πως έως το τέλος της εβδομάδας θα έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα για τα επίπεδα μειώσεων στις τιμές, αν και -παρά τις αρχικές προθέσεις- δεν είναι προς το παρόν βέβαιο κατά πόσο θα υπάρξει δημοσιοποίηση των επιχειρήσεων που συνεργάστηκαν ή όχι. Και αυτό διότι, όπως δήλωσε στενός συνεργάτης του κ. Φώλια στο protothema.gr, αυτή τη στιγμή χρειάζεται να εξεταστούν περαιτέρω οι μειώσεις και κατά πόσο αυτές δεν θα αποτελούν ένα απλό επικοινωνιακό τρικ, αλλά τελικά θα περάσουν πραγματικά στον τελικό καταναλωτή.
Λόγω των παραπάνω, ο κ. Φώλιας θα ζητήσει από τα σούπερ μάρκετ να μην εκμεταλλευτούν τυχόν μειώσεις προς την κατεύθυνση αύξησης του περιθωρίου του κέρδους τους, αφού ο ίδιος θέλει να δώσει την εικόνα ότι οι τιμές στα βασικά καταναλωτικά είδη έπεσαν αισθητά. Πώς θα γίνει αυτό; Μόλις η διαδικασία συζήτησης και οι έλεγχοι των εταιρειών ολοκληρωθούν, στις προθέσεις του υπουργείου είναι η δημοσιοποίηση «εικονικού καλαθιού» το οποίο θα δείχνει πόσο πωλούνταν τα είδη πριν από τον διάλογο και πόσο μετά τις μειώσεις της τελευταίας εβδομάδας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr